en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb wel franse kaas op mijn eikel zitten ;p
reservebelg??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelg
dat is Gayquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?
quote:
* m1st1g bedankt voor de eerquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is nou weer balen... een vrouw die geen kaas wil bij haar wijntjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]franse kaas.. beetje jammer ik begon je net aardig te vinden.. op de ships/chips fout na
wat is nou een troll?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]troll?
please say yes please say yes
wel kaas.. geen stink kaas uit frankrijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is nou weer balen... een vrouw die geen kaas wil bij haar wijntje
Old Amsterdam heb ik liever bij een glas portquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel kaas.. geen stink kaas uit frankrijkdoe dan maar blokjes old amsterdam
hmm op een bordje met druiven en aardbeien bij een glaasje half zoete witte wijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Old Amsterdam heb ik liever bij een glas port
ineens ga ik je een stuk leuker vindenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm op een bordje met druiven en aardbeien bij een glaasje half zoete witte wijn
ik ben ook leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ineens ga ik je een stuk leuker vinden
ik ook en je vroeg of ik homo was dus.. zullen wequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben een meisje......geen jongen!!
ik ben geen lesbiequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook en je vroeg of ik homo was dus.. zullen we![]()
he gat wat jammerquote:
Gewoon vibrator.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he gat wat jammer
nu moet ik seksloos door het leven
weet je hoe duur..quote:
pak dan een lul, ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoe duur..
afgelopen jaar al 10 versleten
niemand wil met mij seksenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
pak dan een lul, ongeveer hetzelfde
gewoon zoeken...je vind het zelf welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wil met mij seksen![]()
ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wil met mij seksen![]()
Ik loop al heel vaak op de wallen en in groningen om te kijken of die mensen miss mij gratis willen maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gewoon zoeken...je vind het zelf wel
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterquote:
hij wou dus met je seksen.. mazzelpikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
weet je wat pas zielig is; ik ging met een vriend mee naar huis om hem te helpen met zijn huiswerk. Hij deed ram zo'n spul in mijn drinken. Ik kwam er achteraf pas achterdat spul is zo vaag
beter dan niets I guessquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
ik wou helemaal niet eigenlijk. Hij was ram een goeie vriend van me en nu heb ik heb geneukt...hoe ergquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
waarom ga je dan niet naar holly bij centraal rotterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wou dus met je seksen.. mazzelpik
Smerige natte bende, met al die lichaamssappen enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen virtueel... echte seks is vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |