SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Daar lijkt het toch ook op?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Oh nee, nu denkt iedereen dat dit het Spangas topic is
Geloof het wel. In elk geval is het een tienerserie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Spangas is toch zo'n tiener serie op nl 3 of iets?
Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is best prima vermaak op de zondagochtend
Alsof het niet iemand van buitenaf kan zijn die gehoord heeft dat er 10.000 euro is.quote:
Waarom ? Ik kan het ook niet helpen dat het kinderlijk wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er niet een Modje die de TT even kan veranderen naar een normale TT ?
Ik ook. Ik erger me er kapot aan.quote:
heel irritant ja.quote:
Niet zo miepen, prima TTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er niet een Modje die de TT even kan veranderen naar een normale TT ?
Ik vind die spleetoog ook wel leuk met die negerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Hahahahaha ik vind die Maya best leuk met Deef!!!
Neuken voor het vaderland bedoel je.quote:
ja, ik ging nog een kussen onder haar hoofd leggenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef fotostarter het volgende:
Zal wel iemand binnenkomen zodat ze alvast een smoesje klaar heeft
Dat is het thema dit seizoen, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik hoop het niet. Ze moeten nu eens doorkrijgen dat amy het is, het duurt allemaal weer veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Sinds wanneer moet je zoiets trainen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Sannne het volgende:
Ze krijgen allemaal dezelfde mimiek-training..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom baart het mij zorgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat is het thema dit seizoen, wist je dat nog niet?
Dit was niet 4500...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
ewa ik dacht dat het een spannende aflevering zou worden omdat het de 4500'e aflevering was ofzo, maar ik vond het nou niet echt heel spannend, en die amy vind ik nou ook niet echt met kwaliteit acteren, vroeger was gtst best spannend, maar zelfs bij het wurg gedoe, was er niet echt veel spanning in, zijn er anderen managers ofzo die gtst maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan heb ik me vergist, ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat het een jubileum aflevering was.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Welke bron is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volkomen mee eensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind GTST nog steeds veel minder slecht dan SpangaS.
SpangaS.![]()
ZOOP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:11 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel zo reageren, maar Frey heeft in deze gelijk. De muziekjes van Fons Merkies zijn constant hetzelfde, en als je ze dan iedere aflevering hoort, word je er op den duur echt gestoord van.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 19-05-2012 12:28:44 ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor 4 t/m 8 juni:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ach, met deze schrijvers is niets vreemdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit lijken mij ook fakespoilers.. Vreemd verhaal iig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:46 schreef Frey het volgende:
Zie daar de bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Hallo beste kijkers!,
hieronder de Spoilers van 4 t/m 8 Juni! Waarin ik terug zal komen Maxime zoekt weer dom de confrontatie op waarop ik mijn pistool trek en haar de 3e keer neerschiet! Onrealistisch he Maar goed dat is in GTST altijd zo, trouwen huwelijk kapot steeds belachelijkere verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bohhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dex komt terug voor een ruige sexscene met Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enig koppeltje toch ?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dex komt terug voor een ruige sexscene met Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enig koppeltje toch ?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Frey het volgende:
Ik hoop overigens niet dat dit de zomercliff wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sterk.. De cast werkt altijd door tot de cliffhanger op tv is ( of een week daarvoor/na)..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat de cast hun vakantie al gehad heeft, en dus nu bezig zijn met het nieuwe seizoen. Dus lijkt me niet dat dat Bing verhaal met de cliffhanger heeft te maken.
Hopelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee joh, het is GTST. Ze zou gewoon gezegd hebben dat ze Nina dood op bed vond dus dat de stalker ergens in huis moet zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef Moofasah het volgende:
Waar slaat dit gedoe met die Amy allemaal op. Hoe ziet dat kind dat voor zich. Nina dood op haar bed, en dan..?![]()
Alsof zij niet meteen de hoofdverdachte is dan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef LetsGame het volgende:
Ik mis GTST van vroeger, niet alleen de verhaallijnen waren beter, maar ook de personages.
Ik mis GTST van vroeger, niet alleen de verhaallijnen waren beter, maar ook de personages.
Waarschijnlijk het grootste compliment wat GTST kan krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Gtst begint steeds meer op Dragonball Z te lijken..verhalen zijn langdradig..
Kwamen Bing en de schrijvers maar allemaal onder Ludo's dikke sportwagenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwamen de schrijvers maar onder Bing zijn wielen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Waarom haat jij negers zo, dat jij ze wil laten opdraaien voor de dood van een anderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwamen de schrijvers maar onder Bing zijn wielen.
Jhhooaaa DBZ die Android Saga, tering wat was die lang, net zoals met Cellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Maar wel spannend!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jhhooaaa DBZ die Android Saga, tering wat was die lang, net zoals met Cell
Ik zat daar meer aan de buis gekluisterd dan dat ik nu bij GTST zit. GTST is momenteel te vergelijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Maar wel spannend!Kunnen we van GTST de laatste tijd niet zeggen
Kaaaa-meee-haaa-meee-HHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
18, pass 'm een Destructo Disc
Stiekeme homo verhaalijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond de afleveringen waarin Piccolo Gohan trainde toch het leukste.
Ja, klopt. Lieve Launch is die met het paarse haar. Maar zodra ze niest verandert ze in een blondharige psychobitch met mitrailleurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ken DB niet, maar heeft die Launch ook niet een goede persoonlijkheid?Beetje schizo ofzo?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
2 Weken voor de zomercliff is er een bom die over 5 minuten ontploft en dat rekken ze dan tot de cliff zelf.
quote:
Nou da's dus geen Aysen, die heeft geen lieve kantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, klopt. Lieve Launch is die met het paarse haar. Maar zodra ze niest verandert ze in een blondharige psychobitch met mitrailleur
Vind ik meer iets voor Maxime.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou da's dus geen Aysen, die heeft geen lieve kant
Aysen is prinses Snake
Nee, die's te leuk, want; Saiyan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Maxime.
Aysen als Fasha! (saiyan vrouw)
Frieza is een man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aysen is gewoon een vieze Freeza !!!
Zo hoort het gewoonquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Klipnap het volgende:
Zagen jullie dat trouwens? In de Koning verkochten ze "friet"!
Schandalig
Nee patatquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Klipnap het volgende:
Zagen jullie dat trouwens? In de Koning verkochten ze "friet"!
Schandalig
De slibtong-afleveringquote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is toch frites?!
Gore pauper regie / scenarioschrijvers. De verhaallijn is net zo slecht als hun taalbegrip.
Doe mij maar..............friet met mayonaise, niet met sateh, niet met hachee....quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is toch frites?!
Gore pauper regie / scenarioschrijvers. De verhaallijn is net zo slecht als hun taalbegrip.
quote:Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef Frey het volgende:
Doe mij maar oude beelden.
Mee eens, helemaal die mevrouw. Ik had het veel leuker gevonden alsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie weet, maar het wordt eerder tijd dat deze meneer en mevrouw eens wat appeltjes gaan schillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor een appeltje heeft Stefano dan te schillenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie weet, maar het wordt eerder tijd dat deze meneer en mevrouw eens wat appeltjes gaan schillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet heel verrassend zijnquote:
Alsof stefano een echte sanders is. Dat was meer de loverboy van GTST. Althans, kan me niets spectaculairs bedenken.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin vooral.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Alsof stefano een echte sanders is. Dat was meer de loverboy van GTST. Althans, kan me niets spectaculairs bedenken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Frey het volgende:
Stefano was in ieder geval meer Sanders dan dat Jack ooit Van Houten zal zijn.
[ afbeelding ]
In principe geen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat voor een appeltje heeft Stefano dan te schillen
Wat? Sluiten?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
Het is overigens niet te hopen dat al die gasten van het GTST Forum hier naartoe komen als dat forum gesloten is
Yep:quote:
quote:[Sticky] Sluiting GTST forum
Hallo dames en heren.
Helaas heb ik iets minder nieuws. Dit forum van GTST gaat dicht.
Het forum heeft jaren lang goed gedraaid maar het is verouderd.
Het was gezellig maar soms waren er ook roerige tijden. Net een echte GTST, alleen dan online.
Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage aan het forum.
Eind deze maand gaat het forum dicht.
Met vriendelijke groet,
The mod squad
Dat soort reacties idd, en hoe "geweldig spannend" het huidige GTST wel niet isquote:Inb4 "jammer dat edwin doot is!!1!!"
Niveau is daar inderdaad bedroevend, ook van de moderators.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep:
[..]
[..]
Dat soort reacties idd, en hoe "geweldig spannend" het huidige GTST wel niet is
Wij FOK!kers weten wel beter, en hebben gelukkig goede overtuigingskrachtquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep:
[..]
[..]
Dat soort reacties idd, en hoe "geweldig spannend" het huidige GTST wel niet is
Wat zijn dat voor regels daar?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
Bleken ze later mijn post verwijderd te hebben, omdat het teveel over Ludo ging.![]()
Voor en door Peterquote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Regels voor een zooitje ongeregeld met het geestelijk denkvermogen van een vijfjarige
Dankje vriendelijkquote:
Bron: Mediacourant.nlquote:Marjolein Keuning: ‘GTST veranderde mijn leven’
Marjolein Keuning vindt het heerlijk dat haar personage Maxime Sanders een vast verblijf heeft gekregen in Goede Tijden Slechte Tijden-dorp Meerdijk. Dat vertelt de actrice in weekblad Story. Het heeft Keuning behoorlijk veel rust gegeven. “Goede Tijden Slechte Tijden heeft mijn leven positief veranderd. Als je actrice bent, geeft het een geruststellend gevoel als je een klus hebt voor langere tijd. Financieel, maar ook om je beter in te leven in het karakter dat je speelt“, legt ze uit.
Dagelijks werken past goed bij Keuning. “Ik vind het prettig om een vast ritme te hebben. Ik bedoel: wel aan het werk, maar niet ‘s avonds pas laat thuis en dan uitgeteld op de bank.”
Ze had nooit verwacht dat GTST een vaste klus zou worden. “Mijn karakter zou in eerste instantie maar een paar maanden blijven. Maar iedereen was meteen enthousiast. Maximes rol werd uitgebreid, en ze is inmiddels niet meer weg te denken uit Meerdijk. Ik had het niet verwacht, maar ben er uiteraard blij mee!”
Keuning ziet de toekomst vol plezier tegemoet. “Let maar op: er komen een paar verrassende dingen aan! De vonken vliegen er straks weer vanaf in Huize Sanders.“
Je zou bijna zeggen: vervang de hele cast maar eens een keertjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oke, ontopic:
Bing![]()
Aysen![]()
Sjors![]()
Zwitserland(vanwege Sjors)
Jack![]()
Nina![]()
Amy![]()
Nuran![]()
Yvon
Ik vind haar nu al helemaal niks meer toevoegen. Personage vind ik totaal mislukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: Mediacourant.nl
Nu moet ik zeggen dat ik het personage positief veranderd vind sinds ze meer optrekt met personages als Jef en Rik, maar wat mij betreft mag ze er toch zo snel mogelijk uit.
Dat vooral., sinds ze niets met de Sanders te maken heeft is het een best oke personage.,quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik het personage positief veranderd vind sinds ze meer optrekt met personages als Jef en Rik, maar wat mij betreft mag ze er toch zo snel mogelijk uit.
Of ik loop voor, of jij achter?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
Bing die een vliegticket naar Zwitserland wil boeken maar er zijn geen stoelen meer overDan bel je toch een andere maatschappij? Alsof er maar 1 vliegtuig naar Zwitserland gaat
![]()
Quote van de week!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als al die users van GTST forum hier alvast even een Perm. Ban krijgen.
Gewoon preventief. Net zoiets als een vaccinatie.
Hoho, niet haten op Zwitserland. Zwitserland is tofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oke, ontopic:
Bing![]()
Aysen![]()
Sjors![]()
Zwitserland(vanwege Sjors)
Jack![]()
Nina![]()
Amy![]()
Nuran![]()
Yvon
Precies. En er rijden ook nog eens tal van treinen per dag waarvoor je niet eens hoeft te reserverenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
Bing die een vliegticket naar Zwitserland wil boeken maar er zijn geen stoelen meer overDan bel je toch een andere maatschappij? Alsof er maar 1 vliegtuig naar Zwitserland gaat
![]()
Is het daar een beetje wat? Ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoho, niet haten op Zwitserland. Zwitserland is tof
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest en het is er werkelijk waar schitterend. Alleen betaal je ook de hoofdprijs, o.a. dagelijkse levensbehoeften (eten, drinken, reizen) zijn duur in vergelijking met Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is het daar een beetje wat? Ben er nog nooit geweest.
Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk, en zoals je zei positief veranderd. Als er iemand uit moet zijn het wel Aysen, Nuran, Jack en Bing.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk, en zoals je zei positief veranderd. Als er iemand uit moet zijn het wel Aysen en Nuran.
Had dat nou gewoon gedaan!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu zin om een kloon aan te maken genaamd RaynorLovexx en te doen alsof ik van het GTST-forum kom
Dat dus, en Sjors mag ook wel weg blijven want die mis ik nu totaal ook eigenlijk nietquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk, en zoals je zei positief veranderd. Als er iemand uit moet zijn het wel Aysen, Nuran, Jack en Bing.
ja, erg zonde is dat...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Sjors is best oké, zonder Bing. Het probleem is dat ze al jaren verhaallijnen heeft over kindjes en zwanger zijn. Totaal geen variatie...
Toen ze een kindje gingen adopteren hadden ze een 9 jarig kindje moeten adopteren. Dat in werkelijkheid een 30 jarige vrouw was die een storing heeft waardoor ze als een klein kindje eruit blijft zien. En vervolgens die 2 probeert te vermoorden. Dat zou leuk(er) zijn geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Sjors is best oké, zonder Bing. Het probleem is dat ze al jaren verhaallijnen heeft over kindjes en zwanger zijn. Totaal geen variatie...
Zonde ja. Sowieso in deze aflevering, zo'n klein, slap meisje als Amy wil nu een lange meid als Nina wurgen met een kussen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, sneu hè.Als je het verhaal een onverwachte wending geeft, doe dan tenminste een geloofwaardige.
[ Bericht 5% gewijzigd door static op 21-05-2012 16:45:59 ]
Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef Frey het volgende:
Nog even een trap na..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Laura keek wel op een bepaalde manier toen ze haar bril terugkreeg. Zo wordt ze nooit in beeld gebracht. Alsof zij van meer weet of zij het gedaan heeft!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef LaLouchi het volgende:
Waarom zou Rikkie die loten hebben gepikt![]()
En ik vind het raar sat niemand bewijs kon vinden wie nou die medicijnen had vervangen, maar dat Janine er wel achter komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Welke datum is het ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei dat is dan niet zo best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry!! had er even niet aan gedacht zal er voortaan beter oplettenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Mensen die Everon de beste acteur van de serie vinden, kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik schrok ook
Lijkt me toch wel interessant die 1juni spoilers. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk wat van maken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef LetsGame het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumafleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumafleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Het is een schande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mr Popo is lievv
Bing als Guildo
Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele.quote:
Geen één dubbele aflevering draaide toch echt om Ludo?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele.
In de 1500e en 2500e had hij inderdaad wel een onmisbare rol, maar meestal draaide ze toch om andere personages?
quote:
Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.![]()
Gelukkigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Proper verliest zelfbeheersing.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 1000.0000.000.000000.00000
![]()
Laat die gtst forummertjes nou komen, dan! Dan leren wij ze kritisch te kijken naar GTST ipv het de hemel in te prijzen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Whut ?!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:
Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben
Groetjes BingFan![]()
Amy ? George ? Janien ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:
Groetjes BingFan
TROLLTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
heey een cloown ! Beetje doorzichtig wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:
Groetjes BingFanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amy is ook wel een lief meisje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
31 juli wordt ze 50.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mijThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Die is net 51.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is het het Ludo die zo oud is.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
aha daar hebben we moslim love weer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wat beweegt het beeld weer raar.There's a lesson that you always have to learn
beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ikquote:Niet echt positief zeg maar
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagtquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ikNiet echt positief zeg maar
![]()
ditquote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagtConclusie: het muziekje was passend
Wat zei Amy?
Blablablabla bitch?There's a lesson that you always have to learn
Zo van: plop, haar ogen ploppen uit haar oogkassen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenquote:Ze mogen wel vast een kamer klaarmaken in de TBS-kliniek waar Wiet zit ...
There's a lesson that you always have to learn
ja, lijkt me leukquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horen
OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.![]()
het is net FOK!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:
OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: