quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja daarom, ik wil af en toe nog wel vlees eten hoor, en ik kan niet leven zonder kaas, maar absoluut niet meer elke dag of zelfs elke week.
Ik heb geen idee eigenlijk, ik ben namelijk niet zo'n fan van raw foodquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh als ik tel heb ik ook krijsende honger. Als ik iets niet mag van mezelf dan ga ik Binge-eaten.
Ik moet wel even een alternatief bedenken voor brood, ik eet ook teveel brood (ben er zo gek op!)
Wilde nu beginnen met in de ochtend groene smoothies met lijnzaad. Dat past geloof ik wel binnen vegan en dat zal ook best vullen.
Dat is helemaal zonde. Kun je ze beter opeten, je hebt ze immers al gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het, ik heb ook alle eieren weggeflikkerd![]()
Ik kan best zonder. Ik at zo nu en dan nog wel eens een eitje, maar hoeft eigenlijk niet.
Oké weer ''on topic''![]()
Ja, sorry ik werd er misselijk van.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde. Kun je ze beter opeten, je hebt ze immers al gekocht.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip voor de liefhebbers van paddestoelgerechten, doe er wat sherry doorheen. Dit doet de paddenstoelensmaak zeer toenemen.
Weet jij misschien een goede zoutvervanger?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip voor de liefhebbers van paddestoelgerechten, doe er wat sherry doorheen. Dit doet de paddenstoelensmaak zeer toenemen.
Geen idee, zou je moeten proberen,quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb geen sherry in huis, maar wel shao hsing rijstwijn, werkt dat ook? Is zie het een namelijk nogal eens door het ander te vervangen staan.
Geeft niets knul, eten genoeg op de wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, sorry ik werd er misselijk van.
Inmiddels gebruik ik wel weer eieren door gerechten, soms ben ik wat impulsief.
Dit, op een kaas-uien broodje (die van de AH) met een klein beetje kruidenboterquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef jerney het volgende:
Ohhh, het is al zo lang geleden dat ik knoflook heb geroosterd! En het is zo makkelijk, kijk maar.
http://www.monsoonspice.c(...)sted-garlic.html?m=1
[ afbeelding ]
No egg is ook te vinden bij aantal c1000 vestigingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is poeder waar je water bij moet doen
Ik gebruik hem graag in mijn moussaka.
Oh en je kunt trouwen gewoon een groentenbouillonblokje in je pizzasaus gooien, maar dat smaakt natuurlijk wel anders dan je gewend bent.
Ik zal mijn ketjap-rijstwijn-sesamolie-maizena marinade er eens op loslatenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, zou je moeten proberen,
Ik zag van de week een stukje over Viva Las Vega in EVA magazine voorbij komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef TechXP het volgende:
Binnenkort begint http://veggiechallenge.nl/ weer. Daar komen ook weer allerlei tips en plantaardige recepten.
Goed puntquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeft het niet meer lekker trouwens? (TT)
Volgende keer stuur ik ze wel naar Afrika.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
Geeft niets knul, eten genoeg op de wereld.
oh wacht
Hoest gegaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zal mijn ketjap-rijstwijn-sesamolie-maizena marinade er eens op loslaten
Dutch Weed Burger heb ik afgelopen zaterdag nog op 0:-)quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef jerney het volgende:
Ik zag van de week een stukje over Viva Las Vega in EVA magazine voorbij komen.
Gaat er dit jaar meer lekkers zijn om naar huis mee te nemen?
En komen de Dutch Weed burgers terug?Die waren echt heel lekker
En te snel op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |