ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wil met mij seksen![]()
Ik loop al heel vaak op de wallen en in groningen om te kijken of die mensen miss mij gratis willen maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gewoon zoeken...je vind het zelf wel
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterquote:
hij wou dus met je seksen.. mazzelpikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterdat spul is zo vaag
beter dan niets I guessquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
ik wou helemaal niet eigenlijk. Hij was ram een goeie vriend van me en nu heb ik heb geneukt...hoe ergquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
waarom ga je dan niet naar holly bij centraal rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
Smerige natte bende, met al die lichaamssappen enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
ik vind de grote stad engquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet naar holly bij centraal rotterdam
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudyquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vindt de grote stad eng
nooit met goeie vrienden idd eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wou helemaal niet eigenlijk. Hij was ram een goeie vriend van me en nu heb ik heb geneukt...hoe erg
hmm..quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudy
hahah dat is zo waar ben bevriend met anti'squote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
sowieso wel paar antilliaanse home boys geef je gwn je what app of ping jeweetoch en dan heb je zo sexbudy
ram niet fijn neequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nooit met goeie vrienden idd eigenlijk
ohquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g is bang dat die natte troep stiekem toch lekker kan zijn
natuurlijke look is in dit jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
Tip voor Da LadyZ...nadat je je benen geschoren hebt, insmeren met zwitsal babyolie voor zachte gladde benen LOL
Gewoon een vent over je benen laten spuiten schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
Tip voor Da LadyZ...nadat je je benen geschoren hebt, insmeren met zwitsal babyolie voor zachte gladde benen LOL
ik doe dat altijd...mijn benen zijn zoooo zacht en dat is best verslavend om aan mijn benen te voelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijke look is in dit jaar
sperma??? Jij bent gek hahahquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een vent over je benen laten spuiten schijnt ook te helpen
Vertel, is het foto waardig ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Even wat anders nieuws.. ik heb vandaag geshopt en belachelijk geld uitgeven maar YaY nu heb ik weer nieuwe kleding
tis wel goed voor je huid.. om te slikken.. vol vitamines en proteïnes gaat je huid van stralenquote:
ik shop elk weekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Even wat anders nieuws.. ik heb vandaag geshopt en belachelijk geld uitgeven maar YaY nu heb ik weer nieuwe kleding
ow dus daarom is mijn gezicht zacht?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel goed voor je huid.. om te slikken.. vol vitamines en proteïnes gaat je huid van stralen
Nee dat komt omdat je pas 14 bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ow dus daarom is mijn gezicht zacht?
ik vindt van welquote:
SPOILER: pssstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |