Waarschijnlijk het grootste compliment wat GTST kan krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Gtst begint steeds meer op Dragonball Z te lijken..verhalen zijn langdradig..
Kwamen Bing en de schrijvers maar allemaal onder Ludo's dikke sportwagenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwamen de schrijvers maar onder Bing zijn wielen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Waarom haat jij negers zo, dat jij ze wil laten opdraaien voor de dood van een anderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwamen de schrijvers maar onder Bing zijn wielen.
Jhhooaaa DBZ die Android Saga, tering wat was die lang, net zoals met Cellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:
Maar wel spannend!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jhhooaaa DBZ die Android Saga, tering wat was die lang, net zoals met Cell
Ik zat daar meer aan de buis gekluisterd dan dat ik nu bij GTST zit. GTST is momenteel te vergelijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Maar wel spannend!Kunnen we van GTST de laatste tijd niet zeggen
Kaaaa-meee-haaa-meee-HHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
18, pass 'm een Destructo Disc
Stiekeme homo verhaalijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond de afleveringen waarin Piccolo Gohan trainde toch het leukste.
Ja, klopt. Lieve Launch is die met het paarse haar. Maar zodra ze niest verandert ze in een blondharige psychobitch met mitrailleurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ken DB niet, maar heeft die Launch ook niet een goede persoonlijkheid?Beetje schizo ofzo?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
2 Weken voor de zomercliff is er een bom die over 5 minuten ontploft en dat rekken ze dan tot de cliff zelf.
quote:
Nou da's dus geen Aysen, die heeft geen lieve kantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, klopt. Lieve Launch is die met het paarse haar. Maar zodra ze niest verandert ze in een blondharige psychobitch met mitrailleur
Vind ik meer iets voor Maxime.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou da's dus geen Aysen, die heeft geen lieve kant
Aysen is prinses Snake
Nee, die's te leuk, want; Saiyan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Maxime.
Aysen als Fasha! (saiyan vrouw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |