Okéquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen.
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden op het in de klas over de melkplas(tussen 1925 en 2002 was een overvloed aan melk in Nederland) in Nederland. En de daarbij behorende reclames, marketingstunts("melk is gezond"), smaakjes ed. om mensen aan de melk te krijgen .
Dat doen ze nu maar naar China, omdat ze het hier niet echt aan de man kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het is
Daar heb ik me echt uren mee vermaakt, geweldig spel vond ik datquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Dat spelecht jaren 90, Maar wel helemaal gemist. Misschien omdat wij thuis op het Yogho Yogho hoogtepunt nog geen PC hadden..
Ik ben echt gek op zuivelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, er is zo absurd veel melk in NL, ze blijven hameren hoe belangrijk het is
Dat was toch met die gekleurde pakjes? licht en donkerblauw voor melk, roze voor soort yogho en bruin voor chocolademelk..quote:
Die reclame uit begin jaren 90 of eind jaren 80. Die bardame in een volle kroeg, dat ze daar een glas melk besteld. Ik ga echt geen melk in de kroeg bestellen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij gingen Fristi bestellen in de kroeg, heb me doodgelachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die reclame uit begin jaren 90 of eind jaren 80. Die bardame in een volle kroeg, dat ze daar een glas melk besteld. Ik ga echt geen melk in de kroeg bestellen hoor![]()
Maar die reclame was wel episch, want ik herinner me hem nog steeds_O_
Bij jou past dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij gingen Fristi bestellen in de kroeg, heb me doodgelachen
Nah, het ging erom hoe ze het aan de man brachten. Als je wilt kijken hoe het X jaar geleden was is een melkreclame een mooi uitgangspunt, omdat daarmee heel erg op de tijd werd ingespeeld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was toch met die gekleurde pakjes? licht en donkerblauw voor melk, roze voor soort yogho en bruin voor chocolademelk..
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
Benny, wil jij het nummer in de TT aanpassen?
Hij heeft niet automatisch opgehoogd..
Peer Mascini, Ik had nog zo gezegd geen bommetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, het ging erom hoe ze het aan de man brachten. Als je wilt kijken hoe het X jaar geleden was is een melkreclame een mooi uitgangspunt, omdat daarmee heel erg op de tijd werd ingespeeld.
Ergens in 19XX(? weet ff het jaar niet) werd duidelijk dat die melkplas echt enorm was en dat er iets drastisch moest gebeuren. Er werd toen maar verzonnen dat melk echt enorm gezond zou zijn. Je moest en zou 3x per dag melk drinken, introductie van schoolkmelk, elk reclameblok een melkreclame("al het goede komt van Melkunie-koeien", "Melkunie. Het beste uit het westen", "Wij adviseren melk", ed. De meest slechte dingen kwamen langs. Alles werd geprobeerd) en 100 miljoen miljard varianten op zuivelproducten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Peer Mascini, Ik had nog zo gezegd geen bommetje
Doofpotaffaire ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje nou niet vinden?
zegt me wel vaag ietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nja, het ging dus om een Calcium+ reclame. Waarbij 2 mensen(leeftijd prehistorie), bij hun ouders langsgaan(leeftijd dino). Onder het mom... "Kijk eens hoe oud je kan worden en hoe onze botten niet zijn ontkalkt door melk te drinken."
Mijn moeder vond dat grote onzin en we deden er dus ook helemaal niks mee. En ik heb het zelf ook gewoon niet op dit soort dagen, Verwen je moeder a vaker en b waarom perse op de tweede zondag van mei. Maar voor de moeders en voor degene die er wel wat aan doen gewoon lekker genietenquote:
Oeiquote:Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrrr... Mn moeder zit in brabant bij mn zus... Nu heeft ze nierbekontsteking... Antibiotica en dyclofinac..
Ohquote:Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrrr... Mn moeder zit in brabant bij mn zus... Nu heeft ze nierbekontsteking... Antibiotica en dyclofinac..
Toen ik gister rond 19.00 belde klonk ze al weer een stuk beter... medicijnen werken goed schijnt. Straks even weer bellen. Een vriendin haalt haar vandaag op met de auto, hoeft ze niet met de treinquote:
Fijn dat de medicijnen aanslaanquote:Op maandag 14 mei 2012 08:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik gister rond 19.00 belde klonk ze al weer een stuk beter... medicijnen werken goed schijnt. Straks even weer bellen. Een vriendin haalt haar vandaag op met de auto, hoeft ze niet met de trein
ehhhh... Ben het even vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fijn dat de medicijnen aanslaanhopen dat ze snel helemaal opknapt
![]()
Oh dat scheelt dat ze niet met de trein hoeft, waar ergens in Brabant woont jouw zus eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |