Duidelijk!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Voorhout, vrouw, 34, werkloos/ziektewet. Al 15 jaar een vriend maar geen vriendenkring meer door verhuizing. Hobbies: Internet, lezen, muziek (Rock, metal, pop, enz.), reizen. Of is dit te kort door de bochtMis ik nog iets?
Oordopjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'dam
Dat is ook wel een aardige reis.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik wel kan komen, maar ik durf niet om helemaal vanuit Groningen naar Rotterdam te komen
Probeer eens kwark ipv pilletjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr...
* sylvesterrr gaat op zoek naar zijn potje met melatonine-pillen.
Zal vanavond anders eens in de wiki inloggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:56 schreef automatic_ het volgende:
Misschien kan je jezelf even in de wiki zetten?
Al zie ik ook twee verschillende lijstjes in de OP en in de Wiki haha
Is er al meer duidelijkheid dan: waar verzamelen, wat te doen, etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:02 schreef automatic_ het volgende:
Het is straks gewoon een verrassing wie er wel en wie er niet zijn
Ok, hoop dat iedereen te vinden isquote:
Had het door gegeven, stond ook in de OP. Maar in dit topic er blijkbaar weer uitgevallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan moet je dat doorgeven, Solique. Wat ik dus eerder al vroeg. Enfin, edit je er straks wel even in. Gaat vanaf mobiel een drama worden natuurlijk.
Melatonine-pilletjes ftw!!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr...
* sylvesterrr gaat op zoek naar zijn potje met melatonine-pillen.
Ik heb in het vorige topic gepost dat ik de wiki heb aangepast. Maar had ik toen dat topic vol was nog wel even kunnen melden. Ik denk dat je de OP niet meer kunt editten, maar voor degene die het volgende topic opent: de wiki is aangepast, graag de OP vervangen voor die in de wiki of sta je daar ook niet in Sol?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan moet je dat doorgeven, Solique. Wat ik dus eerder al vroeg. Enfin, edit je er straks wel even in. Gaat vanaf mobiel een drama worden natuurlijk.
Ik sta ook niet (meer) in de wikiquote:Op maandag 21 mei 2012 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic gepost dat ik de wiki heb aangepast. Maar had ik toen dat topic vol was nog wel even kunnen melden. Ik denk dat je de OP niet meer kunt editten, maar voor degene die het volgende topic opent: de wiki is aangepast, graag de OP vervangen voor die in de wiki of sta je daar ook niet in Sol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |