quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:46 schreef Frey het volgende:
Zie daar de bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Hallo beste kijkers!,
hieronder de Spoilers van 4 t/m 8 Juni! Waarin ik terug zal komen Maxime zoekt weer dom de confrontatie op waarop ik mijn pistool trek en haar de 3e keer neerschiet! Onrealistisch he Maar goed dat is in GTST altijd zo, trouwen huwelijk kapot steeds belachelijkere verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bohhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dex komt terug voor een ruige sexscene met Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enig koppeltje toch ?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dex komt terug voor een ruige sexscene met Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enig koppeltje toch ?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Frey het volgende:
Ik hoop overigens niet dat dit de zomercliff wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sterk.. De cast werkt altijd door tot de cliffhanger op tv is ( of een week daarvoor/na)..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat de cast hun vakantie al gehad heeft, en dus nu bezig zijn met het nieuwe seizoen. Dus lijkt me niet dat dat Bing verhaal met de cliffhanger heeft te maken.
Hopelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee joh, het is GTST. Ze zou gewoon gezegd hebben dat ze Nina dood op bed vond dus dat de stalker ergens in huis moet zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef Moofasah het volgende:
Waar slaat dit gedoe met die Amy allemaal op. Hoe ziet dat kind dat voor zich. Nina dood op haar bed, en dan..?![]()
Alsof zij niet meteen de hoofdverdachte is dan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef LetsGame het volgende:
Ik mis GTST van vroeger, niet alleen de verhaallijnen waren beter, maar ook de personages.
Ik mis GTST van vroeger, niet alleen de verhaallijnen waren beter, maar ook de personages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |