wij turken stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een betere TT
Hoi neuken?
maarja gulmez had hem gepikt
dat is zeker een betere TTquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een betere TT
Hoi neuken?
maarja gulmez had hem gepikt
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verplaatsen naar puber en tienertalk...zomaar een suggestie
Waaromquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik ben al 3 kwartier mijn haar aan het kammen!!
congratzquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
en foto's op facebookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatie
jij bent gemeenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien even twitteren...is iedereen op de hoogte van die interessante informatie
kutquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hoe was je snickers flurry meis?
wat een slechte slogan zegquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij turken stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn.
en jij bent achterlijkquote:
je wou toch hier foto's van haar dikke tieten, platte buikje en dikke kont....ja ik let wel opquote:
ga je een boze brief naar mc schrijven?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut
[..]
wat een slechte slogan zeg
jij bent het gemeenst en het achterlijkst ow disquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij bent achterlijklet's call it even
Well thank you my ladyquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jij bent het gemeenst en het achterlijkst ow dis
Hoe kan ik nou boos op jou zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je een boze brief naar mc schrijven?dan wil ik eerst lezen
jij en boos lijkt me best grappig zolang je niet boos op mij bent
die staan er toch nog steeds niet... is dus gewoon een hoaxquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je wou toch hier foto's van haar dikke tieten, platte buikje en dikke kont....ja ik let wel op
Hij geeft je er vast geen 100 euro voor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dat zijn dan wel mooie foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |