![fzgKdl.jpg]()
quote:
Loverboys, Spuiten en Slikken en Je Zal Het Maar Hebben zijn programma’s bedacht door TV professionals. Maar misschien heb jij ook wel een heel goed of origineel programma-idee voor BNN! Tijdens de Kijkerspitch van TV Lab krijg je de kans om ons jouw idee te presenteren.
Een professionele jury, van onder andere Ruben Nicolai, heeft de vijf finalisten gekozen! Nu aan jou de taak te kiezen welk format het meest BNN is. Welk idee is het meest humoristisch, brutaal, eigenzinnig, vol lef en heeft Lust for Life? Het idee met de meeste stemmen wint en daarvan wordt een pilot gemaakt die wordt uitgezonden in de week van TV Lab op Nederland 3. Laat je horen! Je kan tot en met zondag 3 juni stemmen en maar één keer per e-mailadres.
Nou heb ik dus een tijdje geleden ook een idee ingestuurd, en die haalde zowaar de finale!
Dit idee was een beetje op Fok! geïnspireerd, vandaar dat ik mijn inzendig hier ook even pitch. (Fok! komt zelfs in de trailer voor

)
Mijn idee gaat over wie er nou achter de nicknames zitten op internet. Zijn alle Fokkers nou echt autistische zolderkamernerds? Wie zitten er achter de bekendere nep-twitteraccounts? En zijn de mensen met domme kortzichtige meningen ook echt dom en kortzichtig, of posten ze alleen zo omdat het 'maar het internet is'?
De precieze invulling van die format weet ik ook niet precies, en is ook niet aan mij. Maar als je het leuk lijkt om een programma te zien over Fok!kers, trolls, rare twitter-accounts en andere internet-excentriekelingen, stem dan op
Nicknames.
Hier kun je de 5 traliers bekijken en stemmen.