Okéquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen.
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen .
Dat doen ze nu maar naar China, omdat ze het hier niet echt aan de man kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het is
Daar heb ik me echt uren mee vermaakt, geweldig spel vond ik datquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Dat spelecht jaren 90, Maar wel helemaal gemist. Misschien omdat wij thuis op het Yogho Yogho hoogtepunt nog geen PC hadden..
Ik ben echt gek op zuivelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het is
Dat was toch met die gekleurde pakjes? licht en donkerblauw voor melk, roze voor soort yogho en bruin voor chocolademelk..quote:
Die reclame uit begin jaren 90 of eind jaren 80. Die bardame in een volle kroeg, dat ze daar een glas melk besteld. Ik ga echt geen melk in de kroeg bestellen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij gingen Fristi bestellen in de kroeg, heb me doodgelachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die reclame uit begin jaren 90 of eind jaren 80. Die bardame in een volle kroeg, dat ze daar een glas melk besteld. Ik ga echt geen melk in de kroeg bestellen hoor![]()
Maar die reclame was wel episch, want ik herinner me hem nog steeds_O_
Bij jou past dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij gingen Fristi bestellen in de kroeg, heb me doodgelachen
Nah, het ging erom hoe ze het aan de man brachten. Als je wilt kijken hoe het X jaar geleden was is een melkreclame een mooi uitgangspunt, omdat daarmee heel erg op de tijd werd ingespeeld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was toch met die gekleurde pakjes? licht en donkerblauw voor melk, roze voor soort yogho en bruin voor chocolademelk..
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
Benny, wil jij het nummer in de TT aanpassen?
Hij heeft niet automatisch opgehoogd..
Peer Mascini, Ik had nog zo gezegd geen bommetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, het ging erom hoe ze het aan de man brachten. Als je wilt kijken hoe het X jaar geleden was is een melkreclame een mooi uitgangspunt, omdat daarmee heel erg op de tijd werd ingespeeld.
Ergens in 19XX(? weet ff het jaar niet) werd duidelijk dat die melkplas echt enorm was en dat er iets drastisch moest gebeuren. Er werd toen maar verzonnen dat melk echt enorm gezond zou zijn. Je moest en zou 3x per dag melk drinken, introductie van schoolkmelk, elk reclameblok een melkreclame("al het goede komt van Melkunie-koeien", "Melkunie. Het beste uit het westen", "Wij adviseren melk", ed. De meest slechte dingen kwamen langs. Alles werd geprobeerd) en 100 miljoen miljard varianten op zuivelproducten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Peer Mascini, Ik had nog zo gezegd geen bommetje
Doofpotaffaire ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje nou niet vinden?
zegt me wel vaag ietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nja, het ging dus om een Calcium+ reclame. Waarbij 2 mensen(leeftijd prehistorie), bij hun ouders langsgaan(leeftijd dino). Onder het mom... "Kijk eens hoe oud je kan worden en hoe onze botten niet zijn ontkalkt door melk te drinken."
Mijn moeder vond dat grote onzin en we deden er dus ook helemaal niks mee. En ik heb het zelf ook gewoon niet op dit soort dagen, Verwen je moeder a vaker en b waarom perse op de tweede zondag van mei. Maar voor de moeders en voor degene die er wel wat aan doen gewoon lekker genietenquote:
Oeiquote:Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrrr... Mn moeder zit in brabant bij mn zus... Nu heeft ze nierbekontsteking... Antibiotica en dyclofinac..
Ohquote:Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrrr... Mn moeder zit in brabant bij mn zus... Nu heeft ze nierbekontsteking... Antibiotica en dyclofinac..
Toen ik gister rond 19.00 belde klonk ze al weer een stuk beter... medicijnen werken goed schijnt. Straks even weer bellen. Een vriendin haalt haar vandaag op met de auto, hoeft ze niet met de treinquote:
Fijn dat de medicijnen aanslaanquote:Op maandag 14 mei 2012 08:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik gister rond 19.00 belde klonk ze al weer een stuk beter... medicijnen werken goed schijnt. Straks even weer bellen. Een vriendin haalt haar vandaag op met de auto, hoeft ze niet met de trein
ehhhh... Ben het even vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fijn dat de medicijnen aanslaanhopen dat ze snel helemaal opknapt
![]()
Oh dat scheelt dat ze niet met de trein hoeft, waar ergens in Brabant woont jouw zus eigenlijk?
haha!! Ik zal eens kijken!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef iBenny het volgende:
Pat, jij doet wel mee toch?
FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen!
Oh jij boefjequote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
Er zijn 7 verdiepingen hier op school, ieder met een koffieautomaat. Maar de helft van de klas haalt nu zijn koffie op de 2de. Ik heb namelijk 2 weken lang lopen roepen dat de koffie daar beter smaakt, terwijl dat echt grote bullshit is
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
Er zijn 7 verdiepingen hier op school, ieder met een koffieautomaat. Maar de helft van de klas haalt nu zijn koffie op de 2de. Ik heb namelijk 2 weken lang lopen roepen dat de koffie daar beter smaakt, terwijl dat echt grote bullshit is
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een bevestiging gekregen voor aanmelding van een opleiding. Maar het lijkt net of ik al ben toegelaten in die brief
Salarisadministratie... hoor binnen 4 weken meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Welke van de 3 is het Patriekje? Of nog iets anders?
gefeliciteerd! Xquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
Werk!
Per 22 mei bij een overheidsinstantieIn ieder geval 3 maanden
Gefeliciteerd!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
Werk!
Tofquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
Werk!
quote:Beste Patrick,
Jij hebt je bij ons aangemeld voor de opleiding Salarisadministrateur.
Tot mijn spijt moet ik je melden, dat we die opleiding niet aanbieden.
Ook het Noorderpoort heeft deze opleiding niet, wegens gebrek aan belangstelling.
Je kunt bij ons de opleiding tot Bedrijfsadministrateur/Assistent Accountant volgen.
Als dat is wat je wilt, mail me dan even terug. Dan zal ik daarna een afspraak met je maken voor een intake-gesprek.
Met vriendelijke groet,
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Faal van de dag!
Schrijf je je in voor een opleiding die op de site van het Alfa college staat... krijg je een mail:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Faal van de dag!
Schrijf je je in voor een opleiding die op de site van het Alfa college staat... krijg je een mail:
[..]
Nou inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dus datHAAL DAT DAN VAN DIE SITE AF...
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Wat is die link? Dan gaan we ons met zn allen aanmelden
Ehm... Ja? Denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Wat moet ik zetten bij vooropleiding? HBO?
Ik zou het specificeren naar de richting..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Wat moet ik zetten bij vooropleiding? HBO?
http://www.alfa-college.n(...)sadministrateur.aspxquote:Op maandag 14 mei 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Wat is die link? Dan gaan we ons met zn allen aanmelden
Yay! Gefeliciteerd Renequote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
Werk!
ECHT?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Renesite het volgende:
Werk!
quote:
Dat wordt morgen met de rolletje op padquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Opa heeft getennist en is weer eens door zijn rug gegaan
Ik ben er bang voor... ik zit nu al onder de tijgerbalsemquote:
Jee Lut, dat jaar is ook snel gegaanquote:
Het voelt als een paar weken terug dat ik zat te jompelen, jee, kun je nagaan, je gaat echt gewoon richtng 18quote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja enormZo ontzettend druk geweest met alles, dat het als een paar weken voelt!
Volgens mij moet je die Gier quoten en niet mij.quote:
Jompelen we gewoon aan één stuk doorquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het voelt als een paar weken terug dat ik zat te jompelen, jee, kun je nagaan, je gaat echt gewoon richtng 18En 17 is (vond ik) echt een toffe leeftijd
Ai, daar heeft mijn laptop geen last van.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jompelen we gewoon aan één stuk doorJup het gaat hard, mama ging helemaal sentimenti doen vandaag
En dat denk ik ook wel, nog net dat onder de achttien maar je mag een heel eind alles. En laat ik nou net drie maanden vakantie hebben...
![]()
Klopt Bos, de quote doet lastig op de laptop
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, daar heeft mijn laptop geen last van.
ANyway ga ik de laptop op de grond zetten, Tanden poetsen, pillen in nemen nog wat logisch puzzelen en dan slapen, morgen wil ik weer de hardloopschoenen onderbinden..
Slaap lekker!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, daar heeft mijn laptop geen last van.
ANyway ga ik de laptop op de grond zetten, Tanden poetsen, pillen in nemen nog wat logisch puzzelen en dan slapen, morgen wil ik weer de hardloopschoenen onderbinden..
17 is eigenlijk de stiekeme versie van 18 en dat maakt het zo leuk en spannendquote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jompelen we gewoon aan één stuk doorJup het gaat hard, mama ging helemaal sentimenti doen vandaag
En dat denk ik ook wel, nog net dat onder de achttien maar je mag een heel eind alles. En laat ik nou net drie maanden vakantie hebben...
![]()
Klopt Bos, de quote doet lastig op de laptop
Haha wat een mooie omschrijvingquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
17 is eigenlijk de stiekeme versie van 18 en dat maakt het zo leuk en spannend18 is gewoon 18. Ik zou absoluut niet jong(er) meer willen zijn, maar 17 vond ik echt tof. [/dagboekje]
Heb je al een update voor je werk of is dat nog een balletje dat half rolt?
Ik heb bepaalde periodes/jaren wel geschreven ja! Maar rond m'n 14/15e voor het laatst een eckte. Gewoon zo'n notitieboekje. Nu zit ik al jaaaaaren op Livejournal trouwens. Lekker leuten en juichen en zeikenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha wat een mooie omschrijving![]()
Af en toe ff dagboeken moet kunnen
Hield je er vroeger ook echt bij?
Dat rolt als het goed is.. Wachten op reactie(s)
Ik hoop een iets hoger tempo dan wandelen te bereikenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap lekker BosLekker wandelen morgen
LOL, I should have knownquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop een iets hoger tempo dan wandelen te bereiken![]()
![]()
nu echt weg voor nu
Oh heerlijk om terug te lezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde periodes/jaren wel geschreven ja! Maar rond m'n 14/15e voor het laatst een eckte. Gewoon zo'n notitieboekje. Nu zit ik al jaaaaaren op Livejournal trouwens. Lekker leuten en juichen en zeiken
En rollen is goedIk ga echt letterlijk een mini-juich doen als ze je ergens gaat beginnen
Ik bedenk me nu dat eigenlijk iedereen wel aan dagboekjes doet, maar dan in mini versie op Twitter/FBquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Lutte het volgende:
Oh heerlijk om terug te lezenEn dat vind ik nou echt wat voor jou
Soms krijg je door je eigen taalgebruik of vreemde woordjes exact de beelden terug, fantastisch vind ik datquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
Klopt Pisc, echt leuk ook om terug te lezenHeb nu ongeveer twee jaar Twitter en aan de hand van die berichtjes komen er zo veel verhalen weer terug, herinner je je gevoelens weer, schaamt je dood voor dingen die je deelde
Het was echt een heel elegant huppeltje, precies goed, daarom bleef ik geboeid kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Lutte het volgende:
Oeh wat leuk PiscHuppelen klinkt enorm als mij idd
Dan geniet je wel extra veel áls het eenmaal komtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nommm, al iets van 107 uren werk deze maand...Jammer dat ik dat pas eind juni krijg
Jaaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan geniet je wel extra veel áls het eenmaal komt
Ik ben het niet eens met het dikgedrukte deel en weet niet op welke manier en waarnaar ik het moet aanpassenquote:De gebruiker van het aanraakgevoelige scherm met camera moet door middel van spel en interactie de boodschap meekrijgen dat een ziek kind maar al te graag in zijn schoenen had willen staan.
Ik was eigenlijk op zoek naar een alternatief voor het dikgedrukte deel, maar zo is het ook wel prima...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Lutte het volgende:
Het aanraakgevoelige scherm met camera moet, door middel van spel en interactie, de gebruiker de boodschap meegeven dat een ziek kind maar al te graag in zijn of haar schoenen had willen staan.
Zoiets?
Maar waar ben je het niet mee eens dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar een alternatief voor het dikgedrukte deel, maar zo is het ook wel prima...
kweetnie... het klinkt zo *bam* ofzo. Was eigenlijk meer op zoek naar een 'lichter' alternatiefquote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar waar ben je het niet mee eens dan?
ah zoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
kweetnie... het klinkt zo *bam* ofzo. Was eigenlijk meer op zoek naar een 'lichter' alternatief
quote:
ja, vroeg ik mij ook af! Misschien is er ziektequote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:01 schreef roos85 het volgende:
Wat doet Jeroen nou weer bij het ontbijt nieuws
Geen Janquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:01 schreef roos85 het volgende:
Wat doet Jeroen nou weer bij het ontbijt nieuws
Ga je nog uitdelen?quote:
Voor jullie welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef iBenny het volgende:
Die 4.5 van vorige week is bijna verdubbeld
Goed zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef iBenny het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef iBenny het volgende:
Doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Op facebook heeft ze het ook gezet... heel verdrietig..
Bijna de neiging op op Vind Ik Leuk te drukken!
Of gewoon een eigen statusupdate plaatsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja... eh... Een leuk jaar? Die drie keer dat je aanwezig was?quote:Hee mensen, ik heb me officieel uitgeschreven voor SJD. ik wilde even zeggen dat ik een super leuk jaar heb gehad in een hartstikke leuke klas! misschien zie ik jullie nog wel een keertje. groetjes R*****
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me dom
Ander: Het is wel mijn jurisdictie.
Ik: Zo zo moeilijke woorden.
Ander: Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede is het maar één woord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Inderdaad... dat hadden we volgend jaar in moeten sturen naar het ESFquote:
Knappe jongenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/542370/1/1/50/boek-willem-claassen-park.html
Lutje, weer een review van mij, Ik ben erg kritisch geweest, maar misschien wel leuk om te lezen na je eindexamenstress
;@quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb meteen even de afbeeldingen goed gezet en de dubbele witregels verwijderd.
Hij is iets te oud voor je, maar hij heeft wel een echte Gquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knappe jongenLees hem morgen op de laptop even helemaal!
Ik heb 'Taal is zeg maar echt mijn ding' voor m'n verjaardag gehad, ben er helemaal mee in de wolken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:30 schreef Renesite het volgende:
Laatste werkdag bij huidige werkgever. Fuckyeah!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:30 schreef Renesite het volgende:
.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:30 schreef Renesite het volgende:
Soms heb je van die posts, waarvan je de naam niet hoeft te lezen om te weten van wie die afkomstig is. Dit is er eentje vanquote:
Fijnquote:Dag Patrick,
Jammer dat je ermee stopt, maar ik begrijp het wel en denk dat het, gelet op de resultaten, ook juist is om deze stap te zetten.
Neemt niet weg dat het jammer is, voor jezelf maar ook voor de opleiding.
Je bent een, op vele fronten, goede sociaalvaardige student, die in kleine en grote verbanden stimulerend is voor de medestudenten en docenten.
Je hebt een positieve invloed heeft op het groepsgebeuren, ook in de klas.
Erg belangrijke eigenschappen, maar gelukkig niet alleen voor het beroep van SJD-er. Deze kwaliteiten zullen je zeker van pas komen in de andere opleiding die je wilt gaan doen. Ik hoop dat je een leuke en passende opleiding vindt.
Ik wens je veel succes in de toekomst.
Wat betreft de uitschrijving: als je je niet opnieuw inschrijft dan word je automatisch uitgeschreven aan het einde van het studiejaar.
Groeten,
J***
Ja idd, deze verzorgde kittens die door hun moeder waren verstoten..quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mooie beestjes he. Mijn vader heeft een kruising tussen een CHi en een Yorkshire. Geweldig beest. Voor pics zie mijn fotoboek.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en nu douchen... mama is jarig, dus parteh parteeehhh
Wow Patriekje, dat zijn flink wat mooie complimentenquote:
Gefelictatos!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en nu douchen... mama is jarig, dus parteh parteeehhh
LOLquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Renesite het volgende:
Candlelight op de radio naar huis. Mijn oren bloeden.
Je vader?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:00 schreef Renesite het volgende:
Kwart voor negen. IEMAND denkt dan maar eens wat planken te schuren for some reason
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:01 schreef Pheno het volgende:
Sorry, net klaar met stofzuigen, ik hoorde de bel niet
Nee... heeft-ie wel een keer gedaan. Mam was bozer dan ik wasquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee... heeft-ie wel een keer gedaan. Mam was bozer dan ik was
wie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
NOES.... weer een groot idool van me deaudt
Misschien dat ze eerst de afvallers bericht sturen en morgen pas de mensen die doorgaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef Lutte het volgende:
De eerste mensen hebben bericht gehad over de decentrale! Hier is net de post geweest, niksDus morgen hopelijk..
Je moet 64/100 goed hebben voor de volgende ronde, gaat er om spannen
Post kan soms lang duren meis, maar ik duim met je meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef Lutte het volgende:
De eerste mensen hebben bericht gehad over de decentrale! Hier is net de post geweest, niksDus morgen hopelijk..
Je moet 64/100 goed hebben voor de volgende ronde, gaat er om spannen
Deze persoon was doorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ze eerst de afvallers bericht sturen en morgen pas de mensen die doorgaan?
Of per regio, of op naam? Dat ze de boel splitsen. Er gaat best wel wat werk zitten in al die brieven in enveloppen stoppen
Is de post daar dan nog niet geweest?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze persoon was doorWss met Hemelvaart en zo, dat het wat langer duurt. Sowieso heeft het merendeel nog geen post
Ik geloof niet dat ze de post op verschillende momenten versturen, denk dat ze ook wel inzien dat mensen dat niet overleven haha.
Maar afwachten dus..voor jullie!
Post NL wel, of Sandd en DHL nog komen weet ik niet. Druppelen langzaam meer uitslagen binnen, ik ga echt kapot hierquote:
Hey die ken ik welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:26 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit nummer sinds deze week zo tof he![]()
Whehe, das vaak zo, dat de eerste winkel het dan wordt. Ze zijn leuk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:28 schreef Renesite het volgende:
De hele stad door voor schoenen. De eerste winkel is het weer geworden
[ afbeelding ]
Anders morgen? Gewoon zo rustig mogelijk blijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Post NL wel, of Sandd en DHL nog komen weet ik niet. Druppelen langzaam meer uitslagen binnen, ik ga echt kapot hier
Het schijnt woensdag gepost te zijn, maar wij krijgen post vaak met een dag vertraging + Hemelvaart dus ben bang maandag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders morgen? Gewoon zo rustig mogelijk blijven
Beter dan de eerste keer, maar het is nog steeds zo stijf...quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het schijnt woensdag gepost te zijn, maar wij krijgen post vaak met een dag vertraging + Hemelvaart dus ben bang maandag.
Ik ben nog vrij rustig (voor mijn doen), ben ook niet zozeer bang voor de uitslag maar ik wil hem niet maandag want ik heb die week vijf examens. Als ik nou gewoon die klotebrief krijg ben ik er maandag wel overheen!
Die mannelijke modellen zaten er nog niet bij zeker, die moeten het wat opvullen, maar het blijft ook een rustig nummer natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan de eerste keer, maar het is nog steeds zo stijf...
Ik vind nog steeds dat er kindertjes rond moeten huppelen ofzo. Geen idee of het magquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mannelijke modellen zaten er nog niet bij zeker, die moeten het wat opvullen, maar het blijft ook een rustig nummer natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu bij pa, en vandaag zat de factuur voor mijn vakantie er tussen. Aanvraag is dus goedgekeurd en ik ga in augustus een weekje naar de Achterhoek![]()
![]()
![]()
Ik had als eerste keus een weekje eiffel opgegeven, maar die is dus blijkbaar al volgeboekt, ach jammer, maar dit lijkt me ook wel prima,,![]()
Leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu bij pa, en vandaag zat de factuur voor mijn vakantie er tussen. Aanvraag is dus goedgekeurd en ik ga in augustus een weekje naar de Achterhoek![]()
![]()
![]()
Ik had als eerste keus een weekje eiffel opgegeven, maar die is dus blijkbaar al volgeboekt, ach jammer, maar dit lijkt me ook wel prima,,![]()
Dan maak je het imo een beetje achterlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat er kindertjes rond moeten huppelen ofzo. Geen idee of het mag
Lekker eropuit Bosquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het zo leuk... die jongens ookquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Die met die ik denk een banjo, wat een dotje! Hij doet me een beetje denken aan Curt Fortinquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk... die jongens ook
Ik kwam Curt Fortin laatst bij het bevrijdingsfestival in Den Bosch tegen... ik moest me bedwingen om hem niet een bosje in te trekken en stoute dingen te doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die met die ik denk een banjo, wat een dotje! Hij doet me een beetje denken aan Curt Fortin
Oeeh nou ik had je gelijk gegeven hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam Curt Fortin laatst bij het bevrijdingsfestival in Den Bosch tegen... ik moest me bedwingen om hem niet een bosje in te trekken en stoute dingen te doen
Misschien komt dat ook omdat ik hem al eens naakt in Voetbalvrouwen zag
Ik moest ff googlen, en daarna lachen, want ik ken hem alleen zo in Hoelahoepquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam Curt Fortin laatst bij het bevrijdingsfestival in Den Bosch tegen... ik moest me bedwingen om hem niet een bosje in te trekken en stoute dingen te doen
Misschien komt dat ook omdat ik hem al eens naakt in Voetbalvrouwen zag
Dat programma is geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen, en daarna lachen, want ik ken hem alleen zo in Hoelahoep![]()
[ afbeelding ]
quote:
Houd me tegenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen, en daarna lachen, want ik ken hem alleen zo in Hoelahoep![]()
[ afbeelding ]
Er komen eh... dansacts, dansacts en volgens mij kwamen er ook nog dansacts. Ohw ja en dat goochelaarsduoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Houd me tegen
Komen er trouwens nog wasbordjes vanavond bij HGT? Dan spaar ik m'n kwijl ff
Jaaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie wel eens Choccywoccydoodah(te zien op TLC) gezien?
Dat mens met dr hakbijl bedoel je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaaaGisteren hadden ze een taart gevuld met vloeibare chocolade en die werd zo *slash* opengekapt en dat stroomde er allemaal uit whoaah.
Dansacts zijn prima
Nee was een ventje, zo'n doodshoofdtaart.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat mens met dr hakbijl bedoel je?
Hele zwaai en dan heel voorzichtig aantikken
Volgens mij heb ik die niet gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee was een ventje, zo'n doodshoofdtaart.
Neeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie wel eens Choccywoccydoodah(te zien op TLC) gezien?
Ik geloof dat ze gisteren wel zestien keer het verhaal van Laura die Scream kijkt hebben verteltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Dat hadden ze laatst ook met Scream. De meest idiote volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |