20.00 bij Rotown buitenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef Softlegend het volgende:
Het word een beetje laat, zou ik nog wat contact gegevens kunnen krijgen via PM zodat ik iig de groep herken.
Super thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
20.00 bij Rotown buiten
Mijn PM doet gek.
Academieplein, is gratisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Softlegend het volgende:
Nog een late vraag! Waar parkeren jullie? Rotterdam is namelijk bijzonder prijzig qua parkeren!
Hela, ging Pien ook? Ik was 'r al kwijt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik werk aan mijn nieuwe slaapstijl. Ga dutje doen...
Zie jullie morgen mensjes!!!
Geldautomaat, niet twijfelen, komen!!!
Sylvie, Messy, Pien , Hovenier en co,
Tot morgen!
Nee, ik kan me niet herinneren naar een meet te gaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hela, ging Pien ook? Ik was 'r al kwijt.
Ik dacht al; Ik heb iemand gemistquote:
Mij?quote:
En ? Volgens mij wachten mensen nog steeds op je bij Rotownquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef Bombshell het volgende:
Is het al wat drukker?
Ben net thuis zoals al eerder gezegd ben ik wat later..
Ja, echt levenloos. Volgens mij moeten ze het een auti-meet noemenquote:
Als Weissman dat zegt weet ik dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.quote:
Goeiensmorgensquote:
Ik weiger het een identiteitcrisis te noemen; eerder een loyaliteitscrisis. Verdere toelichting ooit via DM.quote:Mag ik Weissman en IHaveAmnesia trouwens bedanken? Ik weet nu dat ik niet de enige ben met een "identiteitscrisis".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |