Voor jou natuurlijk, wie anders>quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel toch, wie niet waagt wie niet wint enzulks :$
Maar voor wie wou je die gebruiken dan? :$
"Zo, nu het ijs gebroken is"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan neem je een ijsblokje mee en gooi je die voor haar voeten op de grond
Jij hebt mij toch allang om je vinger gewonden? :$quote:
quote:
quote:
Ow, op naar het leuke weekend danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon, leuk weekend.. Ik denk dat aankomend weekend saai gaat worden
Waarom klinkt dit zo fout?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch allang om je vinger gewonden? :$
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik leg hem uit voor de aanwezige vrouwen.
Ik bedoel maarquote:
Viezerdquote:
Het is kloteweerquote:
Ja, of je kijkt op het labeltje op haar kleding en zegt dan "Ah, dacht ik al! Made in heaven"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan neem je een ijsblokje mee en gooi je die voor haar voeten op de grond
Story of my life.quote:
Hier ook. Zon en dan weer regen.quote:
Ik hoop dat t straks droog is, anders ga ik verdrietig worden, true storyquote:
Het regent zonnestralen, hè Vas?quote:
"jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of je kijkt op het labeltje op haar kleding en zegt dan "Ah, dacht ik al! Made in heaven"
Ik dacht dat jij wel van nat hield?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat t straks droog is, anders ga ik verdrietig worden, true story
Spetterpoep?quote:
Hangt af van de gradatie :$quote:
Vannacht nog een mooie sterrenregen gezienquote:
Fixedquote:
Dat had het nog niet met zon naam vond je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Er is wat te doen? Gaat te vurrrrrquote:
Wel een mooie nieuwe leus voor Joling zijn t-shirt lijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
hmm dit geeft het programma "In love with Sterretje" toch een hele andere dimensie
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef remi1986 het volgende:
golden starshowerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vannacht nog een mooie sterrenregen gezien
Ik ga mijn eventuele kind ook zo noemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat had het nog niet met zon naam vond je?
Sterrequote:
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezierquote:
En Vlinderquote:
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.quote:
En dan wel zo'n tattoo laten zettenquote:
Rotondes hebben we slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mag ik van je sterretje een rotonde maken?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hele naam, hij beseft het volgensmij gewoon niet hoe vunzig het klinkt
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een chocoladefontein in mijn kerstpakket gehad. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op.
boekhandel in Amsterdam.quote:
Lijkt me wel lastig met de bevallingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je die nou gewoon anaal verwekt doe je dat kind ook een plezier
:Equote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rotondes hebben we slechte ervaringen mee
Per direct idd :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan wel zo'n tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je een sterrekind hebt, beter dan een regenboogkind.quote:
Is toch zooooooooquote:
Die gaan toch allemaal failliet de laatste tijd?quote:
Beschouw het als een goeie drol en druk'n moar!quote:
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een sterrekind hebt, beter dan een regenboogkind.
"Help mie drukk'n"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gaan toch allemaal failliet de laatste tijd?
[..]
Beschouw het als een goeie drol en druk'n moar!
Goed idee, ga ik miss ook maar doen straksquote:
het is al een rotonde?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$
3 baansquote:
Een vierkantje lijkt me lastig....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.. Maar ik heb heul geen ster :$
Al jarenquote:
Wel verdommequote:
Dag hoor Bobby :$quote:
Elke dag een ander vormpjequote:
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Kutzooi, moet ik nu echt een winterjas aan gaan trekken zemmels
niks moet, als je wil kan je ook in bikini over straatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
niks moet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
het is rondtonde, pannekoekquote:
ik heb geen zomerjas, dus das makkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu mee
Hier schijnt de zon inmiddels en is het opgehouden met regenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
tis 11 graden buiten. Tshirt weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Lekker boeiendquote:
Ik zie niks?quote:
Oh nu welquote:
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu mee
quote:
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen zomerjas, dus das makkelijk
Mja idd, same here.. Maar het is gewoon kut, ik trek dat niet.. Ik moet weten waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjas
quote:
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 van
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.
Lol, ik haat poncho's en regenpakken, zelfs als het regent vertik ik t nog om ze aan te trekkenquote:
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopen
Anders vallen ze er af
Sowieso vind ik mijn winterjassen primaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopen
Ja, dan krijg je spaarzegels :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolololol. Weer is zo veranderlijk als een wijf met PMS
Kunnen de mods zien of je braaf of stout bent geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
ik wil gewoon een trekking jas wat je zomer en winter kunt dragen, maar ja, das natuurlijk weer niet in fashionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mijn winterjassen prima
Maar deze is speciaal, omdat zij <3
Nieuwe kleding kopen vind ik sowieso niks, ik ben een slecht vrouw wat dat betreft :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |