SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Daar lijkt het toch ook op?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Oh nee, nu denkt iedereen dat dit het Spangas topic is
Geloof het wel. In elk geval is het een tienerserie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
Spangas is toch zo'n tiener serie op nl 3 of iets?
Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is best prima vermaak op de zondagochtend
Alsof het niet iemand van buitenaf kan zijn die gehoord heeft dat er 10.000 euro is.quote:
Waarom ? Ik kan het ook niet helpen dat het kinderlijk wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er niet een Modje die de TT even kan veranderen naar een normale TT ?
Ik ook. Ik erger me er kapot aan.quote:
heel irritant ja.quote:
Niet zo miepen, prima TTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er niet een Modje die de TT even kan veranderen naar een normale TT ?
Ik vind die spleetoog ook wel leuk met die negerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Hahahahaha ik vind die Maya best leuk met Deef!!!
Neuken voor het vaderland bedoel je.quote:
ja, ik ging nog een kussen onder haar hoofd leggenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef fotostarter het volgende:
Zal wel iemand binnenkomen zodat ze alvast een smoesje klaar heeft
Dat is het thema dit seizoen, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik hoop het niet. Ze moeten nu eens doorkrijgen dat amy het is, het duurt allemaal weer veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Sinds wanneer moet je zoiets trainen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Sannne het volgende:
Ze krijgen allemaal dezelfde mimiek-training..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom baart het mij zorgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat is het thema dit seizoen, wist je dat nog niet?
Dit was niet 4500...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
ewa ik dacht dat het een spannende aflevering zou worden omdat het de 4500'e aflevering was ofzo, maar ik vond het nou niet echt heel spannend, en die amy vind ik nou ook niet echt met kwaliteit acteren, vroeger was gtst best spannend, maar zelfs bij het wurg gedoe, was er niet echt veel spanning in, zijn er anderen managers ofzo die gtst maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan heb ik me vergist, ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat het een jubileum aflevering was.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Welke bron is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volkomen mee eensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind GTST nog steeds veel minder slecht dan SpangaS.
SpangaS.![]()
ZOOP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:11 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel zo reageren, maar Frey heeft in deze gelijk. De muziekjes van Fons Merkies zijn constant hetzelfde, en als je ze dan iedere aflevering hoort, word je er op den duur echt gestoord van.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 19-05-2012 12:28:44 ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor 4 t/m 8 juni:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ach, met deze schrijvers is niets vreemdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Dit lijken mij ook fakespoilers.. Vreemd verhaal iig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |