20 uur toch?quote:
Alleen locatie staat nog niet vast volgens mijquote:
97% kans dat ik erbij ben!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Rotterdam onder voorbehoud. Ik geef uiterlijk volgende week woensdag aan of het me gaat lukken.
Vind Rotown wel een goed idee.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Bombshell het volgende:
Ik ben er ook bij. Ik had Rotown geroepen als locatie maar miss heeft iemand nog andere ideen?
Of Stadhuisplein ofzo
Ja zo ver ik weet, kom nooit in R'dam en dit http://www.rotown.nl/25-05-2012/weekenderquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/restaurant dit?
Dan meld ik me af.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Kan je er een dans meet van maken ;-)
Dat durf ik best wel aanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Kan je er een dans meet van maken ;-)
Ik werd twee keer meegesleurd door een vriendin, vond het achteraf gezien wel leuk. Iets uit vrije wil doen is uiteraard altijd leuker dan iets gedwongen moeten doen.quote:
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben niet iemand die vrij makkelijk losgaat op de dansvloer.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef MsMessy het volgende:
Je hebt er een café en een dansgedeelte als ik het zo zie en de Weekender is pas vanaf 23.00 uur. Maar gewoon dansen na een aantal uur praten is toch ook wel leuk?
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'damquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werd twee keer meegesleurd door een vriendin, vond het achteraf gezien wel leuk. Iets uit vrije wil doen is uiteraard altijd leuker dan iets gedwongen moeten doen.
[..]
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben niet iemand die vrij makkelijk losgaat op de dansvloer.
Het hangt ook deels van de muziek af: luide muziek houd ik totaal niet van, krijg snel last van m'n oren (en ben al slechthorend aan een zijde).
Dan laat ik mijn hoortoestel thuis en neem ik twee oordopjes mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct te dansen en entree is gratis, muziek is een mix van vanalles en nog wat volgens de site. Een paar oordopjes zijn sowieso wel handig om het geluid een beetje te dempen kwam ik achter dankzij de eerste meet in A'dam
Voorhout, vrouw, 34, werkloos/ziektewet. Al 15 jaar een vriend maar geen vriendenkring meer door verhuizing. Hobbies: Internet, lezen, muziek (Rock, metal, pop, enz.), reizen. Of is dit te kort door de bochtquote:
Dat doet Godshand ook als hij in een luidruchtige omgeving komtquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn hoortoestel thuis en neem ik twee oordopjes mee.
Aaah oke primaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef MsMessy het volgende:
Je hebt er een café en een dansgedeelte als ik het zo zie en de Weekender is pas vanaf 23.00 uur. Maar gewoon dansen na een aantal uur praten is toch ook wel leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |