Kei?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo toch naar mijn nest... morgen keivroeg op
* m1st1g doet mee met dit initiatiefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?
slaap lekker sjattquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo toch naar mijn nest... morgen keivroeg op
een deus= een vrouwelijke sukkel xquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Kei?wat betekend deusig? mijn ex uit brabant zei dat altijd..
weet je dat?
kwart over 6quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?
Oh ik zal aan je denken hoorquote:
Morgen dagje vrij, lekker lang weekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn wekker komt op kwart voor 9 denk ik.. heerlijk om 11.30 pas beginnen
ik mag morgen ook weer aan de bak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij, lekker lang weekend
Jaloerssssss...oh wacht...na morgen vijf dagen vrijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen dagje vrij, lekker lang weekend
ey rustig deusig betekend wat anders zemmelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
een deus= een vrouwelijke sukkel x
en daar ben ik dus weer jaloers op. Ik heb er maar 4 totaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jaloerssssss...oh wacht...na morgen vijf dagen vrij
wat noem jij mij lul?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey rustig deusig betekend wat anders zemmel
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappie![]()
oke is goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...
Sjappie.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon luisteren. Desnoods moet het afgedwongen worden. Al die eigen meningen enzo, dat moeten we niet willen...
Sjappie.
Spuit elf geeft ook modder hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sjappie.
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sjappie.
Ik mis dat de man ook oordoppen in moet hebben zodra hij thuis komt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.
de man moet zorgen dat er genoeg geld is voor de vrouw om uit te geven, zich te pletter werken voor het geld en thuis het gezeik van de vrouw aanhoren over de dagelijkse soaps
Vergeet niet de wekelijkse pijpbeurt tijdens studio sportquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een vrouw moet mooi zijn voor de man, eten klaar hebben, huis netjes en meer niet.
de man moet zorgen dat er genoeg geld is voor de vrouw om uit te geven, zich te pletter werken voor het geld en thuis het gezeik van de vrouw aanhoren over de dagelijkse soaps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |