SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Dqod het volgende:
"Thema van dit deel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
AND I LIKED IT LALALALAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vertel mij watquote:
Ligt eraan hoe je ervoor zitquote:
quote:
quote:
Niks verkapt, ben ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkapte ik ben ervaringsdeskundige-post.
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?quote:
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@
Tozzzzz, dan ga ik ook maar, voor jou was ik nog wakker toch :$quote:
Ja.. Dit dus *wijst naar onder*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Tchock het volgende:
Lesbisch zijn lijkt me heel vervelend als het gaat om dat gezeik van mannen dat je ongetwijfeld al tien miljoen keer hebt gehoord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wil
En ja hoor, geen goldstar lezquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?
Ongelofelijk tactloosquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ja hoor, geen goldstar lez
Mgoed, ik ga nu ook echt, voordat ik een vreetkick krijg
Trusten![]()
ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:42 schreef Chai het volgende:
Veel te vroeg.Wekenlang heb ik niet voor half 9 hoeven opstaan en nu ineens 2x
Heb je die erbij zien zitten?quote:
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
mijn 3,5 jaar oude pc voldoet nog aan de recommended specs voor diabloohhh the temptation
oh mi gaddoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef AldoTheApache het volgende:
maar je bent dus eigenlijk bi?
of wil je de hele tijd dat gelik?
Was ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapen
'vroeger'quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?
http://www.insidegamer.nl(...)s-edition-diablo-iii
sryquote:
Verbleking heb je het dan over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
[..]
sry
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaitsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.quote:
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaits
Ach je moet gewoon niet zo zeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.
iemand nog op zoek naar een nieuw huisdier?quote:Medewerkers van Burgers' Zoo in Arnhem gaan proberen een kangoeroe te vangen, die sinds het weekeinde rondspringt in de bossen ten noorden van Arnhem.
Waar het dier vandaan komt en wie de eigenaar is, is nog onbekend volgens een woordvoerster van de dierentuin.
Zaterdag plaatste de eigenaar van een manege aan de Kemperbergerweg foto's van de kangoeroe op internet. Sindsdien zijn tal van mensen naar de bossen bij Schaarsbergen gekomen om een glimp van het dier op te vangen. Er circuleren diverse foto's en filmpjes van het beest.
De dierentuin is maandag ingeschakeld in overleg met de gemeente en de politie. Mogelijk wordt dinsdag al een poging gedaan de kangoeroe te vangen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Geen gezicht inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Een negerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.
Het is erg genoeg dat 1 van die jongens gedwongen wordt om mee te doen.
Die parkiet ruikt gewoon spermavingers aan die muisquote:
quote:
Megan Fox?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn toekomstige schatje reed vanochtend weer langs.
quote:
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.quote:
Die maakt geen sandwiches.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.
shop online?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
overdekt winkelcentrum?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?quote:
wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die is nu deaud. Ik wil weer een keer naar Emmen
long time no see.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
breng mij lunch op mijn werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
Kan je volgend jaar weer bijbetalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
351 euro aan voorgeschoten stookkosten terugkrijgen
Moest er ook wel om lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhof
Wrom zo vroeg?quote:
quote:
Wel netjes "bedanken" hequote:
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.quote:
quote:
blokverwarming via de VVE hequote:
OHHHH SHI-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.
Bwohohoho u_uquote:
quote:
Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef Dqod het volgende:
Maar zoveel vroeger dan "normaal" ben ik er nu toch niet?![]()
quote:
Dat heb jij helemaal nie gezien niequote:
Omdat ik om half 8 al klaarwakker was O_oquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Maar hoezo had je vroeger kunnen komen dan?
ik niet want rest van de week wakansiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik om half 8 al klaarwakker was O_o
Niet genoeg gerookt meidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal nie gezien nie
[..]
Rijden er nou ook geen treinen? :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik niet want rest van de week wakansie
Nou.... Lolquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal nie gezien nie
[..]
Bonnie denk ik.. Daarna kwam ik iig niet meer in slaapquote:
welke b?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie denk ik.. Daarna kwam ik iig niet meer in slaap
quote:
Wel verdommequote:
Welke Bo...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie denk ik.. Daarna kwam ik iig niet meer in slaap
Ze drinkt wel martini en baileys hoor, als ze de kans krijgt.. Zoveel verschil is er dus nietquote:
Liefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.... Lol![]()
Mormels op 4 poten die je gaan wakker maken enzulks
Ik nam het haar niet echt in dank af, maar het heeft wel wat schattigs jaquote:
PAK ZE MIEN JUNG!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
So I'm riding on my white horse down to the battlefield, down to the battlefield
Moggelllquote:
Kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik nam het haar niet echt in dank af, maar het heeft wel wat schattigs ja
...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik nam het haar niet echt in dank af, maar het heeft wel wat schattigs ja
[..]
PAK ZE MIEN JUNG!!
Ach, ben toch zo om dan, zodra ze me aankijkt met die oogj0nsquote:
Wat nouquote:
Weet ik nog niet... maar ik ga sws wel bijde apen kijken.quote:
Klinkt best romantischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, ben toch zo om dan, zodra ze me aankijkt met die oogj0ns
Zwakte ditdat
En ik heb niesziekte
Onze relatie is puur platonisch verder hoor :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt best romantisch
Niesen ja, dat doe ik in sommige periodes ook 10 keer voordat ik de eerste trap af ben
Haha ja, ik lag toen ook in een deuk iddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhof
Ow ok, hihiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onze relatie is puur platonisch verder hoor :$
Niezen is leuk, voor 1 of 2 x, daarna strontvervelend
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... maar ik ga sws wel bijde apen kijken.
Daar doel je toch op?
Ja die bedoelde ik ookquote:
komt goed dangquote:
Oh?quote:
Nja, dat dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ow ok, hihi
Haha, na 1 keer ben ik er al weer helemaal klaar mee hoor
Daar weet ik nog een hele goei0n garp overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd, oh?quote:Hallonquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat dus
[..]
Daar weet ik nog een hele goei0n garp overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Gewoon, leuk weekend.. Ik denk dat aankomend weekend saai gaat wordenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon, leuk weekend.. Ik denk dat aankomend weekend saai gaat worden
Dan zie ik Bobby weer eh :$quote:
kom komend weekend naar Emmen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga je doen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, alsof je daar zo blij mee moet zijn.quote:
Naar de dierentuin?quote:
quote:
quote:
Ach als je vervelend bent, zet ik een rotonde voor je neusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, alsof je daar zo blij mee moet zijn.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?zelfs ivoorkustnegerinnen zijn roze van horen zeggen :S
Mijn anus is geel hoor wtf :squote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik veelMensen die hem laten bleken blijkbaar?
Fel geel? :$quote:
Pics?quote:
Vas' anus doet harder shinen dan de zon :$quote:
Ik zal jou eens rotondequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach als je vervelend bent, zet ik een rotonde voor je neus
Sprankelende ster.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas' anus doet harder shinen dan de zon :$
het is dan ook een sterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vas' anus doet harder shinen dan de zon :$
Dit gaat te vurrrr, mijn arme zielquote:
Sterretjes zijn overrated, dat weet je ehquote:
Zie mijn reactie op Bobbyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook een ster
snap je em, ster, haha
quote:
Niet. Moet je die negers maar uit de buurt houden....quote:Sterretjes zijn overrated, dat weet je eh
volle maanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan de aarde verlichten met mijn kont
Ohhhhhh no he didn't!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Niet. Moet je die negers maar uit de buurt houden....
Vond ik dus ook wel :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Ah goed onderwerp, het stralende sterretje van Vas.
Vond ik dus ook wel :$quote:
Ik hoop dat het pijn doet/gaat doen, ben ik nu slecht?quote:
Grapje hoorquote:
Jezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
Als Vas een keer struikelt en valt mag je een wens doen.
snap je hem, vallende ster, whahahahaha xD
bedankt voor het uitleggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
quote:
Ik zocht nog goeie pick up lines, dus dankquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef Pharkus het volgende:
Ben je net uit de hemel komen vallen of heb je altijd zo'n stralende ster?
Oh, dus die kan ik de 26e niet meer gebruiken? Bummerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zocht nog goeie pick up lines, dus dank
Gelukkig val ik nooitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik leg hem uit voor de aanwezige vrouwen.quote:
Vast wel toch, wie niet waagt wie niet wint enzulks :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus die kan ik de 26e niet meer gebruiken? Bummer
Ook niet voor mij?quote:
dan neem je een ijsblokje mee en gooi je die voor haar voeten op de grondquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus die kan ik de 26e niet meer gebruiken? Bummer
Wat ben je toch een goeie jongemanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik leg hem uit voor de aanwezige vrouwen.
Voor jou natuurlijk, wie anders>quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel toch, wie niet waagt wie niet wint enzulks :$
Maar voor wie wou je die gebruiken dan? :$
"Zo, nu het ijs gebroken is"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan neem je een ijsblokje mee en gooi je die voor haar voeten op de grond
Jij hebt mij toch allang om je vinger gewonden? :$quote:
quote:
quote:
Ow, op naar het leuke weekend danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit zo fout?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch allang om je vinger gewonden? :$
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik leg hem uit voor de aanwezige vrouwen.
Ik bedoel maarquote:
Viezerdquote:
Het is kloteweerquote:
Ja, of je kijkt op het labeltje op haar kleding en zegt dan "Ah, dacht ik al! Made in heaven"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan neem je een ijsblokje mee en gooi je die voor haar voeten op de grond
Story of my life.quote:
Hier ook. Zon en dan weer regen.quote:
Ik hoop dat t straks droog is, anders ga ik verdrietig worden, true storyquote:
Het regent zonnestralen, hè Vas?quote:
"jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of je kijkt op het labeltje op haar kleding en zegt dan "Ah, dacht ik al! Made in heaven"
Ik dacht dat jij wel van nat hield?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat t straks droog is, anders ga ik verdrietig worden, true story
Spetterpoep?quote:
Hangt af van de gradatie :$quote:
Vannacht nog een mooie sterrenregen gezienquote:
Fixedquote:
Dat had het nog niet met zon naam vond je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Er is wat te doen? Gaat te vurrrrrquote:
Wel een mooie nieuwe leus voor Joling zijn t-shirt lijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
golden starshowerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vannacht nog een mooie sterrenregen gezien
Ik ga mijn eventuele kind ook zo noemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat had het nog niet met zon naam vond je?
Sterrequote:
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezierquote:
En Vlinderquote:
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.quote:
En dan wel zo'n tattoo laten zettenquote:
Rotondes hebben we slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mag ik van je sterretje een rotonde maken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinkt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.
boekhandel in Amsterdam.quote:
Lijkt me wel lastig met de bevallingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezier
:Equote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rotondes hebben we slechte ervaringen mee
Per direct idd :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan wel zo'n tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je een sterrekind hebt, beter dan een regenboogkind.quote:
Is toch zooooooooquote:
Die gaan toch allemaal failliet de laatste tijd?quote:
Beschouw het als een goeie drol en druk'n moar!quote:
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een sterrekind hebt, beter dan een regenboogkind.
"Help mie drukk'n"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gaan toch allemaal failliet de laatste tijd?
[..]
Beschouw het als een goeie drol en druk'n moar!
Goed idee, ga ik miss ook maar doen straksquote:
het is al een rotonde?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$
3 baansquote:
Een vierkantje lijkt me lastig....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$
Al jarenquote:
Wel verdommequote:
Dag hoor Bobby :$quote:
Elke dag een ander vormpjequote:
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Kutzooi, moet ik nu echt een winterjas aan gaan trekken zemmels
niks moet, als je wil kan je ook in bikini over straatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
niks moet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
het is rondtonde, pannekoekquote:
ik heb geen zomerjas, dus das makkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu mee
Hier schijnt de zon inmiddels en is het opgehouden met regenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
tis 11 graden buiten. Tshirt weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Lekker boeiendquote:
Ik zie niks?quote:
Oh nu welquote:
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu mee
quote:
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen zomerjas, dus das makkelijk
Mja idd, same here.. Maar het is gewoon kut, ik trek dat niet.. Ik moet weten waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjas
quote:
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 van
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.
Lol, ik haat poncho's en regenpakken, zelfs als het regent vertik ik t nog om ze aan te trekkenquote:
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopen
Anders vallen ze er af
Sowieso vind ik mijn winterjassen primaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopen
Ja, dan krijg je spaarzegels :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolololol. Weer is zo veranderlijk als een wijf met PMS
Kunnen de mods zien of je braaf of stout bent geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
ik wil gewoon een trekking jas wat je zomer en winter kunt dragen, maar ja, das natuurlijk weer niet in fashionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mijn winterjassen prima
Maar deze is speciaal, omdat zij <3
Nieuwe kleding kopen vind ik sowieso niks, ik ben een slecht vrouw wat dat betreft :$
Het weer is nog enigszins voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolololol. Weer is zo veranderlijk als een wijf met PMS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |