iemand nog op zoek naar een nieuw huisdier?quote:Medewerkers van Burgers' Zoo in Arnhem gaan proberen een kangoeroe te vangen, die sinds het weekeinde rondspringt in de bossen ten noorden van Arnhem.
Waar het dier vandaan komt en wie de eigenaar is, is nog onbekend volgens een woordvoerster van de dierentuin.
Zaterdag plaatste de eigenaar van een manege aan de Kemperbergerweg foto's van de kangoeroe op internet. Sindsdien zijn tal van mensen naar de bossen bij Schaarsbergen gekomen om een glimp van het dier op te vangen. Er circuleren diverse foto's en filmpjes van het beest.
De dierentuin is maandag ingeschakeld in overleg met de gemeente en de politie. Mogelijk wordt dinsdag al een poging gedaan de kangoeroe te vangen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uewwww door deze opmerking moet ik denken aan anusbleken.
Geen gezicht inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet uueww. Dat is juist als je je anus helemaal zwart laat.
Een negerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke viezerik heeft nu een zwarte anus dan?
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn geen dingen om grapjes over te maken, Ado.
Het is erg genoeg dat 1 van die jongens gedwongen wordt om mee te doen.
Die parkiet ruikt gewoon spermavingers aan die muisquote:
quote:
Megan Fox?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn toekomstige schatje reed vanochtend weer langs.
quote:
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.quote:
Die maakt geen sandwiches.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die kerel die geilde op auto's en er ook seks mee had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |