Frieza is een man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aysen is gewoon een vieze Freeza !!!
Zo hoort het gewoonquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Klipnap het volgende:
Zagen jullie dat trouwens? In de Koning verkochten ze "friet"!
Schandalig
Nee patatquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Klipnap het volgende:
Zagen jullie dat trouwens? In de Koning verkochten ze "friet"!
Schandalig
De slibtong-afleveringquote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is toch frites?!
Gore pauper regie / scenarioschrijvers. De verhaallijn is net zo slecht als hun taalbegrip.
Doe mij maar..............friet met mayonaise, niet met sateh, niet met hachee....quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het is toch frites?!
Gore pauper regie / scenarioschrijvers. De verhaallijn is net zo slecht als hun taalbegrip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef Frey het volgende:
Doe mij maar oude beelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, helemaal die mevrouw. Ik had het veel leuker gevonden alsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie weet, maar het wordt eerder tijd dat deze meneer en mevrouw eens wat appeltjes gaan schillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor een appeltje heeft Stefano dan te schillenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie weet, maar het wordt eerder tijd dat deze meneer en mevrouw eens wat appeltjes gaan schillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet heel verrassend zijnquote:
Alsof stefano een echte sanders is. Dat was meer de loverboy van GTST. Althans, kan me niets spectaculairs bedenken.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin vooral.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Alsof stefano een echte sanders is. Dat was meer de loverboy van GTST. Althans, kan me niets spectaculairs bedenken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Frey het volgende:
Stefano was in ieder geval meer Sanders dan dat Jack ooit Van Houten zal zijn.
[ afbeelding ]
In principe geen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat voor een appeltje heeft Stefano dan te schillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |