abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:02:59 #276
343693 Softlegend
This ecto lifts
pi_112057984
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben ook slechthorend aan één kant (links): gehoorverlies van 70dB bij 0-750Hz, 50dB bij 750-2000Hz; daarna neemt het verlies toe tot 90dB... Sinds twee weken heb ik een hoortoestel, maar dat had ik niet gisteren niet bij me. Het is niet vergelijkbaar met jouw situatie, want ik heb mijn rechteroor nog (met weliswaar een gehoorverlies van ongeveer 20dB bij 0-8000Hz).

Top dat je erbij was!

Wel naar om te lezen! heb je dit al zo vanaf je geboorte?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik rijd liever 220km/h (harder gaat mijn auto niet :() waarbij ik regelmatig moet inhalen, anders val ik zowat in slaap. :P

Bovendien is er op de snelweg waar ik reed trajectcontrole, dan ga ik liever niet te hard. Verder probeer ik me de laatste tijd een beetje in te houden nadat de oom agent onderstaande foto van mijn auto maakte. Zou de agent de auto ook sexy vinden? _O-

[ link | afbeelding ]

In Rotterdam nog een noodstop gemaakt om voor een oranje verkeerslicht stil te staan, ik zag links van me namelijk een politieauto - heb geen zin om een paar honderd euro aan vrijwillige belasting te betalen. :P
Haha balen maar je hebt gelijk! Wat voor wagen is het eigenlijk? ik kan dit niet afzien aan die amateurs foto's van de politie. Je gaat je zo wel afvragen waar ons belastinggeld naartoe gaat als ze niet eens fatsoenlijke foto's kunnen maken :P
pi_112057995
@IHaveAmnesia: nou, dat is een beetje afhankelijk van je definitie van sexy. De auto krijgt regelmatig een (onderhouds)beurt, het kost geld en ik rijd er best veel mee. Is het dan sexy?

Nee, ik vind de auto eerlijk gezegd niet sexy. Het is functioneel, en ook mooi (nadat ik 'm heb gewassen). Het is echter meer een (mooie) gezinsauto imho. Anderzijds past het ook wel bij me, ben namelijk een serieus type (is jullie gisteren vast wel opgevallen).
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:03:58 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:02 schreef JDx het volgende:
Is er vanavond geen zonsondergang strandmeet ofzo? :P
Misschien kan je er nog snel eentje organiseren? ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112058044
Haha nou zit nu thuis in Escamp, als er mensen zin hebben om op Kijkduin ofzo te chillen op het strand? Flesje wijn, flesje wodka? ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:05:27 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik vind de auto eerlijk gezegd niet sexy. Het is functioneel, en ook mooi (nadat ik 'm heb gewassen). Het is echter meer een (mooie) gezinsauto imho. Anderzijds past het ook wel bij me, ben namelijk een serieus type (is jullie gisteren vast wel opgevallen).
Kom op... Audi = sexy.
Audi staat voor sexy... Behalve de A2, maar goed... In elke familie is een niet-sexy iemand aanwezig :Y
Al is het ene model wel burgerlijker dan het andere ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:06:06 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058065
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef JDx het volgende:
Haha nou zit nu thuis in Escamp, als er mensen zin hebben om op Kijkduin ofzo te chillen op het strand? Flesje wijn, flesje wodka? ;)
Is het erg dat Escamp mij niets zegt? Vast iets in DH!
pi_112058085
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Is het erg dat Escamp mij niets zegt? Vast iets in DH!
Haha ja, Den Haag idd.

Maar zomaar Audi sexy vinden is wel een beetje kortzichtig vind je niet, vind je mijn oude auto ook sexy dan? www.jdx.nl/audi ?
pi_112058095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:02 schreef Softlegend het volgende:

[..]

Wel naar om te lezen! heb je dit al zo vanaf je geboorte?
Niet vanaf de geboorte, maar had er waarschijnlijk wel aanleg (genetisch) voor. Ik ben nu net 26 jaar, maar ik ben al bekend bij de KNO-artsen vanaf toen ik nog geen 1 jaar oud was. Cholesteatoom, zegt dat jou wat?

quote:
Haha balen maar je hebt gelijk! Wat voor wagen is het eigenlijk? ik kan dit niet afzien aan die amateurs foto's van de politie. Je gaat je zo wel afvragen waar ons belastinggeld naartoe gaat als ze niet eens fatsoenlijke foto's kunnen maken :P
Audi A4 1.9TDI uit '04
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:10:36 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058190
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha ja, Den Haag idd.

Maar zomaar Audi sexy vinden is wel een beetje kortzichtig vind je niet, vind je mijn oude auto ook sexy dan? www.jdx.nl/audi ?
Ik ben gewoon een Audi fan, dus ja, dat vind ik ook sexy _O_ :Y
Wel onwijs lekker met dit weer!!
pi_112058262
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Kom op... Audi = sexy.
Audi staat voor sexy... Behalve de A2, maar goed... In elke familie is een niet-sexy iemand aanwezig :Y
Al is het ene model wel burgerlijker dan het andere ;)
De A1 vind ik anders ook lelijk. Stond 3 jaar geleden voor de keus: een A4 of A6, het prijsverschil viel best wel mee (20%). Heb toen toch maar voor de A4 gekozen omdat de A6 qua onderhoud peperduur is. :)

Eigenlijk wilde ik een auto á la A3 (hatchback) kopen, maar mijn ouders vonden een sedan-uitvoering veiliger ( 8)7 ). Dus heb ik maar de A4 gekocht.

Als ik nu een auto zou kopen, dan zou dat een wat goedkopere worden overigens. Tot een halfjaar geleden woonde ik nog thuis terwijl ik fulltime werkte, ik had toen wel wat geld over voor dit soort leuke dingen. :+ Dat was in ieder geval een mooi moment om in een relatief luxe auto te rijden, wie zegt dat ik dat over 10 jaar nog kan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha ja, Den Haag idd.

Heb je een eigen cabrio? _O_

Ik zou graag een weekje of twee in een cabrio willen rondreizen in Europa. Het huren van cabrio's is echter belachelijk duur (als je veel kilometers wil maken).
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:17:12 #286
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_112058377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahahhaha

Echt erg

''Wat heb jij wat ik niet heb?''

_O-
:@

ssst heb niks gezegd :X O-)
There is nothing permanent except change.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:17:16 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058380
Ja, logisch. Dat is ook de reden waarom ik drie weken geleden een andere auto heb gekocht. Of naja, het thuis wonen dan, niet het fulltime werken :')
A3 is ook een van mijn favorieten! :)
En een A1 is kwestie van wennen :Y
pi_112058464
quote:
Hoe is het uitzicht daar? Net zo mooi als op onderstaande foto? :P

pi_112058515
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De A1 vind ik anders ook lelijk. Stond 3 jaar geleden voor de keus: een A4 of A6, het prijsverschil viel best wel mee (20%). Heb toen toch maar voor de A4 gekozen omdat de A6 qua onderhoud peperduur is. :)

Eigenlijk wilde ik een auto á la A3 (hatchback) kopen, maar mijn ouders vonden een sedan-uitvoering veiliger ( 8)7 ). Dus heb ik maar de A4 gekocht.

Als ik nu een auto zou kopen, dan zou dat een wat goedkopere worden overigens. Tot een halfjaar geleden woonde ik nog thuis terwijl ik fulltime werkte, ik had toen wel wat geld over voor dit soort leuke dingen. :+ Dat was in ieder geval een mooi moment om in een relatief luxe auto te rijden, wie zegt dat ik dat over 10 jaar nog kan?

[..]

Heb je een eigen cabrio? _O_

Ik zou graag een weekje of twee in een cabrio willen rondreizen in Europa. Het huren van cabrio's is echter belachelijk duur (als je veel kilometers wil maken).
Haha nee niet meer, nu een Seat Leon 1.8 Turbo... wel met airco... maar cabrio rijden blijft kicken, vorig jaar Amerika doorgeweest met een Mustang Cabrio, idd genieten.

Huren is niet te doen nee, kan je beter eentje kopen en later weer verkopen, die dingen dalen bijna niet in waarde.
pi_112058529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoe is het uitzicht daar? Net zo mooi als op onderstaande foto? :P

[ link | afbeelding ]
Mwoh redelijk vergelijkbaar, alleen is de zon nog niet zo ver haha!
pi_112058531
quote:
Ik woon ook in Escamp hahahahahaha
pi_112058564
Je had er gisteren bij moeten zijn stupid!

Btw, snel een meeting doen @ Scheveningen met z'n allen/velen.

Vandaag ben ik moe... :'(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:25:22 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

Ik woon ook in Escamp hahahahahaha
Misschien is het wel jouw buurman..l ;)
pi_112058699
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Haha nee niet meer, nu een Seat Leon 1.8 Turbo... wel met airco... maar cabrio rijden blijft kicken, vorig jaar Amerika doorgeweest met een Mustang Cabrio, idd genieten.

Huren is niet te doen nee, kan je beter eentje kopen en later weer verkopen, die dingen dalen bijna niet in waarde.
Ik was afgelopen zomer ook in Amerika, heb er spijt van dat ik niet in een mooie auto (maar in een Hyundai Accent) heb gereden. :( Daar is het huren nog enigszins betaalbaar. Die foto van zonet was trouwens @ South Lake Tahoe; had een sunset cruise geregeld. O+.
pi_112058731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn rit naar Rotterdam ging gisteren maar nét goed... Ik had bijna autopech. :')

[ link | afbeelding ]

Maar goed dat ik het op tijd zag... :X
_O-
Geen problemen gehad?
Children of the night. What music they make.
pi_112058784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Softlegend het volgende:
Ik ben net pas in Tilburg aangekomen! :')
Gister even bij mijn ma in Hoogvliet gelogeerd waar ik geen oplader voor CI(hoorimplantaat) had of telefoon oplader en niet eens een pc.. :')

Verder wel leuke avond al verstond ik nergens bijna iets van best balen!(stel eens voor hoe dat is!)

Ik had vrij weinig zin om iedereen te corrigeren omdat klaarblijkelijk niemand ervaring had met slechthorende/doven. Verder liep mijn jaar ban pas gister af! dus kon mij niet eens voorstellen :')

Gelukkig was iedereen super aardig! En ik vind het jammer veel mensen niet goed gesproken te hebben maar ik hield me flink in omdat communicatie faalden.

Ik heb mijzelf iig bewezen dat groepen mensen niet eng zijn al is het de horror van elke slechthorende (die nog leert horen via CI zoals ik!!) om in een groep te belanden en dan gedwongen ben mensen te verstaan :P. Ik ga volgende keer weer en dan heb ik iig wat meer tijd hoop ik om mij netjes voor te stellen etc.!

Last but not least! Ik ben super trots op iedereen die er aanwezig was, voor sommige was het duidelijk nieuw en wellicht eng _O_
Ik heb wel ervaring met doven/slechthorenden, ik draag nml zelf ook gehoorapparaten :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:31:47 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik was afgelopen zomer ook in Amerika, heb er spijt van dat ik niet in een mooie auto (maar in een Hyundai Accent) heb gereden. :( Daar is het huren nog enigszins betaalbaar. Die foto van zonet was trouwens @ South Lake Tahoe; had een sunset cruise geregeld. O+.
Dat is wel een onwijs mooie foto! :Y
pi_112058823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

_O-
Geen problemen gehad?
Nee, niks van gemerkt. 0,3l benzine in een tank met bijna 70l diesel zal vast geen probleem zijn. :P

4 jaar geleden lachte ik mijn rij-instructrice uit toen zij de tank volgooide met benzine. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is wel een onwijs mooie foto! :Y
Vind ik ook. Jammer dat deze foto is onderbelicht. :(
pi_112058905
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wij waren via werk daar, dus alles was geregeld, echt heerlijk, maar idd, als je er toch bent moet je er van genieten, VIP rooms, mooie hotels, poolparty's, alles ;)

PS... wilde gister wel mee, maar had al verplichtingen helaas...
pi_112058931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, niks van gemerkt. 0,3l benzine in een tank met bijna 70l diesel zal vast geen probleem zijn. :P

4 jaar geleden lachte ik mijn rij-instructrice uit toen zij de tank volgooide met benzine. :')

[..]

Vind ik ook. Jammer dat deze foto is onderbelicht. :(
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')