Bedankt! Ik ga voor de schutting.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef TR08 het volgende:
Plaatje over carports:
[ afbeelding ]
Hekwerk:
[ afbeelding ]
Schutting:
[ afbeelding ]
Ik vind geile wijven anders een goed fundament voor een paal hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef TR08 het volgende:
Maar ik was eigenlijk op zoek naar plaatjes van een fundering voor houten palen
Die zet ik liever op de paal als ik toch een hard exemplaar bij de hand hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind geile wijven anders een goed fundament voor een paal hoor.
Nee, het is verder een hele serieuze, informatieve site.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]Is dat zo een site waarbij je seks kunt ruilen voor klusjes doen?
Dat is het aparte ook. Die teksten zijn echt goed, maar waarom dan die wijven erbijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee, het is verder een hele serieuze, informatieve site.
Voor die beunhazen die nog even wat info zoeken voor de volgende klus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat is het aparte ook. Die teksten zijn echt goed, maar waarom dan die wijven erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand daar nog tips voor? De boel moet over een jaar of wat nog wel overeind staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |