Ik vind eht ook een beetje flauw. Als je nepei eet kun je beter echt ei nemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef nectarientje het volgende:
Wat een fijne kick!
Compleet plantaardig met eivervangers etc is niet mijn ding maar hier staan wel hele fijne gerechten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zagen de mijne eruit:
Erg lekker!Aanrader dus.
Let me see you stripped down to the bone
Ziet er goed uitquote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef minilot het volgende:
En zo zagen de mijne eruit:
33z7dzb.jpg
Erg lekker!Aanrader dus.
Ik kan in oktober wel wat voor je meenemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik ze wel naar Afrika.
Was lekkerquote:
Nog net op tijd gelezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 02:46 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dutch Weed Burger heb ik afgelopen zaterdag nog op 0:-)
Ik geloof dat ze die dag iets anders hebben, maar ik hoop dat we wel kunnen regelen dat ze ook bij ons festival zijn![]()
Maar noteer iig 1 juni alvast in agendaZover ik weet komen er meer stands. En ik hoop ook meer producten om naar huis te nemen.
Maak een account op foodgawker.com. Ze hebben daar duizenden goede veganistische recepten en je kan ze makkelijk favoriet zetten en taggen. Het is echt niet zo moeilijk vol te houden als je genoeg goede recepten en producten hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef winka het volgende:
Goed topic![]()
Ik kan wel weer wat recepten gebruiken omdat ik binnenkort weer veganistisch wil gaan eten. Ik heb sinds mijn jeugd al behoorlijke huidproblemen; ook in mijn gezicht.
Het enige wat echt helpt is veganistisch eten. Het is alleen een eetpatroon wat ik helaas niet makkelijk volhoud.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan in oktober wel wat voor je meenemen
Thanksquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik wens je succes daar!
Foto's ga je niet hier posten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks
In augustus komen mijn foto's te hangen in een restaurantje in Gent, tegenover het station, om geld in te zamelen.
Ik heb er tot nu toe alleen nog 1 waardig genoeg geachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Foto's ga je niet hier posten?
Da's naughty ja !quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe alleen nog 1 waardig genoeg geacht
Hoezo, kopen? :naughty
Hoe meer fruit je eet hoe sneller je wordtquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
shit je was te snelsmileycode van crapforum
shit, vandaar. Alleen wat laffe plakjes komkommer op mijn brood gehad vandaagquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe meer fruit je eet hoe sneller je wordt
Foei Damequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef jerney het volgende:
[..]
shit, vandaar. Alleen wat laffe plakjes komkommer op mijn brood gehad vandaag
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef jerney het volgende:
Vanavond
[ afbeelding ]
http://tanyazouev.com/bab(...)ot-parsnip-capsicum/
Ook goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!![]()
Ik hou het vanavond bij eenvoudige Macaronischotelik ben een beetje lui
oe lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ook goed¨[ afbeelding ]
http://cookbookaficionado(...)eamy-pesto-goodness/
Bedankt voor de tipquote:[..]
Maak een account op foodgawker.com. Ze hebben daar duizenden goede veganistische recepten en je kan ze makkelijk favoriet zetten en taggen. Het is echt niet zo moeilijk vol te houden als je genoeg goede recepten en producten hebt.
Dat is mijn na 11 jaar veganisme helaas nog niet gelukt. Maar je hebt natuurlijk veel soorten type eczeem met ook verschillende oorzaken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef winka het volgende:
De resultaten na vijf dagen veganistisch eten zijn verbazingwekkend. Mijn eczeem is al bijna weg, iets wat de aller sterkste hormoonzalf niet voor elkaar kreeg
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef minilot het volgende:
Nog even een tip: chia- en pittenbroodjes naar recept van OhSheGlows
Zo zagen de mijne er vanmorgen uit:
[ afbeelding ]
Ze zijn maar klein, maar vullen ontzettend! Erg lekker, zo met tijm, oregano en knoflook in het 'deeg'.Aanrader!
Kijken jullie wel eens naar Food hospital?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat is mijn na 11 jaar veganisme helaas nog niet gelukt. Maar je hebt natuurlijk veel soorten type eczeem met ook verschillende oorzaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |