nee ik ken zwolle niet echtquote:
hihiquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben het gewend
En JJH en Knetter ken ik irl
En zijn heul tof
Ik wil niet voor de volle 100% open en bloot op Fok, daarom die ''vermoming''quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Die foto![]()
Sorry maar ik kan dit niet serieus nemen
Oh je relatie is over, vandaar dat je zoveel klaagtquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, geboren en getogen in de haagse schilderswijk, daarna naar Zoetermeer verhuist, en sinds 2009 ongeveer in Zwolle, voor de rest ben ik weer terug op fok sinds mijn relatie uit is, en ik zo aan afleiding kom
En ik maar denken dat er iets mis met mijn beeldscherm wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, geboren en getogen in de haagse schilderswijk, daarna naar Zoetermeer verhuist, en sinds 2009 ongeveer in Zwolle, voor de rest ben ik weer terug op fok sinds mijn relatie uit is, en ik zo aan afleiding kom
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Vandaag was braderie in Hoensbroek hahah...mijn ouders hebben daar een grote winkel. Ik moest binnen eff oppassen, komt een ventje aan; ik geef je 100 euro en dan laat jij je tieten zien. Ik zo; nee rot op!! Hebben jongens foto's van mij gemaakt> mongolen. En op de wc-tjes vroegen ze of ik met hun mee ging...ik was zoo pissig
dat dacht ik dus ook net.... van dusssssquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijk
Jeugd van tegenwoordig
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijk
Jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!
Heb je het papa en mama verteld?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Vandaag was braderie in Hoensbroek hahah...mijn ouders hebben daar een grote winkel. Ik moest binnen eff oppassen, komt een ventje aan; ik geef je 100 euro en dan laat jij je tieten zien. Ik zo; nee rot op!! Hebben jongens foto's van mij gemaakt> mongolen. En op de wc-tjes vroegen ze of ik met hun mee ging...ik was zoo pissig
jha tuurlijk heb ik het tegen mams en pap gezegd. Ze zeiden dat ik ze maar moest negeren en dat het gewoon idioten warenquote:
no...limburgquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!
Lijkt me af en toe best lastig, als meisje zijnde tussen al die hitsige mannen..
Hoensbroek ligt toch in de veluwe btw?![]()
Is cultuur daarquote:
inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry?maar volgens mij heb je dit soort 'problemen' overal wel
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry?maar volgens mij heb je dit soort 'problemen' overal wel
neejhoor. Ook in boven-hollandquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar in Limburg is het vast erger
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neejhoor. Ook in boven-holland
Ja en dan de kans dat ze je achter na komen en je wel even een 'lesje' lerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienDat zou ze leren
ow ok?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienDat zou ze leren
Zou niet helpen helaas.quote:
Check die Turk chanteren en zogenaamd geinterreseerd vragen waar ze woont.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!
Lijkt me af en toe best lastig, als meisje zijnde tussen al die hitsige mannen..
Hoensbroek ligt toch in de veluwe btw?![]()
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
ja dat ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.
Hebben die gasten dan foto's van je tieten gemaakt ofzo?
ze hebben gewoon foto's gemaakt...ik had gewoon eenl trui aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappiequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
hahah dat doe ik inderdaad niet...ze moeten maar doen wat ik zeg!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappie![]()
why??? Wat is hier zo spannend aan??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter pakt de popcorn erbij![]()
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
why??? Wat is hier zo spannend aan??
welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
Zet ik de chips op tafel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor de wijn, mits ook franse kaas...
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelgquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik maak wel de snacks in de frietenpan
en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb wel franse kaas op mijn eikel zitten ;p
reservebelg??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelg
dat is Gayquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?
quote:
* m1st1g bedankt voor de eerquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is nou weer balen... een vrouw die geen kaas wil bij haar wijntjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]franse kaas.. beetje jammer ik begon je net aardig te vinden.. op de ships/chips fout na
wat is nou een troll?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]troll?
please say yes please say yes
wel kaas.. geen stink kaas uit frankrijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is nou weer balen... een vrouw die geen kaas wil bij haar wijntje
Old Amsterdam heb ik liever bij een glas portquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel kaas.. geen stink kaas uit frankrijkdoe dan maar blokjes old amsterdam
hmm op een bordje met druiven en aardbeien bij een glaasje half zoete witte wijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Old Amsterdam heb ik liever bij een glas port
ineens ga ik je een stuk leuker vindenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm op een bordje met druiven en aardbeien bij een glaasje half zoete witte wijn
ik ben ook leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ineens ga ik je een stuk leuker vinden
ik ook en je vroeg of ik homo was dus.. zullen wequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben een meisje......geen jongen!!
ik ben geen lesbiequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook en je vroeg of ik homo was dus.. zullen we![]()
he gat wat jammerquote:
Gewoon vibrator.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he gat wat jammer
nu moet ik seksloos door het leven
weet je hoe duur..quote:
pak dan een lul, ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoe duur..
afgelopen jaar al 10 versleten
niemand wil met mij seksenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
pak dan een lul, ongeveer hetzelfde
gewoon zoeken...je vind het zelf welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wil met mij seksen![]()
ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wil met mij seksen![]()
Ik loop al heel vaak op de wallen en in groningen om te kijken of die mensen miss mij gratis willen maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gewoon zoeken...je vind het zelf wel
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterquote:
hij wou dus met je seksen.. mazzelpikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterdat spul is zo vaag
beter dan niets I guessquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
ik wou helemaal niet eigenlijk. Hij was ram een goeie vriend van me en nu heb ik heb geneukt...hoe ergquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
waarom ga je dan niet naar holly bij centraal rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
Smerige natte bende, met al die lichaamssappen enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
ik vind de grote stad engquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet naar holly bij centraal rotterdam
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudyquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vindt de grote stad eng
nooit met goeie vrienden idd eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wou helemaal niet eigenlijk. Hij was ram een goeie vriend van me en nu heb ik heb geneukt...hoe erg
hmm..quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudy
hahah dat is zo waar ben bevriend met anti'squote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudy
ram niet fijn neequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nooit met goeie vrienden idd eigenlijk
ohquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g is bang dat die natte troep stiekem toch lekker kan zijn
natuurlijke look is in dit jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
Tip voor Da LadyZ...nadat je je benen geschoren hebt, insmeren met zwitsal babyolie voor zachte gladde benen LOL
Gewoon een vent over je benen laten spuiten schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
Tip voor Da LadyZ...nadat je je benen geschoren hebt, insmeren met zwitsal babyolie voor zachte gladde benen LOL
ik doe dat altijd...mijn benen zijn zoooo zacht en dat is best verslavend om aan mijn benen te voelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijke look is in dit jaar
sperma??? Jij bent gek hahahquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een vent over je benen laten spuiten schijnt ook te helpen
Vertel, is het foto waardig ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Even wat anders nieuws.. ik heb vandaag geshopt en belachelijk geld uitgeven maar YaY nu heb ik weer nieuwe kleding
tis wel goed voor je huid.. om te slikken.. vol vitamines en proteïnes gaat je huid van stralenquote:
ik shop elk weekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Even wat anders nieuws.. ik heb vandaag geshopt en belachelijk geld uitgeven maar YaY nu heb ik weer nieuwe kleding
ow dus daarom is mijn gezicht zacht?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel goed voor je huid.. om te slikken.. vol vitamines en proteïnes gaat je huid van stralen
Nee dat komt omdat je pas 14 bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ow dus daarom is mijn gezicht zacht?
ik vindt van welquote:
SPOILER: pssstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vindt van welik vindtSPOILER: pssstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vindt van welje hebt gelijkSPOILER: pssstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
elk weekend bukakke helpt dus voor jouquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ow dus daarom is mijn gezicht zacht?
yes eindelijk iemand die haptquote:
weetje mijn figuur valt echt op...ik heb dikke tieten, dunne buik, dikke kont. Daarom maken ze foto's en zeggen jongens van die domme dingenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
yes eindelijk iemand die hapt
Een domme fout maken en daarna doen alsof je trollt... Helaas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
yes eindelijk iemand die hapt
pics or gtfoquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
weetje mijn figuur valt echt op...ik heb dikke tieten, dunne buik, dikke kont. Daarom maken ze foto's en zeggen jongens van die domme dingen
come on.. ik dacht dat je mij langer kende dan vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een domme fout maken en daarna doen alsof je trollt... Helaas.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
weetje mijn figuur valt echt op...ik heb dikke tieten, dunne buik, dikke kont. Daarom maken ze foto's en zeggen jongens van die domme dingen
Wat heb je liever onmin veel aandacht of geen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik ben 91quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Sekhmet het volgende:
Lach me rot om dit topic...hoop echt dat de gemiddelde leeftijd 12 is
ik ben 83quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Sekhmet het volgende:
Goed puntquote:
ik wil toch liever geen want ik word panish echtwaar!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wat heb je liever onmin veel aandacht of geen?![]()
ik ben 11quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Sekhmet het volgende:
oh sollyquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Oh haiMijn dinnetje heeft het topic overgeneemd
Die TT is heilig voor mij, een keertje kan toch wel, er staan zoveel rare TT's op fok, gun mij die eerquote:
quote:
wij turken stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een betere TT
Hoi neuken?
maarja gulmez had hem gepikt
dat is zeker een betere TTquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een betere TT
Hoi neuken?
maarja gulmez had hem gepikt
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verplaatsen naar puber en tienertalk...zomaar een suggestie
Waaromquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik ben al 3 kwartier mijn haar aan het kammen!!
congratzquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
en foto's op facebookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatie
jij bent gemeenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatie
kutquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hoe was je snickers flurry meis?
wat een slechte slogan zegquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij turken stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn.
en jij bent achterlijkquote:
je wou toch hier foto's van haar dikke tieten, platte buikje en dikke kont....ja ik let wel opquote:
ga je een boze brief naar mc schrijven?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut
[..]
wat een slechte slogan zeg
jij bent het gemeenst en het achterlijkst ow disquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij bent achterlijklet's call it even
Well thank you my ladyquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jij bent het gemeenst en het achterlijkst ow dis
Hoe kan ik nou boos op jou zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je een boze brief naar mc schrijven?dan wil ik eerst lezen
jij en boos lijkt me best grappig zolang je niet boos op mij bent
die staan er toch nog steeds niet... is dus gewoon een hoaxquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je wou toch hier foto's van haar dikke tieten, platte buikje en dikke kont....ja ik let wel op
Hij geeft je er vast geen 100 euro voor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dat zijn dan wel mooie foto's
geloof er geen **** vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dat zijn dan wel mooie foto's
jammer leek me echt grappig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou boos op jou zijn
Nee ga geen brief schrijven joh, foutje kan gebeuren
Alleen in bedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer leek me echt grappig.
Oh maar ik schijn gemeen te zijn
ben je nietquote:
To feel young again.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey krik jou nou het algemene niveau hier een beetje op?
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die TT is heilig voor mij, een keertje kan toch wel, er staan zoveel rare TT's op fok, gun mij die eer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
Wie wil mijn haar komen voelen????
Ik kende de regels niet, sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?
Dat is toch stoer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?
*purrrr*quote:
Wat galant van je...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Gulmez het volgende:
Van mij mag love eentje verzinnen, als mod dan aanpast in tt deal?
ja ik pas me aan, aan de gemoedelijkheid van het ''sex subforum'' in KLB ben ik minder coulant.quote:
slaap lekker straksquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo toch naar mijn nest... morgen keivroeg op
nice 2 meet uquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik pas me aan, aan de gemoedelijkheid van het ''sex subforum'' in KLB ben ik minder coulant.
Trusten meis.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten alvastquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kei?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
* m1st1g doet mee met dit initiatiefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?
slaap lekker sjattquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
een deus= een vrouwelijke sukkel xquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Kei?wat betekend deusig? mijn ex uit brabant zei dat altijd..
weet je dat?
kwart over 6quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?
Oh ik zal aan je denken hoorquote:
Morgen dagje vrij, lekker lang weekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn wekker komt op kwart voor 9 denk ik.. heerlijk om 11.30 pas beginnen
ik mag morgen ook weer aan de bak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij, lekker lang weekend
Jaloerssssss...oh wacht...na morgen vijf dagen vrijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij, lekker lang weekend
ey rustig deusig betekend wat anders zemmelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
een deus= een vrouwelijke sukkel x
en daar ben ik dus weer jaloers op. Ik heb er maar 4 totaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jaloerssssss...oh wacht...na morgen vijf dagen vrij
wat noem jij mij lul?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey rustig deusig betekend wat anders zemmel
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappie![]()
oke is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...
Sjappie.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...
Sjappie.
Spuit elf geeft ook modder hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sjappie.
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sjappie.
Ik mis dat de man ook oordoppen in moet hebben zodra hij thuis komt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.
de man moet zorgen dat er genoeg geld is voor de vrouw om uit te geven, zich te pletter werken voor het geld en thuis het gezeik van de vrouw aanhoren over de dagelijkse soaps
Vergeet niet de wekelijkse pijpbeurt tijdens studio sportquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.
de man moet zorgen dat er genoeg geld is voor de vrouw om uit te geven, zich te pletter werken voor het geld en thuis het gezeik van de vrouw aanhoren over de dagelijkse soaps
Oh ja goed punt ! uiteraard wel laag genoeg zodat hij nog tv kan kijken en niet zo goed dat hij afgeleidt isquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vergeet niet de wekelijkse pijpbeurt tijdens studio sport
oh als je de juiste attitude hebt dan luisteren ze welquote:
You know it...biertje moet hij al wel in de hand hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja goed punt ! uiteraard wel laag genoeg zodat hij nog tv kan kijken en niet zo goed dat hij afgeleidt is
en ook een zak chips...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You know it...biertje moet hij al wel in de hand hebben
jha pas maar op!! Niet luisteren...ik kwaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh als je de juiste attitude hebt dan luisteren ze wel
dat maakt indrukquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jha pas maar op!! Niet luisteren...ik kwaad
Fixedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vergeet niet de wekelijkse pijpbefbeurt tijdens studio sport grey's anatomy
Exact. Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar schoon wordtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vergeet niet de wekelijkse pijpbeurt tijdens studio sport
succes daarmeequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
serieus ik wil dat jongens gewoon naar mij luisteren en niet andersom. Mijn wil is wet
ik zal me proberen in te houdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet in mn haren morsen he...geeft je weer een reden om mn hoofd vast te pakken
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vergeet het ff ... zo'n zure sloot wil je niet likken
maar je hebt wel een piemol van 35 cm?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope, ik kan nooit een viezerik zijn... ik ben een Fok!er en die hebben nooit seks
serieus??quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope, ik kan nooit een viezerik zijn... ik ben een Fok!er en die hebben nooit seks
nee wel van 81 cmquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je hebt wel een piemol van 35 cm?
Waarom denk je dat we allemaal op Fok zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
heb je dan niet een saai leventje..geen sex?? Wat moeilijk
uhm... tja jij kan het wetenquote:
als je vragen hebt...worden ze beantwoord????quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we allemaal op Fok zitten
Die 81 cm haal ik net niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... tja jij kan het weten
nope dan kom ik nog 2 cm te kortquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zijn pik groeit mee met zijn leeftijd
daar is school toch al voorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
als je vragen hebt...worden ze beantwoord????
Somsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Zo heerlijk naiefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jep i know. Fok is best gezellie weetjequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar is school toch al voor
ik kom hier niet voor de gezelligheidquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jep i know. Fok is best gezellie weetje
Ik vind dat je het goed doet hoor. Welkom terugquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kom hier niet voor de gezelligheid
dit mocht ik van de psychiater doen om de eerste stappen te maken zodat ik weer terug in de maatschappij geplaatst kan worden
Ik zit nog steeds in het Delta... onbegeleid mag ik niet eens Fok!enquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kom hier niet voor de gezelligheid
dit mocht ik van de psychiater doen om de eerste stappen te maken zodat ik weer terug in de maatschappij geplaatst kan worden
wie heeft er al een goede in gedachten ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef Sekhmet het volgende:
Nog even en we kunnen een nieuwe TT kiezen
En ik maar denken dat ik triest was...Ik mag al wel alleenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in het Delta... onbegeleid mag ik niet eens Fok!en
Veel plezier en tot morgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maarruh.. ik ga me zo even laten masseren
dus fijne avond nogop jullie neus
* m1st1g is jaloersquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik triest was...Ik mag al wel alleen
Enjoyquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maarruh.. ik ga me zo even laten masseren
dus fijne avond nogop jullie neus
Toch meer dan ik denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen met mezelf gesext, dus heb niks te vertellen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, youporn, een minuut fapfapfap en dat was het wel
Sigwaardig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ikke niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen met mezelf gesext, dus heb niks te vertellen
Een minuut?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo snel ga ik echt nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Als je al geil bent dan ben je met visual input echt zo klaar hoor
Nee, die trillen alleen maar en gaan dan dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef Trollscience het volgende:
vrouwen kunnen toch geen orgasme krijgen
ripquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die trillen alleen maar en gaan dan dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |