Vannacht nog een mooie sterrenregen gezienquote:
Fixedquote:
Dat had het nog niet met zon naam vond je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Er is wat te doen? Gaat te vurrrrrquote:
Wel een mooie nieuwe leus voor Joling zijn t-shirt lijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
golden starshowerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vannacht nog een mooie sterrenregen gezien
Ik ga mijn eventuele kind ook zo noemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat had het nog niet met zon naam vond je?
Sterrequote:
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezierquote:
En Vlinderquote:
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.quote:
En dan wel zo'n tattoo laten zettenquote:
Rotondes hebben we slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mag ik van je sterretje een rotonde maken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinkt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.
boekhandel in Amsterdam.quote:
Lijkt me wel lastig met de bevallingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezier
:Equote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rotondes hebben we slechte ervaringen mee
Per direct idd :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan wel zo'n tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je een sterrekind hebt, beter dan een regenboogkind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |