nee ik ken zwolle niet echtquote:
hihiquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben het gewend
En JJH en Knetter ken ik irl
En zijn heul tof
Ik wil niet voor de volle 100% open en bloot op Fok, daarom die ''vermoming''quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Die foto![]()
Sorry maar ik kan dit niet serieus nemen
Oh je relatie is over, vandaar dat je zoveel klaagtquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, geboren en getogen in de haagse schilderswijk, daarna naar Zoetermeer verhuist, en sinds 2009 ongeveer in Zwolle, voor de rest ben ik weer terug op fok sinds mijn relatie uit is, en ik zo aan afleiding kom
En ik maar denken dat er iets mis met mijn beeldscherm wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, geboren en getogen in de haagse schilderswijk, daarna naar Zoetermeer verhuist, en sinds 2009 ongeveer in Zwolle, voor de rest ben ik weer terug op fok sinds mijn relatie uit is, en ik zo aan afleiding kom
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Vandaag was braderie in Hoensbroek hahah...mijn ouders hebben daar een grote winkel. Ik moest binnen eff oppassen, komt een ventje aan; ik geef je 100 euro en dan laat jij je tieten zien. Ik zo; nee rot op!! Hebben jongens foto's van mij gemaakt> mongolen. En op de wc-tjes vroegen ze of ik met hun mee ging...ik was zoo pissig
dat dacht ik dus ook net.... van dusssssquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijk
Jeugd van tegenwoordig
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dit kan ik niet serieus nemen eigenlijk
Jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!
Heb je het papa en mama verteld?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? Dit is echt niet leuk wat er allemaal gebeurde!
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Vandaag was braderie in Hoensbroek hahah...mijn ouders hebben daar een grote winkel. Ik moest binnen eff oppassen, komt een ventje aan; ik geef je 100 euro en dan laat jij je tieten zien. Ik zo; nee rot op!! Hebben jongens foto's van mij gemaakt> mongolen. En op de wc-tjes vroegen ze of ik met hun mee ging...ik was zoo pissig
jha tuurlijk heb ik het tegen mams en pap gezegd. Ze zeiden dat ik ze maar moest negeren en dat het gewoon idioten warenquote:
no...limburgquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!
Lijkt me af en toe best lastig, als meisje zijnde tussen al die hitsige mannen..
Hoensbroek ligt toch in de veluwe btw?![]()
Is cultuur daarquote:
inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry?maar volgens mij heb je dit soort 'problemen' overal wel
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry?maar volgens mij heb je dit soort 'problemen' overal wel
neejhoor. Ook in boven-hollandquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar in Limburg is het vast erger
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neejhoor. Ook in boven-holland
Ja en dan de kans dat ze je achter na komen en je wel even een 'lesje' lerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienDat zou ze leren
ow ok?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wat je had moeten doen: eerst die 100 euro vragen en dan niets laten zienDat zou ze leren
Zou niet helpen helaas.quote:
Check die Turk chanteren en zogenaamd geinterreseerd vragen waar ze woont.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jongens die zo met meisjes omgaan, daar heb ik geen respect voor!
Lijkt me af en toe best lastig, als meisje zijnde tussen al die hitsige mannen..
Hoensbroek ligt toch in de veluwe btw?![]()
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
ja dat ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Naast saai is je verhaal ook niet duidelijk.
Hebben die gasten dan foto's van je tieten gemaakt ofzo?
ze hebben gewoon foto's gemaakt...ik had gewoon eenl trui aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappiequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Maar je hebt je tetten niet laten zien zeg je net. Fokking preuts wel trouwens
hahah dat doe ik inderdaad niet...ze moeten maar doen wat ik zeg!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo laag bij de grond en doet alles wat jongens zeggen, sjappie![]()
why??? Wat is hier zo spannend aan??quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter pakt de popcorn erbij![]()
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
why??? Wat is hier zo spannend aan??
welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
Zet ik de chips op tafel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin in popcorn mag dat niet ofzo?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor de wijn, mits ook franse kaas...
frietenpan? oh wacht limburg.. reservebelgquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik maak wel de snacks in de frietenpan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |