quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef jerney het volgende:
Als de portabellaburgers je de strot uit komen
[ afbeelding ]
2 blikken witte bonen, uitgelekt
1 grote zoete aardappel
2 theel tahini
2 theel maple of agave syrup
1 theel Cajun kruiden
1/4 cup bloem
Panko
Arachide olie
1. Pof de zoete aardappel. Verwijder schil, leg in een grote kom.
2. Voeg witte bonen toe en stamp ze samen met de aardappel.
3. Stamp de kruiden en bloem erdoor. Voeg meer bloem toe om de mix wat dikker te maken tot je er tevreden mee bent en vorm de burgers.
4. Verhit wat olie in een koekenpan.
5. Druk de burgers aan beiden kanten in de panko. Niet te zuunig.bak de burgers tot ze goudbruin zien
6. Laat ze even uitleggen op wat keukenpapier.
7. Gooi op een (getoast) broodje en zwier er een hoop toppings naar keuze op.
Suggesties: avocado, Dijon mosterd, rucola, uienringen, geroosterde paprika, jalapeño pepertjes, veganaise met wat mosterd en kervel
Godsammequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef jerney het volgende:
Wie zegt dat je met een plantaardig dieet geen lasagne meer kan eten? Je moet maar zien of je wel of geen gebruik van vegan kaas wil maken.
http://kblog.lunchboxbunc(...)ico-with-how-to.html
[ afbeelding ]
http://kblog.lunchboxbunc(...)ith-green-basil.html
[ afbeelding ]
En voor de kaashaters
http://kblog.lunchboxbunc(...)gan-ricotta-nut.html
[ afbeelding ]
http://kblog.lunchboxbunc(...)o-lasagna-vegan.html
[ afbeelding ]
http://www.loveandlemons.(...)ashew-poblano-crema/
[ afbeelding ]
En nog een andere benadering
http://kblog.lunchboxbunc(...)-lasagna-recipe.html
[ afbeelding ]
En nog wat tips
http://kblog.lunchboxbunc(...)t-vegan-lasagna.html
Ik had zelf vorige week een lasagna gemaakt met een saus van champignons, paprika, courgette, rode ui, veel knoflook en op het laatst vruchtvlees uit 3 geroosterde aubergines bij gedaan om het smeuig te maken. Wat kruiden erbij en klaar.
Verder nog een bechamelsaus gemaakt met alpro room, no egg eggreplacer, vegan kaasjes en wat peper en zout.
Was lekker, maar ik merkte nu inderdaad dat die alpro room nogal zoet is. Ik ga dus eens op zoek naar die van Oatly
Er worden in ieder geval héél veel kuikentjes gedood voor de productie van eieren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wilde gisteren een gekookt eitje eten en bij de eerste hap bedacht ik me dat ik gewoon een ongeboren kuikentje zat te etendus toen heb ik het maar weggegooid
![]()
http://www.nrcnext.nl/blo(...)e-haantjes-per-jaar/quote:Dit betekent dat jaarlijks in Nederland 30 miljoen haantjes direct na de geboorte vergast, versnipperd of verdronken worden. Het afmaken van alle haantjes gebeurt bij de productie van álle eieren, dus ook bij biologische en biologisch-dynamische eieren.
Ja, ja ik weet het, ik heb ook alle eieren weggeflikkerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Er worden in ieder geval héél veel kuikentjes gedood voor de productie van eieren.
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)e-haantjes-per-jaar/
champignons zijn geen planten he, zijn paddestoelen, telt dus nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:22 schreef jerney het volgende:
on topic
Geroosterde boontjes, champignons en walnoten met truffelolie
http://ohmyveggies.com/re(...)hrooms-with-walnuts/
[ afbeelding ]
http://cupcakesandkalechi(...)-roasted-vegetables/
[ afbeelding ]
mist alleen nog wat knoflookBasilicum is er ook lekker bij
Oud nieuws, Pietverdriet ging je al voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
champignons zijn geen planten he, zijn paddestoelen, telt dus niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oud nieuws, Pietverdriet ging je al voor.Maar als je nog lekkere plantaardige recepten hebt, hoor ik het graag.
Liefst mét paddenstoelen
quote:another matter that your breath will smell of garlic hell. Well, you can’t have everything!
Ik heb net de tzaziki gemaakt en hij was lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:58 schreef jerney het volgende:
een aantal ervan wil ik zeker eens proberen.
Deze ook!
Want tzaziki van soja yoghurt is niet om over naar huis te schrijven
Spinaziefalafel met tzaziki
http://veganyackattack.co(...)made-tzatziki-sauce/
[ afbeelding ]
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
En overal maar zout in gooien hè, stelletje valsspelers
zout is toch niet dierlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom hier vol vertrouwen dat jullie 100% plantaardig eten!
Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom hier vol vertrouwen dat jullie 100% plantaardig eten!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Het was maar een grapje lieve mensen. Zout is toch niet plantaardig
Ik eet ook niet 100 % plantaardig hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef nectarientje het volgende:
Wat een fijne kick!
Compleet plantaardig met eivervangers etc is niet mijn ding maar hier staan wel hele fijne gerechten!
Yumquote:Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag dit recept uitproberen
http://www.degroenemeisje(...)-homemade-vegan-roti
Ik maak mijn normale pannenkoeken altijd met bier .. is dat niet ook voor hier een idee, of vindt men dat helemaal niets? Wel idd ook met bakpoeder en suiker ..quote:Op zondag 1 juli 2012 09:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Veganistische pannenkoeken
Ingrediënten
Porties: 9
150g bloem
2 eetlepels suiker
2 theelepels bakpoeder
1/2 theelepel zout
300ml water of sojamelk
1 eetlepel olie
Bereidingswijze
1. Zeef de bloem, suiker, bakpoeder en zout in een grote kom.
Klop het water en olie samen in een kleine kom.
Maak een kuiltje in het midden van de droge ingrediënten en giet de olie en water erbij.
Roer door tot het net gemengd is; mengsel hoort klonterig te zijn.
2. Verhit een geoliede koekenpan op middelhoog vuur.
Lepel wat van het beslag in de pan, en bak tot er bubbels vormen en de randen droog zijn.
Keer om en bak ze aan de andere kant bruin. Herhaal dit met het resterende beslag.
Oeh, binnenkort ook weer eens roti maken, dat heb ik al lang niet meer gedaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag dit recept uitproberen
http://www.degroenemeisje(...)-homemade-vegan-roti
Ik denk dat het het belangrijkst is dat je je tomatensaus goed op smaak brengt.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef probeer het volgende:
Oeh, han-dig! Wilde net zelf een topic aanmaken toen ik deze zag staan
Zelf niet veganistisch, maar mijn nieuwe vriendinnetjewel en ik zou heel graag voor dr koken maar ben het totaal niet gewend (en weet dus ook niet waar ik rekening mee moet houden).
Wat zouden jullie op een veganistische pizza gooien (ze vindt sojakaas 'niet te hachelen' dus dat valt af ..)
ja ok goed punt, gewoon zorgen dat er geen kaas of vlees op zitquote:Op zondag 17 maart 2013 18:58 schreef jerney het volgende:
Hey, mijn topic is actief
[..]
Oeh, binnenkort ook weer eens rote maken, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
[..]
Ik denk dat het het belangrijkst is dat je je tomatensaus goed op smaak brengt.Verder er gewoon op doen wat je lekker vindt.
Ik houd zelf heel erg van paddenstoelen op pizza'sMaar dan wel even van tevoren bakken in wat olie en op het laatst wat knoflook erbij gooien oid. Is veel lekkerder dan er rauw op te smijten voor hij in de oven gaat.
Bij jou kwam het ei dus eerder dan de kip .. ?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Falafel:
• 250 gram gedroogde kikkererwten, liefst minstens een uur of 20 geweekt
• bosje lente-uitjes
• bosje peterselie
• 2 teentjes knoflook
• zakje bakpoeder
• halve el djinten
• een el ketoembar
• peper
• zout
Dit allemaal in een keukenmachine fijnmalen tot een redelijk glad beslag.
Dan klaarzetten:
• een diep bord/schaal met bloem
• een diep bord/schaal met 2 geklutste eieren
• een diep bord/schaal met paneermeel.
Balletjes draaien van het beslag en dan eerst in de bloem, dan het ei en dan het paneermeel rollen.
De balletjes op een bord/plank leggen en een uurtje of wat in de vriezer laten opstijven.
De balletjes frituren in een pan met zonnebloemolie (1 liter ofzo is wel voldoende in een niet te grote pan; steeds per 6 of hooguit 10 frituren).
Laten 'afdruipen' op keukenpapier.
Serveren met turks brood, komkommer, tomaat en bijvoorbeel tzatziki en/of andere sausjes.
Hmm nu je het zegt. Eieren maar vervangen door water ofzo dan lijkt me niet echt geschikt, bij nader inzien. Wellicht weet iemand een beter alternatief.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Bij jou kwam het ei dus eerder dan de kip .. ?
Al lijkt het me een lekker recept
Viel tegen de laatste keer dat ik in het pizzatopic keek, maar dat is wel een tijdje geleden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef probeer het volgende:
[..]
ja ok goed punt, gewoon zorgen dat er geen kaas of vlees op zitik zal ook eens neuzen in het pizza topic, vast wel mensen die een originele variant gemaakt hebben die ook veganistisch blijkt te zijn ..
Er bestaan in de biowinkels egg replacer producten, dat zal waarschijnlijk wel werken. Of zelf een beslag maken van kikkererwtenmeel...quote:Op zondag 17 maart 2013 19:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt. Eieren maar vervangen door water ofzo dan lijkt me niet echt geschikt, bij nader inzien. Wellicht weet iemand een beter alternatief.
Dat No Egg lijkt me wel goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Er bestaan in de biowinkels egg replacer producten, dat zal waarschijnlijk wel werken. Of zelf een beslag maken van kikkererwtenmeel...
Hier is bv een receptje waar ze daarvan gebruik maken in het beslag
http://www.vegrecipesofin(...)ato-bonda-aloo-vada/
Nog niet uitgeprobeerd, maar het ziet er ziet er wel ok uit.
Egg replacer kun je bij iedere natuurwinkel wel vinden.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef probeer het volgende:
Ok, en misschien lijkt het nu alsof ik spam, maar dit wilde ik toch graag weten om zo ook een soort van basis aan veganistische ingrediënten in te kunnen slaan die vaker gebruikt gaan worden ..
Welke standaard vervangers zijn er voor de meest voorkomende dierlijke producten?
melk -> soja / rijst / kokos melk
boter -> plantaardige olie/boter
ei -> no egg egg-replacer ?? (waar haal ik zoiets?)
tot nu toe; duh, vrij logisch allemaal .. en dat is ook wel overal te krijgen, maar dat is dus ook een beetje mijn probleem, ik heb al totaal geen zicht op welke 'normale' ingrediënten nu opeens afvallen (schijnen ook nog een paar E nummers te zijn ..?) en door wat ze nu te vervangen ..
( En veganistische chocolade is bij een normale supermarkt ook al niet te krijgen, terwijl je bijna dood gegooid wordt met alle biologische en eerlijke en duurzame en slaafvrije chocoladeniet dat ik die koop, maar toch ..)
Het is poeder waar je water bij moet doenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat No Egg lijkt me wel goed.Is dat trouwens poeder of een vloeistof?
En dan krijg je een soort kleverige vloeistof, neem ik aan?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is poeder waar je water bij moet doen
Pretty muchquote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En dan krijg je een soort kleverige vloeistof, neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme, jullie kunnen allemaal wel écht kokenik moet nog een hoop leren
Hey FannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd geen score bij hoor, ik heb dit opic ook niet bedoeld voor een veganistische doelgroep, iedereen is welkom om inspiratie op te doen.
En koken is makkelijk, gewoon veel recepten uitproberen en er lol in hebben om te experimenteren.![]()
Weet ik!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey Fanny
Ik houd geen score bij hoor, ik heb dit opic ook niet bedoeld voor een veganistische doelgroep, iedereen is welkom om inspiratie op te doen.
En koken is makkelijk, gewoon veel recepten uitproberen en er lol in hebben om te experimenteren.
Dat is dan weer wel precies de bedoeling van dit topic. Erachter komen dat je ook plantaardig heel divers en uitgebreid kunt koken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik!![]()
maar ik ben soms wel onder de indruk van al die recepten, ik lees mee en leer....
Ohh, die wil ik zeker eens uitproberenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef DaneV het volgende:
Deze van het weekend gemaakt, was echt heel lekker !
http://www.epicurious.com(...)-and-Truffles-239801
Plantaardig eten, is het beste dieetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook niet veganistisch. Ook geen vegetariër. Wel te dik en ik hoop door bewuster met mijn eten om te gaan, af te vallen. Ik vrat met name veel slechte vetten en veul vlees. Weinig groenten, nouja...
Ik verschuif de taco's naar morgen, heb net zelf falafel gemaakt dus dat eten we met Turks brood (en knoflooksaus, hehehe).
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja daarom, ik wil af en toe nog wel vlees eten hoor, en ik kan niet leven zonder kaas, maar absoluut niet meer elke dag of zelfs elke week.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik ben namelijk niet zo'n fan van raw foodquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh als ik tel heb ik ook krijsende honger. Als ik iets niet mag van mezelf dan ga ik Binge-eaten.
Ik moet wel even een alternatief bedenken voor brood, ik eet ook teveel brood (ben er zo gek op!)
Wilde nu beginnen met in de ochtend groene smoothies met lijnzaad. Dat past geloof ik wel binnen vegan en dat zal ook best vullen.
Dat is helemaal zonde. Kun je ze beter opeten, je hebt ze immers al gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het, ik heb ook alle eieren weggeflikkerd![]()
Ik kan best zonder. Ik at zo nu en dan nog wel eens een eitje, maar hoeft eigenlijk niet.
Oké weer ''on topic''![]()
Ja, sorry ik werd er misselijk van.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde. Kun je ze beter opeten, je hebt ze immers al gekocht.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip voor de liefhebbers van paddestoelgerechten, doe er wat sherry doorheen. Dit doet de paddenstoelensmaak zeer toenemen.
Weet jij misschien een goede zoutvervanger?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip voor de liefhebbers van paddestoelgerechten, doe er wat sherry doorheen. Dit doet de paddenstoelensmaak zeer toenemen.
Geen idee, zou je moeten proberen,quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb geen sherry in huis, maar wel shao hsing rijstwijn, werkt dat ook? Is zie het een namelijk nogal eens door het ander te vervangen staan.
Geeft niets knul, eten genoeg op de wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, sorry ik werd er misselijk van.
Inmiddels gebruik ik wel weer eieren door gerechten, soms ben ik wat impulsief.
Dit, op een kaas-uien broodje (die van de AH) met een klein beetje kruidenboterquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef jerney het volgende:
Ohhh, het is al zo lang geleden dat ik knoflook heb geroosterd! En het is zo makkelijk, kijk maar.
http://www.monsoonspice.c(...)sted-garlic.html?m=1
[ afbeelding ]
No egg is ook te vinden bij aantal c1000 vestigingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is poeder waar je water bij moet doen
Ik gebruik hem graag in mijn moussaka.
Oh en je kunt trouwen gewoon een groentenbouillonblokje in je pizzasaus gooien, maar dat smaakt natuurlijk wel anders dan je gewend bent.
Ik zal mijn ketjap-rijstwijn-sesamolie-maizena marinade er eens op loslatenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, zou je moeten proberen,
Ik zag van de week een stukje over Viva Las Vega in EVA magazine voorbij komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef TechXP het volgende:
Binnenkort begint http://veggiechallenge.nl/ weer. Daar komen ook weer allerlei tips en plantaardige recepten.
Goed puntquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeft het niet meer lekker trouwens? (TT)
Volgende keer stuur ik ze wel naar Afrika.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
Geeft niets knul, eten genoeg op de wereld.
oh wacht
Hoest gegaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zal mijn ketjap-rijstwijn-sesamolie-maizena marinade er eens op loslaten
Dutch Weed Burger heb ik afgelopen zaterdag nog op 0:-)quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef jerney het volgende:
Ik zag van de week een stukje over Viva Las Vega in EVA magazine voorbij komen.
Gaat er dit jaar meer lekkers zijn om naar huis mee te nemen?
En komen de Dutch Weed burgers terug?Die waren echt heel lekker
En te snel op
Ik vind eht ook een beetje flauw. Als je nepei eet kun je beter echt ei nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef nectarientje het volgende:
Wat een fijne kick!
Compleet plantaardig met eivervangers etc is niet mijn ding maar hier staan wel hele fijne gerechten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zagen de mijne eruit:
Erg lekker!Aanrader dus.
Let me see you stripped down to the bone
Ziet er goed uitquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef minilot het volgende:
En zo zagen de mijne eruit:
33z7dzb.jpg
Erg lekker!Aanrader dus.
Ik kan in oktober wel wat voor je meenemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik ze wel naar Afrika.
Was lekkerquote:
Nog net op tijd gelezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 02:46 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dutch Weed Burger heb ik afgelopen zaterdag nog op 0:-)
Ik geloof dat ze die dag iets anders hebben, maar ik hoop dat we wel kunnen regelen dat ze ook bij ons festival zijn![]()
Maar noteer iig 1 juni alvast in agendaZover ik weet komen er meer stands. En ik hoop ook meer producten om naar huis te nemen.
Maak een account op foodgawker.com. Ze hebben daar duizenden goede veganistische recepten en je kan ze makkelijk favoriet zetten en taggen. Het is echt niet zo moeilijk vol te houden als je genoeg goede recepten en producten hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef winka het volgende:
Goed topic![]()
Ik kan wel weer wat recepten gebruiken omdat ik binnenkort weer veganistisch wil gaan eten. Ik heb sinds mijn jeugd al behoorlijke huidproblemen; ook in mijn gezicht.
Het enige wat echt helpt is veganistisch eten. Het is alleen een eetpatroon wat ik helaas niet makkelijk volhoud.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan in oktober wel wat voor je meenemen
Thanksquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik wens je succes daar!
Foto's ga je niet hier posten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks
In augustus komen mijn foto's te hangen in een restaurantje in Gent, tegenover het station, om geld in te zamelen.
Ik heb er tot nu toe alleen nog 1 waardig genoeg geachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Foto's ga je niet hier posten?
Da's naughty ja !quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe alleen nog 1 waardig genoeg geacht
Hoezo, kopen? :naughty
Hoe meer fruit je eet hoe sneller je wordtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
shit je was te snelsmileycode van crapforum
shit, vandaar. Alleen wat laffe plakjes komkommer op mijn brood gehad vandaagquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe meer fruit je eet hoe sneller je wordt
Foei Damequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef jerney het volgende:
[..]
shit, vandaar. Alleen wat laffe plakjes komkommer op mijn brood gehad vandaag
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef jerney het volgende:
Vanavond
[ afbeelding ]
http://tanyazouev.com/bab(...)ot-parsnip-capsicum/
Ook goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!![]()
Ik hou het vanavond bij eenvoudige Macaronischotelik ben een beetje lui
oe lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ook goed¨[ afbeelding ]
http://cookbookaficionado(...)eamy-pesto-goodness/
Bedankt voor de tipquote:[..]
Maak een account op foodgawker.com. Ze hebben daar duizenden goede veganistische recepten en je kan ze makkelijk favoriet zetten en taggen. Het is echt niet zo moeilijk vol te houden als je genoeg goede recepten en producten hebt.
Dat is mijn na 11 jaar veganisme helaas nog niet gelukt. Maar je hebt natuurlijk veel soorten type eczeem met ook verschillende oorzaken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef winka het volgende:
De resultaten na vijf dagen veganistisch eten zijn verbazingwekkend. Mijn eczeem is al bijna weg, iets wat de aller sterkste hormoonzalf niet voor elkaar kreeg
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef minilot het volgende:
Nog even een tip: chia- en pittenbroodjes naar recept van OhSheGlows
Zo zagen de mijne er vanmorgen uit:
[ afbeelding ]
Ze zijn maar klein, maar vullen ontzettend! Erg lekker, zo met tijm, oregano en knoflook in het 'deeg'.Aanrader!
Kijken jullie wel eens naar Food hospital?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat is mijn na 11 jaar veganisme helaas nog niet gelukt. Maar je hebt natuurlijk veel soorten type eczeem met ook verschillende oorzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |