shop online?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
overdekt winkelcentrum?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik weet het niet met dit weer. Wil mijn vrije dagen eigenlijk goed benutten met shoppen, maar heb ook geen zin om door de regen te lopen. Dearkitty
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?quote:
wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die is nu deaud. Ik wil weer een keer naar Emmen
long time no see.
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
breng mij lunch op mijn werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef ynuhh het volgende:
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhofquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat niet waar die mongool mensen neerschoot?
Kan je volgend jaar weer bijbetalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:46 schreef Salatrel het volgende:
351 euro aan voorgeschoten stookkosten terugkrijgen
Moest er ook wel om lachen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was best grappig toen dat in het nieuws kwam want het winkelcentrum hier in Ridderkerk heet ook de Ridderhof
Wrom zo vroeg?quote:
quote:
Wel netjes "bedanken" hequote:
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.quote:
quote:
blokverwarming via de VVE hequote:
OHHHH SHI-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt 24/7 maar dat was mijn vraag niet.
Bwohohoho u_uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |