Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom vrijdag ook. Is er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving?
@automatic_: niet twijfelen, maar gewoon komen. Dan kan ik eindelijk iemand spreken die net als ik zo'n beetje alle ziekenhuisseries volgt.
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ik zet hem meestal bij Schouwburgplein, maar dat is best prijzig...
Is dat gratis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)
Ja is gratis na 18:00 uur. Woon er vlakbij vandaar dat ik dat weetquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dat gratis?
Dacht altijd van niet, maar ok.
Geen idee. Vocht nuttigen en communiceren, dacht ik zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef AlexanderC het volgende:
Wat gaan jullie vrijdag eigenlijk doen?
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.
Kan daar vaak mega druk wezen.
Anders net naast het terras voor de etalage van een winkel die ernaast zit? Die zit er toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.
Dat is een visafvalvuilnisbakquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
Bah!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |