Bedankt! Ik ga voor de schutting.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef TR08 het volgende:
Plaatje over carports:
[ afbeelding ]
Hekwerk:
[ afbeelding ]
Schutting:
[ afbeelding ]
Ik vind geile wijven anders een goed fundament voor een paal hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef TR08 het volgende:
Maar ik was eigenlijk op zoek naar plaatjes van een fundering voor houten palen
Die zet ik liever op de paal als ik toch een hard exemplaar bij de hand hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind geile wijven anders een goed fundament voor een paal hoor.
Nee, het is verder een hele serieuze, informatieve site.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]Is dat zo een site waarbij je seks kunt ruilen voor klusjes doen?
Dat is het aparte ook. Die teksten zijn echt goed, maar waarom dan die wijven erbijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee, het is verder een hele serieuze, informatieve site.
Voor die beunhazen die nog even wat info zoeken voor de volgende klus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat is het aparte ook. Die teksten zijn echt goed, maar waarom dan die wijven erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand daar nog tips voor? De boel moet over een jaar of wat nog wel overeind staan.
Hoezo. Dat zijn toch allemaal van die pottenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er niet wordt gedacht aan vrouwelijke klussers
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:04 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hoezo. Dat zijn toch allemaal van die potten
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:04 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hoezo. Dat zijn toch allemaal van die potten
Deze blijf ik naar kijken, die voeten zo wijd bij dat toiletquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef TR08 het volgende:
[..]
Die zet ik liever op de paal als ik toch een hard exemplaar bij de hand heb
Maar das heel persoonlijk
Had ik al gezegd dat ons toilet ook nog wat verklust moet worden?
[ afbeelding ]
Gespreide betaling heet dat. Kan ook bij een aantal autodealers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]Is dat zo een site waarbij je seks kunt ruilen voor klusjes doen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Gespreide betaling heet dat. Kan ook bij een aantal autodealers.
Wat een lijfquote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef tomaat52 het volgende:
Würth heeft ook leuke kalenders.
[ afbeelding ]
Op de huurgids van Boels staat ook een brunette met een grote boorhamer. Twee jaar geleden was dat nog een charmante blondine.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lijf
Ik grap er wel eens om, als je bij een autowinkel komt hebben de accessoires ook altijd wel een mokkel in strak shirt afgebeeld op de verpakking staan, net als mannenbladen, etc etc. Altijd vrouwen
Jezus man.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef TR08 het volgende:
Ik moest net weer aan deze Twentse schone denken...
Toch fan van manne blijkt te zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |