Ik zou zeggen; combineer het lijstje van de OP en het lijstje uit de Wikiquote:Op maandag 21 mei 2012 15:34 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand een lijstje maken van wie er allemaal komt vrijdag ? Dan weet ik wie ik moet PM'en allemaal.
Kan maar 48 uur (zonder abo)quote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed zo, ik schijn de OP niet meer te kunnen editten namelijk. Vaag...
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik probeer de wiki sowieso zo veel mogelijk up-to-date te houden. Als degene die het nieuwe topic opent gewoon de wikiOP op de nieuwe OP plakt zou het goed moeten gaan.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent tof. Heeft iemand dat weleens tegen je gezegd?
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.quote:
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.quote:
Melk, yoghurt, kwark; melkproducten omdat lactose. Lactaat in je spieren etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kwark? Helpt dat echt? Mij is altijd verteld dat eten vlak voor het slapen zorgt voor een slechte nachtrust.
[..]
Heerlijk spul en ook nog eens zonder recept verkrijgbaar.
Ach, dat komt helemaal goedquote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja. Pech dus. Misschien een idee om - voor wie zich geroepen voelt - tegen het einde van een topic even te updaten?
Ik heb eigenlijk altijd wel zin in vrijdag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef LaPeach het volgende:
Wie heeft er al een beetje zin in vrijdag??
Ik ben ook nog maar 24quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef AlexanderC het volgende:
Jammer dat ik pas 23 ben, anders zou ik ook komen.
Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom vrijdag ook. Is er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving?
@automatic_: niet twijfelen, maar gewoon komen. Dan kan ik eindelijk iemand spreken die net als ik zo'n beetje alle ziekenhuisseries volgt.
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ik zet hem meestal bij Schouwburgplein, maar dat is best prijzig...
Is dat gratis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je kan hem gratis parkeren op de parkeerplaats bij de Hogeschool Rotterdam (academieplein)
Ja is gratis na 18:00 uur. Woon er vlakbij vandaar dat ik dat weetquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dat gratis?
Dacht altijd van niet, maar ok.
Geen idee. Vocht nuttigen en communiceren, dacht ik zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef AlexanderC het volgende:
Wat gaan jullie vrijdag eigenlijk doen?
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een PM-rondje gedaan. Hoop dat ik niemand gemist heb.
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb m ontvangen, maar is het wel handig om in Rotown zelf af te spreken.
Kan daar vaak mega druk wezen.
Anders net naast het terras voor de etalage van een winkel die ernaast zit? Die zit er toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hmm als het mooi weer is zal het op het terras ook wel druk zijn. Anders aan het begin van de Nieuwe Binneweg afspreken dan kan je vandaar uit een plekje zoeken om te zitten.
Dat is een visafvalvuilnisbakquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
Bah!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vind ik deze veel beter:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gezellig! Hoewel wij weinig hadden gepraat vorige keer. Je lijkt me echt een super gelukkig mens. Je straalt echt veel positieve energie uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik schiet er bijna in denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leg toch maar even uit, stikte je zowat van het lachen?
Nee, ik heb morgen mijn laatste tentamen en dat gaat over Gedragstherapie. Kortom, o.a. depressie ben ik nogal veel tegen gekomen. Daarbij vind ik het een vreselijk (!) vak en zei ik toevallig vanmiddag dat ik bijna een depressie "krijg" van dit vak. Maar ik weet dat je daarmee niet moet / mag spotten, dus vandaar de spoilerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]Leg toch maar even uit, stikte je zowat van het lachen?
Aha, nou kan me nog wel herinneren dat er op school genoeg dingen waren waarvan je echt spontaan depressief kon worden hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen mijn laatste tentamen en dat gaat over Gedragstherapie. Kortom, o.a. depressie ben ik nogal veel tegen gekomen. Daarbij vind ik het een vreselijk (!) vak en zei ik toevallig vanmiddag dat ik bijna een depressie "krijg" van dit vak. Maar ik weet dat je daarmee niet moet / mag spotten, dus vandaar de spoiler
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou kan me nog wel herinneren dat er op school genoeg dingen waren waarvan je echt spontaan depressief kon worden hoor
Het hele weekendquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"![]()
Dus dan krijg je dit soort uitspraken, haha.
Het is morgen wel terrasweer hè?!
Het is en blijft de hele week terrasweerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist...! Haha. En ik ben altijd in "de laatste" fase nogal "opstandig"![]()
Dus dan krijg je dit soort uitspraken, haha.
Het is morgen wel terrasweer hè?!
Ja, dat is waar. Ik heb het even aangepastquote:
Maandag idd ook. Maar vorige week hoefde ik maar maandag en dinsdag te werken, had de rest van de week vrijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik heb het even aangepast
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]Leuk om te lezen, want ik ben net pas een beetje uit een depressie
Ooo lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maandag idd ook. Maar vorige week hoefde ik maar maandag en dinsdag te werken, had de rest van de week vrij
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik werk aan mijn nieuwe slaapstijl. Ga dutje doen...
Zie jullie morgen mensjes!!!
Geldautomaat, niet twijfelen, komen!!!
Sylvie, Messy, Pien , Hovenier en co,
Tot morgen!
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik krijg geen eetbare bloemen van Sylvie.
Lekker!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenGenoeg viooltjes, paardenbloemen, dianthus en het erg groene zevenblad
Heb je het al?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Softlegend het volgende:
Hoi lieve mensen, na op dit topic geattendeerd te zijn door iemand zou ik ook graag bij de meet aanwezig willen zijn.
Zou iemand mij even wat extra info en contact gegevens via een PM willen opsturen?
Mooi, ga ik daar eerst proberen te parkeren. Scheelt een stuk met de tram.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja is gratis na 18:00 uur. Woon er vlakbij vandaar dat ik dat weet
Hahahha ik dacht meer aan marsepein of chocoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Aha, nou ik haal het wel uit eigen tuin als ik dat zou willenGenoeg viooltjes, paardenbloemen, dianthus en het erg groene zevenblad
Waar is dat? TomTom adres graag hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, ga ik daar eerst proberen te parkeren. Scheelt een stuk met de tram.
Ga sowieso niet nacht door, zaterdag ga ik vroeg weg en maandag pas terug.
Zal het DMenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar is dat? TomTom adres graag haha
Is nooit een pretje.quote:
20.00 bij Rotown buitenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef Softlegend het volgende:
Het word een beetje laat, zou ik nog wat contact gegevens kunnen krijgen via PM zodat ik iig de groep herken.
Super thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
20.00 bij Rotown buiten
Mijn PM doet gek.
Academieplein, is gratisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Softlegend het volgende:
Nog een late vraag! Waar parkeren jullie? Rotterdam is namelijk bijzonder prijzig qua parkeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |