SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Dqod het volgende:
"Thema van dit deel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
AND I LIKED IT LALALALAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vertel mij watquote:
Ligt eraan hoe je ervoor zitquote:
quote:
quote:
Niks verkapt, ben ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkapte ik ben ervaringsdeskundige-post.
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?quote:
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@
Tozzzzz, dan ga ik ook maar, voor jou was ik nog wakker toch :$quote:
Ja.. Dit dus *wijst naar onder*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Tchock het volgende:
Lesbisch zijn lijkt me heel vervelend als het gaat om dat gezeik van mannen dat je ongetwijfeld al tien miljoen keer hebt gehoord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wil
En ja hoor, geen goldstar lezquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?
Ongelofelijk tactloosquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ja hoor, geen goldstar lez
Mgoed, ik ga nu ook echt, voordat ik een vreetkick krijg
Trusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |