ow ok?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienDat zou ze leren
Zou niet helpen helaas.quote:
Check die Turk chanteren en zogenaamd geinterreseerd vragen waar ze woont.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!
Lijkt me af en toe best lastig, als meisje zijnde tussen al die hitsige mannen..
Hoensbroek ligt toch in de veluwe btw?![]()
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Vandaag was braderie in Hoensbroek hahah...mijn ouders hebben daar een grote winkel. Ik moest binnen eff oppassen, komt een ventje aan; ik geef je 100 euro en dan laat jij je tieten zien. Ik zo; nee rot op!! Hebben jongens foto's van mij gemaakt> mongolen. En op de wc-tjes vroegen ze of ik met hun mee ging...ik was zoo pissig
ja dat ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.
Hebben die gasten dan foto's van je tieten gemaakt ofzo?
ze hebben gewoon foto's gemaakt...ik had gewoon eenl trui aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappiequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
hahah dat doe ik inderdaad niet...ze moeten maar doen wat ik zeg!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappie![]()
why??? Wat is hier zo spannend aan??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter pakt de popcorn erbij![]()
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
why??? Wat is hier zo spannend aan??
welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
Zet ik de chips op tafel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor de wijn, mits ook franse kaas...
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelgquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik maak wel de snacks in de frietenpan
en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb wel franse kaas op mijn eikel zitten ;p
reservebelg??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelg
dat is Gayquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij wil dat m1st1g het eraf gaat eten?
quote:
* m1st1g bedankt voor de eerquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is nou weer balen... een vrouw die geen kaas wil bij haar wijntjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]franse kaas.. beetje jammer ik begon je net aardig te vinden.. op de ships/chips fout na
wat is nou een troll?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]troll?
please say yes please say yes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |