quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
''bijgezet"... Zo bedoelde ik het niet hoor, jongens!
Was inderdaad gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag met Kieskleurig naar de bioscoop geweest, naar The Dictator, was gezellig
Toch een soort van mini meet
Oké plannen maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:07 schreef Godshand het volgende:
Ik zal ongevraagd melden, dat ik bij de finalisten van de hutselbandwedstrijd hoor. In september ben ik te bewonderen op de Garenmarkt te Leiden, dus eventuele meets kunnen daar nu naar toe gepland worden
Goh dat is echt jammer, maar helaas. Hopelijk heb je het niet nodig, maar veel sterkte.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef Tangledup het volgende:
Ik kan helaas niet naar de Rotterdam meet komen. Haal mij maar van de lijst.
Misschien een andere keer, want het leek me wel geinig. Door prive omstandigheden zal ik de komende weken echter zoveel mogelijk thuis moeten zijn.
maar wel een goed idee voor een keer?quote:
Het is zeker een leuk idee, maar misschien is het beter om het een week later te houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:55 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
maar wel een goed idee voor een keer?
dat kan, volgens mij heb ik die zaterdag nog vrij, vrijdag ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk idee, maar misschien is het beter om het een week later te houden.
Nee sorry, ik wil liever niet wadlopen. Ik wil eigenlijk gewoon hetzelfde doen als sawadiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat kan, volgens mij heb ik die zaterdag nog vrij, vrijdag ben ik nog niet helemaal zeker van.
@ Sawadie & Comp_les hoe zitten jullie, nog ideeen?
ik ga wel zondag wadlopen als ik het goed heb onthouden, even geen agenda bij de hand .
al is dat misschien wel een leuk idee voor een meet?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet door.
H_J, kun jij die meet van donderdag uit de OP halen?
Ik zal 'm iig uit de wiki halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |