SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.quote:Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
DeHovenier
automatic_
sylvesterrr
[ Bericht 2% gewijzigd door Hungry_Joe op 18-05-2012 13:06:52 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Komt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier weer verder dus, stelletje slowchatters.
Die gaat niet door.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Die meet van morgen, is daar nog leven in?
korter geworden? In de OP?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het lijstje voor de Rotterdam-meet is wat korter geworden.
Is trouwens al duidelijk wat de agenda is voor die meet?
De OP is niet aangepast, zou dus kunnen dat er in het vorige topic mensen zijn toegevoegd maar niet zijn meegekomen in de OP. Wil het best aanpassen in de wiki, maar als mensen voortaan zo vriendelijk zouden willen zijn om het even te melden als de OP moet worden aangepast zou ik dat bijzonder op prijs stellen.quote:
quote:
Overigens ik ga met alle slowchat hier niet elke post napluizen of er toevallig ergens staat dat de OP aangepast moet worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP is niet aangepast, zou dus kunnen dat er in het vorige topic mensen zijn toegevoegd maar niet zijn meegekomen in de OP. Wil het best aanpassen in de wiki, maar als mensen voortaan zo vriendelijk zouden willen zijn om het even te melden als de OP moet worden aangepast zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
ik zie ze nietquote:
Niet meer dan logisch tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Overigens ik ga met alle slowchat hier niet elke post napluizen of er toevallig ergens staat dat de OP aangepast moet worden.
Minder slowchatten lijkt me logischerquote:
sorryquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Minder slowchatten lijkt me logischerdacht ik
Arnhem meet is eruit gehaald. Als er nog mensen zijn die in de OP willen of er bij de Rotterdam meet bijgezet willen worden, roep maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet door.
H_J, kun jij die meet van donderdag uit de OP halen?
Ik zal 'm iig uit de wiki halen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
''bijgezet"... Zo bedoelde ik het niet hoor, jongens!
Was inderdaad gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag met Kieskleurig naar de bioscoop geweest, naar The Dictator, was gezellig
Toch een soort van mini meet
Oké plannen maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:07 schreef Godshand het volgende:
Ik zal ongevraagd melden, dat ik bij de finalisten van de hutselbandwedstrijd hoor. In september ben ik te bewonderen op de Garenmarkt te Leiden, dus eventuele meets kunnen daar nu naar toe gepland worden
Goh dat is echt jammer, maar helaas. Hopelijk heb je het niet nodig, maar veel sterkte.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef Tangledup het volgende:
Ik kan helaas niet naar de Rotterdam meet komen. Haal mij maar van de lijst.
Misschien een andere keer, want het leek me wel geinig. Door prive omstandigheden zal ik de komende weken echter zoveel mogelijk thuis moeten zijn.
maar wel een goed idee voor een keer?quote:
Het is zeker een leuk idee, maar misschien is het beter om het een week later te houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:55 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
maar wel een goed idee voor een keer?
dat kan, volgens mij heb ik die zaterdag nog vrij, vrijdag ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk idee, maar misschien is het beter om het een week later te houden.
Nee sorry, ik wil liever niet wadlopen. Ik wil eigenlijk gewoon hetzelfde doen als sawadiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat kan, volgens mij heb ik die zaterdag nog vrij, vrijdag ben ik nog niet helemaal zeker van.
@ Sawadie & Comp_les hoe zitten jullie, nog ideeen?
ik ga wel zondag wadlopen als ik het goed heb onthouden, even geen agenda bij de hand .
al is dat misschien wel een leuk idee voor een meet?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet door.
H_J, kun jij die meet van donderdag uit de OP halen?
Ik zal 'm iig uit de wiki halen.
20 uur toch?quote:
Alleen locatie staat nog niet vast volgens mijquote:
97% kans dat ik erbij ben!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Rotterdam onder voorbehoud. Ik geef uiterlijk volgende week woensdag aan of het me gaat lukken.
Vind Rotown wel een goed idee.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Bombshell het volgende:
Ik ben er ook bij. Ik had Rotown geroepen als locatie maar miss heeft iemand nog andere ideen?
Of Stadhuisplein ofzo
Ja zo ver ik weet, kom nooit in R'dam en dit http://www.rotown.nl/25-05-2012/weekenderquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/restaurant dit?
Dan meld ik me af.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Kan je er een dans meet van maken ;-)
Dat durf ik best wel aanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Kan je er een dans meet van maken ;-)
Ik werd twee keer meegesleurd door een vriendin, vond het achteraf gezien wel leuk. Iets uit vrije wil doen is uiteraard altijd leuker dan iets gedwongen moeten doen.quote:
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben niet iemand die vrij makkelijk losgaat op de dansvloer.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef MsMessy het volgende:
Je hebt er een café en een dansgedeelte als ik het zo zie en de Weekender is pas vanaf 23.00 uur. Maar gewoon dansen na een aantal uur praten is toch ook wel leuk?
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'damquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werd twee keer meegesleurd door een vriendin, vond het achteraf gezien wel leuk. Iets uit vrije wil doen is uiteraard altijd leuker dan iets gedwongen moeten doen.
[..]
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben niet iemand die vrij makkelijk losgaat op de dansvloer.
Het hangt ook deels van de muziek af: luide muziek houd ik totaal niet van, krijg snel last van m'n oren (en ben al slechthorend aan een zijde).
Dan laat ik mijn hoortoestel thuis en neem ik twee oordopjes mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'dam
Voorhout, vrouw, 34, werkloos/ziektewet. Al 15 jaar een vriend maar geen vriendenkring meer door verhuizing. Hobbies: Internet, lezen, muziek (Rock, metal, pop, enz.), reizen. Of is dit te kort door de bochtquote:
Dat doet Godshand ook als hij in een luidruchtige omgeving komtquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn hoortoestel thuis en neem ik twee oordopjes mee.
Aaah oke primaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef MsMessy het volgende:
Je hebt er een café en een dansgedeelte als ik het zo zie en de Weekender is pas vanaf 23.00 uur. Maar gewoon dansen na een aantal uur praten is toch ook wel leuk?
Duidelijk!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voorhout, vrouw, 34, werkloos/ziektewet. Al 15 jaar een vriend maar geen vriendenkring meer door verhuizing. Hobbies: Internet, lezen, muziek (Rock, metal, pop, enz.), reizen. Of is dit te kort door de bochtMis ik nog iets?
Oordopjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'dam
Dat is ook wel een aardige reis.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik wel kan komen, maar ik durf niet om helemaal vanuit Groningen naar Rotterdam te komen
Probeer eens kwark ipv pilletjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr...
* sylvesterrr gaat op zoek naar zijn potje met melatonine-pillen.
Zal vanavond anders eens in de wiki inloggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:56 schreef automatic_ het volgende:
Misschien kan je jezelf even in de wiki zetten?
Al zie ik ook twee verschillende lijstjes in de OP en in de Wiki haha
Is er al meer duidelijkheid dan: waar verzamelen, wat te doen, etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef automatic_ het volgende:
Het is straks gewoon een verrassing wie er wel en wie er niet zijn
Ok, hoop dat iedereen te vinden isquote:
Had het door gegeven, stond ook in de OP. Maar in dit topic er blijkbaar weer uitgevallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan moet je dat doorgeven, Solique. Wat ik dus eerder al vroeg. Enfin, edit je er straks wel even in. Gaat vanaf mobiel een drama worden natuurlijk.
Melatonine-pilletjes ftw!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr...
* sylvesterrr gaat op zoek naar zijn potje met melatonine-pillen.
Ik heb in het vorige topic gepost dat ik de wiki heb aangepast. Maar had ik toen dat topic vol was nog wel even kunnen melden. Ik denk dat je de OP niet meer kunt editten, maar voor degene die het volgende topic opent: de wiki is aangepast, graag de OP vervangen voor die in de wiki of sta je daar ook niet in Sol?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan moet je dat doorgeven, Solique. Wat ik dus eerder al vroeg. Enfin, edit je er straks wel even in. Gaat vanaf mobiel een drama worden natuurlijk.
Ik sta ook niet (meer) in de wikiquote:Op maandag 21 mei 2012 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic gepost dat ik de wiki heb aangepast. Maar had ik toen dat topic vol was nog wel even kunnen melden. Ik denk dat je de OP niet meer kunt editten, maar voor degene die het volgende topic opent: de wiki is aangepast, graag de OP vervangen voor die in de wiki of sta je daar ook niet in Sol?
Ik zou zeggen; combineer het lijstje van de OP en het lijstje uit de Wikiquote:Op maandag 21 mei 2012 15:34 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand een lijstje maken van wie er allemaal komt vrijdag ? Dan weet ik wie ik moet PM'en allemaal.
Kan maar 48 uur (zonder abo)quote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed zo, ik schijn de OP niet meer te kunnen editten namelijk. Vaag...
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.quote:
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.quote:
Melk, yoghurt, kwark; melkproducten omdat lactose. Lactaat in je spieren etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.
[..]
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.
Ach, dat komt helemaal goedquote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Ik heb eigenlijk altijd wel zin in vrijdag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef LaPeach het volgende:
Wie heeft er al een beetje zin in vrijdag??
Ik ben ook nog maar 24quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef AlexanderC het volgende:
Jammer dat ik pas 23 ben, anders zou ik ook komen.
Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom vrijdag ook. Is er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving?
@automatic_: niet twijfelen, maar gewoon komen. Dan kan ik eindelijk iemand spreken die net als ik zo'n beetje alle ziekenhuisseries volgt.
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ik zet hem meestal bij Schouwburgplein, maar dat is best prijzig...
Is dat gratis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)
Ja is gratis na 18:00 uur. Woon er vlakbij vandaar dat ik dat weetquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dat gratis?
Dacht altijd van niet, maar ok.
Geen idee. Vocht nuttigen en communiceren, dacht ik zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef AlexanderC het volgende:
Wat gaan jullie vrijdag eigenlijk doen?
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.
Kan daar vaak mega druk wezen.
Anders net naast het terras voor de etalage van een winkel die ernaast zit? Die zit er toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.
Dat is een visafvalvuilnisbakquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
Bah!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gezellig! Hoewel wij weinig hadden gepraat vorige keer. Je lijkt me echt een super gelukkig mens. Je straalt echt veel positieve energie uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik schiet er bijna in denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leg toch maar even uit, stikte je zowat van het lachen?
Nee, ik heb morgen mijn laatste tentamen en dat gaat over Gedragstherapie. Kortom, o.a. depressie ben ik nogal veel tegen gekomen. Daarbij vind ik het een vreselijk (!) vak en zei ik toevallig vanmiddag dat ik bijna een depressie "krijg" van dit vak. Maar ik weet dat je daarmee niet moet / mag spotten, dus vandaar de spoilerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]Leg toch maar even uit, stikte je zowat van het lachen?
Aha, nou kan me nog wel herinneren dat er op school genoeg dingen waren waarvan je echt spontaan depressief kon worden hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen mijn laatste tentamen en dat gaat over Gedragstherapie. Kortom, o.a. depressie ben ik nogal veel tegen gekomen. Daarbij vind ik het een vreselijk (!) vak en zei ik toevallig vanmiddag dat ik bijna een depressie "krijg" van dit vak. Maar ik weet dat je daarmee niet moet / mag spotten, dus vandaar de spoiler
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou kan me nog wel herinneren dat er op school genoeg dingen waren waarvan je echt spontaan depressief kon worden hoor
Het hele weekendquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"![]()
Dus dan krijg je dit soort uitspraken, haha.
Het is morgen wel terrasweer hè?!
Het is en blijft de hele week terrasweerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"![]()
Dus dan krijg je dit soort uitspraken, haha.
Het is morgen wel terrasweer hè?!
Ja, dat is waar. Ik heb het even aangepastquote:
Maandag idd ook. Maar vorige week hoefde ik maar maandag en dinsdag te werken, had de rest van de week vrijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik heb het even aangepast
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]Leuk om te lezen, want ik ben net pas een beetje uit een depressie
Ooo lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maandag idd ook. Maar vorige week hoefde ik maar maandag en dinsdag te werken, had de rest van de week vrij
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik werk aan mijn nieuwe slaapstijl. Ga dutje doen...
Zie jullie morgen mensjes!!!
Geldautomaat, niet twijfelen, komen!!!
Sylvie, Messy, Pien , Hovenier en co,
Tot morgen!
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik krijg geen eetbare bloemen van Sylvie.
Lekker!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenGenoeg viooltjes, paardenbloemen, dianthus en het erg groene zevenblad
Heb je het al?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Softlegend het volgende:
Hoi lieve mensen, na op dit topic geattendeerd te zijn door iemand zou ik ook graag bij de meet aanwezig willen zijn.
Zou iemand mij even wat extra info en contact gegevens via een PM willen opsturen?
Mooi, ga ik daar eerst proberen te parkeren. Scheelt een stuk met de tram.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja is gratis na 18:00 uur. Woon er vlakbij vandaar dat ik dat weet
Hahahha ik dacht meer aan marsepein of chocoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenGenoeg viooltjes, paardenbloemen, dianthus en het erg groene zevenblad
Waar is dat? TomTom adres graag hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, ga ik daar eerst proberen te parkeren. Scheelt een stuk met de tram.
Ga sowieso niet nacht door, zaterdag ga ik vroeg weg en maandag pas terug.
Zal het DMenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar is dat? TomTom adres graag haha
Is nooit een pretje.quote:
20.00 bij Rotown buitenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef Softlegend het volgende:
Het word een beetje laat, zou ik nog wat contact gegevens kunnen krijgen via PM zodat ik iig de groep herken.
Super thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
20.00 bij Rotown buiten
Mijn PM doet gek.
Academieplein, is gratisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Softlegend het volgende:
Nog een late vraag! Waar parkeren jullie? Rotterdam is namelijk bijzonder prijzig qua parkeren!
Hela, ging Pien ook? Ik was 'r al kwijt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik werk aan mijn nieuwe slaapstijl. Ga dutje doen...
Zie jullie morgen mensjes!!!
Geldautomaat, niet twijfelen, komen!!!
Sylvie, Messy, Pien , Hovenier en co,
Tot morgen!
Nee, ik kan me niet herinneren naar een meet te gaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hela, ging Pien ook? Ik was 'r al kwijt.
Ik dacht al; Ik heb iemand gemistquote:
Mij?quote:
En ? Volgens mij wachten mensen nog steeds op je bij Rotownquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef Bombshell het volgende:
Is het al wat drukker?
Ben net thuis zoals al eerder gezegd ben ik wat later..
Ja, echt levenloos. Volgens mij moeten ze het een auti-meet noemenquote:
Als Weissman dat zegt weet ik dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.quote:
Goeiensmorgensquote:
Ik weiger het een identiteitcrisis te noemen; eerder een loyaliteitscrisis. Verdere toelichting ooit via DM.quote:Mag ik Weissman en IHaveAmnesia trouwens bedanken? Ik weet nu dat ik niet de enige ben met een "identiteitscrisis".
Kom maar met een idee! Zo werkt hetquote:
Heeft Utrecht nog geen samenscholingsverbod voor Fokkers?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Zullen we het lekker centraal houden? Utrecht ofzo?
Al bezet.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Weissman het volgende:
Weissman![]()
![]()
![]()
LaPeach
MsMessy![]()
IhaveAmnesia
Automaat
Tijnbrein![]()
Softlegend(sowieso begonnen met SS, props voor de boi
)
Solique(no homo)
Sylvesterrr
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.quote:
Ik kwam thuis lag op op de bank en ben er niet meer vanaf gekomenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
En ? Volgens mij wachten mensen nog steeds op je bij Rotown
Wil je het dan ff doorgeven aan de mensen die staan te wachten ? (Ja, nog steeds volgens mij)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik kwam thuis lag op op de bank en ben er niet meer vanaf gekomen
Ik zou het niet zo'n sticker geven. Klinkt zo negatief. Wij weten dondersgoed wat ons ID is, maar hebben moeite om het door te voeren in beide gemeenschappenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik Weissman en IHaveAmnesia trouwens bedanken? Ik weet nu dat ik niet de enige ben met een "identiteitscrisis".
Fixedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Weissman het volgende:
Weissman![]()
![]()
LaPeach
MsMessy![]()
IhaveAmnesia
Automaat
Tijnbrein
Softlegend
Solique![]()
Sylvesterrr
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:21 schreef Weissman het volgende:
Ik weiger het een identiteitcrisis te noemen; eerder een loyaliteitscrisis. Verdere toelichting ooit via DM.
Vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens heb geplaatst, kan er geen goed woord voor vinden (als het al bestaat).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo'n sticker geven. Klinkt zo negatief. Wij weten dondersgoed wat ons ID is, maar hebben moeite om het door te voeren in beide gemeenschappenKwestie van flexibel leren worden.
Dát klinkt pas negatief.quote:Sylvie had ik wel verwacht zoals hij is; een verkaasde Turk hehe.
Kon je het ijsje niet eerder kopen?quote:Messy en heb hebben nog een softijs gegeten om half 3Volgende x jullie ook?
quote:
We hadden de trein net gemist en hebben toen even rondgehangen. Vervolgens besloten om nog even een ijsje te gaan halenquote:
Nét gemist: waren jullie een paar minuten of paar seconden te laat? Ik hoop een paar minuten, anders voel ik me schuldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
We hadden de trein net gemist en hebben toen even rondgehangen. Vervolgens besloten om nog even een ijsje te gaan halenGoed ijs van de Smullers
Wist niet dat dat mogelijk was
Oh een minuut of zo, maar dat was ook onze eigen schuld want we hadden ook door kunnen lopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nét gemist: waren jullie een paar minuten of paar seconden te laat? Ik hoop een paar minuten, anders voel ik me schuldig.
Dus als IHaveAmnesia mijn kenteken niet had genoteerd (bedankt voor het vertrouwen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh een minuut of zo, maar dat was ook onze eigen schuld want we hadden ook door kunnen lopenWas gewoon niet aan het opletten en had het kunnen weten, dus eigenlijk mijn schuld
Kan ook niet, ik kan 3 dagen achter elkaar niet, 22, 23 en 24.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.
quote:
quote:
Je hebt gelijk ik had het even moeten doorgevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je het dan ff doorgeven aan de mensen die staan te wachten ? (Ja, nog steeds volgens mij)
Tja je had ook een strandmeet kunnen plannenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik had het even moeten doorgeven![]()
Miss een idee om de volende meet op een zaterdag te houden? Ik haat vrijdags moeten haasten en dan gelijk door..
Maar goed ik ga naar het strand.. ALLEEN
Een strandmeet zou idd ook leuk zijn. Dat kan wel iets zijn voor de komende weken. (wel weer afhankelijk). Ga naar Scheveningen maar wel het rustige gedeelte. Achter Duindorp.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja je had ook een strandmeet kunnen plannenWelk strand ga je?
Relaxedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:26 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Een strandmeet zou idd ook leuk zijn. Dat kan wel iets zijn voor de komende weken. (wel weer afhankelijk). Ga naar Scheveningen maar wel het rustige gedeelte. Achter Duindorp.
Nog beetje auw haha. Bij jou dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond jou ook schattig!![]()
Hoe is het met de voetjes?![]()
![]()
[..]![]()
Zo gezellig dat je niet om 11 uur bent vertrokken, maar pas rond een uur of twee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond het ook gezelligen fijn dat het weer goed gaat met jullie voetjes
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.
vr 22 (avond) en za 23 juni kan ik allebei, als het in Utrecht kom ik (waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft Utrecht nog geen samenscholingsverbod voor Fokkers?
Welkomquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:38 schreef blueskyhigh het volgende:
Haai
Wie wil er binnekort iets leuks doen?
Ik ben (bijna) 26 en heb gewoon geen tot weinig of weinig tot geen ? vrienden. Ik wil me sociale kring uitbreiden en gewoon leuke dingen doen. Zoals ? vanalles, uitgaan, winkelen, bioscoop, thuis drinken, film kijken, concert bezoeken, hardlopen, fitnessen, van alles
Ik kom uit Noord-Holland, ben best normaal ondanks dat ik niet zoveel vrienden heb maarja daar doe ik nu weinig aan. Als je iets van me wilt weten, je mag alles vragen, pm-en, dm-en wat je wilt.
Ik doe liever niet aan masale meets mee maar liever een kleiner groepje. Of we kunnen elkaar eerst even spreken via skype/msn/whatsapp/mail om te kijken of het klikt.
Ik ben man overigens, en zoek gewoon vriendschappen M/V.
Wanneer , nu?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
We waren met 9 en eindigden met 8. Vorige meer was ook zoiets.
Jullie zijn welkom in Den Haag/Scheveningen/Kijkduin.
Aanrader:
Blue lagoon
https://www.google.nl/sea(...)TAT_uoEZCZ8gPMuZWCCw
Mijn nummer 1
Parkeren kan onder Hollands Casino. Goed bereikbaar.
Ben zelf met vakantie van 11-6 tot 30 juli![]()
7 weken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jij hebt een baan en sexy autoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
7 weken?
Ik heb nog maar 22 vakantiedagen over (= ~4,5 week). Volgens mij doe ik iets niet goed.
Ben moe van gisternacht (meet). Was 4 uur pas thuis haha. Volgende ronde mogen jullie naar Den Haag/strand komenquote:
Volgens mij heb ik daar vorige week gezetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
We waren met 9 en eindigden met 8. Vorige meer was ook zoiets.
Jullie zijn welkom in Den Haag/Scheveningen/Kijkduin.
Aanrader:
Blue lagoon
https://www.google.nl/sea(...)TAT_uoEZCZ8gPMuZWCCw
Mijn nummer 1
Parkeren kan onder Hollands Casino. Goed bereikbaar.
Fijn toch dat ik veilig thuis gekomen benquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als IHaveAmnesia mijn kenteken niet had genoteerd (bedankt voor het vertrouwen!), dan waren jullie op tijd geweest...
Mooi zo, hoef ik me niet schuldig te voelen.
Hier ook nog auw, met nu wel blarenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nog beetje auw haha. Bij jou dan?
Sexy auto... Eerste keer dat ik het hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Jij hebt een baan en sexy autoWat piep je haha
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sexy auto... Eerste keer dat ik het hoor.
leuk!, ik zal t topic in de gaten houden.quote:Op zaterdag 26 mei 20leuk12 17:45 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Jij hebt een baan en sexy autoWat piep je haha
[..]
Ben moe van gisternacht (meet). Was 4 uur pas thuis haha. Volgende ronde mogen jullie naar Den Haag/strand komen
Ondanks dat je het niet goed kon verstaan, vond ik dat je het super deedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Softlegend het volgende:
Ik ben net pas in Tilburg aangekomen!![]()
Gister even bij mijn ma in Hoogvliet gelogeerd waar ik geen oplader voor CI(hoorimplantaat) had of telefoon oplader en niet eens een pc..![]()
Verder wel leuke avond al verstond ik nergens bijna iets van best balen!(stel eens voor hoe dat is!)
Ik had vrij weinig zin om iedereen te corrigeren omdat klaarblijkelijk niemand ervaring had met slechthorende/doven. Verder liep mijn jaar ban pas gister af! dus kon mij niet eens voorstellen![]()
Gelukkig was iedereen super aardig! En ik vind het jammer veel mensen niet goed gesproken te hebben maar ik hield me flink in omdat communicatie faalden.
Ik heb mijzelf iig bewezen dat groepen mensen niet eng zijn al is het de horror van elke slechthorende (die nog leert horen via CI zoals ik!!) om in een groep te belanden en dan gedwongen ben mensen te verstaan. Ik ga volgende keer weer en dan heb ik iig wat meer tijd hoop ik om mij netjes voor te stellen etc.!
Last but not least! Ik ben super trots op iedereen die er aanwezig was, voor sommige was het duidelijk nieuw en wellicht eng
Mocht je zijn schoenen aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Fijn toch dat ik veilig thuis gekomen ben
[..]
Hier ook nog auw, met nu wel blaren![]()
![]()
Heb Weissman zn schoenen nog even misbruikt de laatste 5 min![]()
Maar al met al vond ik het erg gezellig dank jullie wel![]()
Dude what?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben ook weer thuis. Gezellige avond.
De terugweg was minder gezellig. De snelweg was zó leeg dat ik slechts een paar keer (een vrachtwagen) heb moeten inhalen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Softlegend het volgende:
Gister even bij mijn ma in Hoogvliet gelogeerd waar ik geen oplader voor CI(hoorimplantaat) had of telefoon oplader en niet eens een pc..![]()
Verder wel leuke avond al verstond ik nergens bijna iets van best balen!(stel eens voor hoe dat is!)
Ik had vrij weinig zin om iedereen te corrigeren omdat klaarblijkelijk niemand ervaring had met slechthorende/doven. Verder liep mijn jaar ban pas gister af! dus kon mij niet eens voorstellen![]()
Gelukkig was iedereen super aardig! En ik vind het jammer veel mensen niet goed gesproken te hebben maar ik hield me flink in omdat communicatie faalden.
Ik heb mijzelf iig bewezen dat groepen mensen niet eng zijn al is het de horror van elke slechthorende (die nog leert horen via CI zoals ik!!) om in een groep te belanden en dan gedwongen ben mensen te verstaan. Ik ga volgende keer weer en dan heb ik iig wat meer tijd hoop ik om mij netjes voor te stellen etc.!
Last but not least! Ik ben super trots op iedereen die er aanwezig was, voor sommige was het duidelijk nieuw en wellicht eng
Ik ben ook slechthorend aan één kant (links): gehoorverlies van 70dB bij 0-750Hz, 50dB bij 750-2000Hz; daarna neemt het verlies toe tot 90dB... Sinds twee weken heb ik een hoortoestel, maar dat had ik niet gisteren niet bij me. Het is niet vergelijkbaar met jouw situatie, want ik heb mijn rechteroor nog (met weliswaar een gehoorverlies van ongeveer 20dB bij 0-8000Hz).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Softlegend het volgende:
Ik rijd liever 220km/h (harder gaat mijn auto nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Dude what?
s'nachts rijden is zo awesome! Heel de weg voor jezelf, lekker muziekje erbij en je kan bijna zo hard gaan als je wilt/durft!
Bring it on!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ondanks dat je het niet goed kon verstaan, vond ik dat je het super deedook leuk dat je er bij was, volgende keer proberen meer rekening met jou te houden
![]()
Jammer genoeg niet veel gesproken maar dat komt volgende keer wel goed.. fijn dat je ondanks alles toch een leuke avond gehad hebt![]()
Zet je maar vast schrap voor IHaveAmnesia, die is vastbesloten je volgende keer in te maken
Mij best, volgende keer wij samen dan en beter maken wij er meteen een leuke weddenschap tegen de andere partij vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]Ik wist niet precies waarom je ons niet verstond. Ik dacht eerst taal en later zag ik zo'n gehoor apparaat. Volgende x meer rekening houden
![]()
Poolen was wel leuk. Jij bent echt goed! Je mag me de tactieken leren
Oeps wat is tactisch om te zeggen.. Z'n reputatie als sukkel/eikel mag natuurlijk niet verpest wordenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oeps wat is tactisch om te zeggen.. Z'n reputatie als sukkel/eikel mag natuurlijk niet verpest worden![]()
Maar hij was wel zo liefdie antiliaan was maar jaloers op em
Wel naar om te lezen! heb je dit al zo vanaf je geboorte?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ook slechthorend aan één kant (links): gehoorverlies van 70dB bij 0-750Hz, 50dB bij 750-2000Hz; daarna neemt het verlies toe tot 90dB... Sinds twee weken heb ik een hoortoestel, maar dat had ik niet gisteren niet bij me. Het is niet vergelijkbaar met jouw situatie, want ik heb mijn rechteroor nog (met weliswaar een gehoorverlies van ongeveer 20dB bij 0-8000Hz).
Top dat je erbij was!
Haha balen maar je hebt gelijk! Wat voor wagen is het eigenlijk? ik kan dit niet afzien aan die amateurs foto's van de politie. Je gaat je zo wel afvragen waar ons belastinggeld naartoe gaat als ze niet eens fatsoenlijke foto's kunnen makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik rijd liever 220km/h (harder gaat mijn auto niet) waarbij ik regelmatig moet inhalen, anders val ik zowat in slaap.
Bovendien is er op de snelweg waar ik reed trajectcontrole, dan ga ik liever niet te hard. Verder probeer ik me de laatste tijd een beetje in te houden nadat de oom agent onderstaande foto van mijn auto maakte. Zou de agent de auto ook sexy vinden?
[ link | afbeelding ]
In Rotterdam nog een noodstop gemaakt om voor een oranje verkeerslicht stil te staan, ik zag links van me namelijk een politieauto - heb geen zin om een paar honderd euro aan vrijwillige belasting te betalen.
Misschien kan je er nog snel eentje organiseren?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:02 schreef JDx het volgende:
Is er vanavond geen zonsondergang strandmeet ofzo?
Kom op... Audi = sexy.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik vind de auto eerlijk gezegd niet sexy. Het is functioneel, en ook mooi (nadat ik 'm heb gewassen). Het is echter meer een (mooie) gezinsauto imho. Anderzijds past het ook wel bij me, ben namelijk een serieus type (is jullie gisteren vast wel opgevallen).
Is het erg dat Escamp mij niets zegt? Vast iets in DH!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef JDx het volgende:
Haha nou zit nu thuis in Escamp, als er mensen zin hebben om op Kijkduin ofzo te chillen op het strand? Flesje wijn, flesje wodka?
Haha ja, Den Haag idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is het erg dat Escamp mij niets zegt? Vast iets in DH!
Niet vanaf de geboorte, maar had er waarschijnlijk wel aanleg (genetisch) voor. Ik ben nu net 26 jaar, maar ik ben al bekend bij de KNO-artsen vanaf toen ik nog geen 1 jaar oud was. Cholesteatoom, zegt dat jou wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:02 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Wel naar om te lezen! heb je dit al zo vanaf je geboorte?
Audi A4 1.9TDI uit '04quote:Haha balen maar je hebt gelijk! Wat voor wagen is het eigenlijk? ik kan dit niet afzien aan die amateurs foto's van de politie. Je gaat je zo wel afvragen waar ons belastinggeld naartoe gaat als ze niet eens fatsoenlijke foto's kunnen maken
Ik ben gewoon een Audi fan, dus ja, dat vind ik ook sexyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha ja, Den Haag idd.
Maar zomaar Audi sexy vinden is wel een beetje kortzichtig vind je niet, vind je mijn oude auto ook sexy dan? www.jdx.nl/audi ?
De A1 vind ik anders ook lelijk. Stond 3 jaar geleden voor de keus: een A4 of A6, het prijsverschil viel best wel mee (20%). Heb toen toch maar voor de A4 gekozen omdat de A6 qua onderhoud peperduur is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom op... Audi = sexy.
Audi staat voor sexy... Behalve de A2, maar goed... In elke familie is een niet-sexy iemand aanwezig
Al is het ene model wel burgerlijker dan het andere
Heb je een eigen cabrio?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha ja, Den Haag idd.
Maar zomaar Audi sexy vinden is wel een beetje kortzichtig vind je niet, vind je mijn oude auto ook sexy dan? www.jdx.nl/audi ?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahahhaha
Echt erg
''Wat heb jij wat ik niet heb?''
Hoe is het uitzicht daar? Net zo mooi als op onderstaande foto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef JDx het volgende:
Haha nou zit nu thuis in Escamp, als er mensen zin hebben om op Kijkduin ofzo te chillen op het strand? Flesje wijn, flesje wodka?
Haha nee niet meer, nu een Seat Leon 1.8 Turbo... wel met airco... maar cabrio rijden blijft kicken, vorig jaar Amerika doorgeweest met een Mustang Cabrio, idd genieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De A1 vind ik anders ook lelijk. Stond 3 jaar geleden voor de keus: een A4 of A6, het prijsverschil viel best wel mee (20%). Heb toen toch maar voor de A4 gekozen omdat de A6 qua onderhoud peperduur is.
Eigenlijk wilde ik een auto á la A3 (hatchback) kopen, maar mijn ouders vonden een sedan-uitvoering veiliger (). Dus heb ik maar de A4 gekocht.
Als ik nu een auto zou kopen, dan zou dat een wat goedkopere worden overigens. Tot een halfjaar geleden woonde ik nog thuis terwijl ik fulltime werkte, ik had toen wel wat geld over voor dit soort leuke dingen.Dat was in ieder geval een mooi moment om in een relatief luxe auto te rijden, wie zegt dat ik dat over 10 jaar nog kan?
[..]
Heb je een eigen cabrio?
Ik zou graag een weekje of twee in een cabrio willen rondreizen in Europa. Het huren van cabrio's is echter belachelijk duur (als je veel kilometers wil maken).
Mwoh redelijk vergelijkbaar, alleen is de zon nog niet zo ver haha!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe is het uitzicht daar? Net zo mooi als op onderstaande foto?
[ link | afbeelding ]
Ik woon ook in Escamp hahahahahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef JDx het volgende:
Misschien is het wel jouw buurman..lquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik woon ook in Escamp hahahahahaha
Ik was afgelopen zomer ook in Amerika, heb er spijt van dat ik niet in een mooie auto (maar in een Hyundai Accent) heb gereden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha nee niet meer, nu een Seat Leon 1.8 Turbo... wel met airco... maar cabrio rijden blijft kicken, vorig jaar Amerika doorgeweest met een Mustang Cabrio, idd genieten.
Huren is niet te doen nee, kan je beter eentje kopen en later weer verkopen, die dingen dalen bijna niet in waarde.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn rit naar Rotterdam ging gisteren maar nét goed... Ik had bijna autopech.
[ link | afbeelding ]
Maar goed dat ik het op tijd zag...
Ik heb wel ervaring met doven/slechthorenden, ik draag nml zelf ook gehoorapparatenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Softlegend het volgende:
Dat is wel een onwijs mooie foto!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer ook in Amerika, heb er spijt van dat ik niet in een mooie auto (maar in een Hyundai Accent) heb gereden.Daar is het huren nog enigszins betaalbaar. Die foto van zonet was trouwens @ South Lake Tahoe; had een sunset cruise geregeld.
.
Nee, niks van gemerkt. 0,3l benzine in een tank met bijna 70l diesel zal vast geen probleem zijn.quote:
Vind ik ook. Jammer dat deze foto is onderbelicht.quote:
Wij waren via werk daar, dus alles was geregeld, echt heerlijk, maar idd, als je er toch bent moet je er van genieten, VIP rooms, mooie hotels, poolparty's, allesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer ook in Amerika, heb er spijt van dat ik niet in een mooie auto (maar in een Hyundai Accent) heb gereden.Daar is het huren nog enigszins betaalbaar. Die foto van zonet was trouwens @ South Lake Tahoe; had een sunset cruise geregeld.
.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, niks van gemerkt. 0,3l benzine in een tank met bijna 70l diesel zal vast geen probleem zijn.
4 jaar geleden lachte ik mijn rij-instructrice uit toen zij de tank volgooide met benzine.
[..]
Vind ik ook. Jammer dat deze foto is onderbelicht.
Zegt mij niets maar wel even opgezocht! Lijkt mij vrij serieus en best apart als dit later lijkt op te spelen dus blij te horen dat de KNO je goed in de gaten houd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet vanaf de geboorte, maar had er waarschijnlijk wel aanleg (genetisch) voor. Ik ben nu net 26 jaar, maar ik ben al bekend bij de KNO-artsen vanaf toen ik nog geen 1 jaar oud was. Cholesteatoom, zegt dat jou wat?
[..]
Audi A4 1.9TDI uit '04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |