Ik zou zeggen; combineer het lijstje van de OP en het lijstje uit de Wikiquote:Op maandag 21 mei 2012 15:34 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand een lijstje maken van wie er allemaal komt vrijdag ? Dan weet ik wie ik moet PM'en allemaal.
Kan maar 48 uur (zonder abo)quote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed zo, ik schijn de OP niet meer te kunnen editten namelijk. Vaag...
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.quote:
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.quote:
Melk, yoghurt, kwark; melkproducten omdat lactose. Lactaat in je spieren etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.
[..]
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.
Ach, dat komt helemaal goedquote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Ik heb eigenlijk altijd wel zin in vrijdag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef LaPeach het volgende:
Wie heeft er al een beetje zin in vrijdag??
Ik ben ook nog maar 24quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef AlexanderC het volgende:
Jammer dat ik pas 23 ben, anders zou ik ook komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |