SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Dqod het volgende:
"Thema van dit deel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
AND I LIKED IT LALALALAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Vertel mij watquote:
Ligt eraan hoe je ervoor zitquote:
quote:
quote:
Niks verkapt, ben ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkapte ik ben ervaringsdeskundige-post.
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?quote:
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe ga jij dan chicks hosselen in een kroeg?![]()
je weet toch niet of ze lesbisch zijn ofwel?
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's moeilijk idd.. Als ik naar een kroeg ga maak ik gewoon een praatje.. Merken we gauw genoeg dan.. Leuk contact is ook leuk..:@
Tozzzzz, dan ga ik ook maar, voor jou was ik nog wakker toch :$quote:
Ja.. Dit dus *wijst naar onder*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef Tchock het volgende:
Lesbisch zijn lijkt me heel vervelend als het gaat om dat gezeik van mannen dat je ongetwijfeld al tien miljoen keer hebt gehoord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
elke lesbie heeft periodes dat ze gewoon een pik erin wil
En ja hoor, geen goldstar lezquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar je hebt wel eens sex gehad met een jongen ?
Ongelofelijk tactloosquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ja hoor, geen goldstar lez
Mgoed, ik ga nu ook echt, voordat ik een vreetkick krijg
Trusten![]()
ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:42 schreef Chai het volgende:
Veel te vroeg.Wekenlang heb ik niet voor half 9 hoeven opstaan en nu ineens 2x
Heb je die erbij zien zitten?quote:
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
mijn 3,5 jaar oude pc voldoet nog aan de recommended specs voor diabloohhh the temptation
oh mi gaddoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef AldoTheApache het volgende:
maar je bent dus eigenlijk bi?
of wil je de hele tijd dat gelik?
Was ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapen
'vroeger'quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?
http://www.insidegamer.nl(...)s-edition-diablo-iii
sryquote:
Verbleking heb je het dan over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
[..]
sry
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaitsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.quote:
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaits
Ach je moet gewoon niet zo zeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.
iemand nog op zoek naar een nieuw huisdier?quote:Medewerkers van Burgers' Zoo in Arnhem gaan proberen een kangoeroe te vangen, die sinds het weekeinde rondspringt in de bossen ten noorden van Arnhem.
Waar het dier vandaan komt en wie de eigenaar is, is nog onbekend volgens een woordvoerster van de dierentuin.
Zaterdag plaatste de eigenaar van een manege aan de Kemperbergerweg foto's van de kangoeroe op internet. Sindsdien zijn tal van mensen naar de bossen bij Schaarsbergen gekomen om een glimp van het dier op te vangen. Er circuleren diverse foto's en filmpjes van het beest.
De dierentuin is maandag ingeschakeld in overleg met de gemeente en de politie. Mogelijk wordt dinsdag al een poging gedaan de kangoeroe te vangen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Geen gezicht inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Een negerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.
Het is erg genoeg dat 1 van die jongens gedwongen wordt om mee te doen.
Die parkiet ruikt gewoon spermavingers aan die muisquote:
quote:
Megan Fox?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn toekomstige schatje reed vanochtend weer langs.
quote:
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.quote:
Die maakt geen sandwiches.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.
shop online?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
overdekt winkelcentrum?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?quote:
wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die is nu deaud. Ik wil weer een keer naar Emmen
long time no see.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
breng mij lunch op mijn werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
Kan je volgend jaar weer bijbetalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
351 euro aan voorgeschoten stookkosten terugkrijgen
Moest er ook wel om lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhof
Wrom zo vroeg?quote:
quote:
Wel netjes "bedanken" hequote:
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.quote:
quote:
blokverwarming via de VVE hequote:
OHHHH SHI-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.
Bwohohoho u_uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |