geloof er geen **** vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dat zijn dan wel mooie foto's
jammer leek me echt grappig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou boos op jou zijn
Nee ga geen brief schrijven joh, foutje kan gebeuren
Alleen in bedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer leek me echt grappig.
Oh maar ik schijn gemeen te zijn
ben je nietquote:
To feel young again.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey krik jou nou het algemene niveau hier een beetje op?
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die TT is heilig voor mij, een keertje kan toch wel, er staan zoveel rare TT's op fok, gun mij die eer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
Wie wil mijn haar komen voelen????
Ik kende de regels niet, sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?
Dat is toch stoer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij een topic als Lovelylady als laatste gepost heeft?
*purrrr*quote:
Wat galant van je...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Gulmez het volgende:
Van mij mag love eentje verzinnen, als mod dan aanpast in tt deal?
ja ik pas me aan, aan de gemoedelijkheid van het ''sex subforum'' in KLB ben ik minder coulant.quote:
slaap lekker straksquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo toch naar mijn nest... morgen keivroeg op
nice 2 meet uquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik pas me aan, aan de gemoedelijkheid van het ''sex subforum'' in KLB ben ik minder coulant.
Trusten meis.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Weltrusten alvastquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal mijn wekker zetten en omdraaien als jij eruit moet deal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |