ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:42 schreef Chai het volgende:
Veel te vroeg.Wekenlang heb ik niet voor half 9 hoeven opstaan en nu ineens 2x
Heb je die erbij zien zitten?quote:
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
mijn 3,5 jaar oude pc voldoet nog aan de recommended specs voor diabloohhh the temptation
oh mi gaddoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:52 schreef AldoTheApache het volgende:
maar je bent dus eigenlijk bi?
of wil je de hele tijd dat gelik?
Was ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat ik tot 08:30 uit kon slapen
'vroeger'quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is er toch zo speciaal aan dat spel?
http://www.insidegamer.nl(...)s-edition-diablo-iii
sryquote:
Verbleking heb je het dan over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Op de radio :S oude vrouw overleden omdat ze chloortablet at. En personeel van het tehuis heeft haar niet eens naar een dokter of ziekenhuis gestuurd
Wel handig tegen vergrijzing.
[..]
sry
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaitsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er jeugdig uit zie, maar mijn leeftijd staat weer gewoon in mijn fobo hoor hater.
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.quote:
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed Chai, en ik haat nooit, juwaits
Ach je moet gewoon niet zo zeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet goed. Pas vanaf 21 jaar is dat positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |