quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Weissman het volgende:
Weissman![]()
![]()
![]()
LaPeach
MsMessy![]()
IhaveAmnesia
Automaat
Tijnbrein![]()
Softlegend(sowieso begonnen met SS, props voor de boi
)
Solique(no homo)
Sylvesterrr
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.quote:
Ik kwam thuis lag op op de bank en ben er niet meer vanaf gekomenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
En ? Volgens mij wachten mensen nog steeds op je bij Rotown
Wil je het dan ff doorgeven aan de mensen die staan te wachten ? (Ja, nog steeds volgens mij)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik kwam thuis lag op op de bank en ben er niet meer vanaf gekomen
Ik zou het niet zo'n sticker geven. Klinkt zo negatief. Wij weten dondersgoed wat ons ID is, maar hebben moeite om het door te voeren in beide gemeenschappenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik Weissman en IHaveAmnesia trouwens bedanken? Ik weet nu dat ik niet de enige ben met een "identiteitscrisis".
Fixedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Weissman het volgende:
Weissman![]()
![]()
LaPeach
MsMessy![]()
IhaveAmnesia
Automaat
Tijnbrein
Softlegend
Solique![]()
Sylvesterrr
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:21 schreef Weissman het volgende:
Ik weiger het een identiteitcrisis te noemen; eerder een loyaliteitscrisis. Verdere toelichting ooit via DM.
Vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens heb geplaatst, kan er geen goed woord voor vinden (als het al bestaat).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo'n sticker geven. Klinkt zo negatief. Wij weten dondersgoed wat ons ID is, maar hebben moeite om het door te voeren in beide gemeenschappenKwestie van flexibel leren worden.
Dát klinkt pas negatief.quote:Sylvie had ik wel verwacht zoals hij is; een verkaasde Turk hehe.
Kon je het ijsje niet eerder kopen?quote:Messy en heb hebben nog een softijs gegeten om half 3Volgende x jullie ook?
quote:
We hadden de trein net gemist en hebben toen even rondgehangen. Vervolgens besloten om nog even een ijsje te gaan halenquote:
Nét gemist: waren jullie een paar minuten of paar seconden te laat? Ik hoop een paar minuten, anders voel ik me schuldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
We hadden de trein net gemist en hebben toen even rondgehangen. Vervolgens besloten om nog even een ijsje te gaan halenGoed ijs van de Smullers
Wist niet dat dat mogelijk was
Oh een minuut of zo, maar dat was ook onze eigen schuld want we hadden ook door kunnen lopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nét gemist: waren jullie een paar minuten of paar seconden te laat? Ik hoop een paar minuten, anders voel ik me schuldig.
Dus als IHaveAmnesia mijn kenteken niet had genoteerd (bedankt voor het vertrouwen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh een minuut of zo, maar dat was ook onze eigen schuld want we hadden ook door kunnen lopenWas gewoon niet aan het opletten en had het kunnen weten, dus eigenlijk mijn schuld
Kan ook niet, ik kan 3 dagen achter elkaar niet, 22, 23 en 24.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.
quote:
quote:
Je hebt gelijk ik had het even moeten doorgevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je het dan ff doorgeven aan de mensen die staan te wachten ? (Ja, nog steeds volgens mij)
Tja je had ook een strandmeet kunnen plannenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik had het even moeten doorgeven![]()
Miss een idee om de volende meet op een zaterdag te houden? Ik haat vrijdags moeten haasten en dan gelijk door..
Maar goed ik ga naar het strand.. ALLEEN
Een strandmeet zou idd ook leuk zijn. Dat kan wel iets zijn voor de komende weken. (wel weer afhankelijk). Ga naar Scheveningen maar wel het rustige gedeelte. Achter Duindorp.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja je had ook een strandmeet kunnen plannenWelk strand ga je?
Relaxedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:26 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Een strandmeet zou idd ook leuk zijn. Dat kan wel iets zijn voor de komende weken. (wel weer afhankelijk). Ga naar Scheveningen maar wel het rustige gedeelte. Achter Duindorp.
Nog beetje auw haha. Bij jou dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond jou ook schattig!![]()
Hoe is het met de voetjes?![]()
![]()
[..]![]()
Zo gezellig dat je niet om 11 uur bent vertrokken, maar pas rond een uur of twee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond het ook gezelligen fijn dat het weer goed gaat met jullie voetjes
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Evt 23 Juni overdag zou ook kunnen. Ik weet niet of er op een zaterdag meer mensen kunnen dan op een vrijdag avond.
vr 22 (avond) en za 23 juni kan ik allebei, als het in Utrecht kom ik (waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft Utrecht nog geen samenscholingsverbod voor Fokkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |