tis 11 graden buiten. Tshirt weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Kutzooi, moet ik nu echt een winterjas aan gaan trekken zemmels
Lekker boeiendquote:
Ik zie niks?quote:
Oh nu welquote:
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste paar dagen elke dag.. Zomerjas is te koud, winterjas is te warm, wat moet ik hier nu mee
quote:
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen zomerjas, dus das makkelijk
Mja idd, same here.. Maar het is gewoon kut, ik trek dat niet.. Ik moet weten waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat is een goed punt dqod, maar ik wil niet dat mijn kleren nat worden dus dan maar een winterjas
quote:
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb meerdere jassen, maar draag er meestal maar 2 van
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 winterjassen en de rest zijn werkjassen.
Lol, ik haat poncho's en regenpakken, zelfs als het regent vertik ik t nog om ze aan te trekkenquote:
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie winterjas, onlangs gekregen, maar ik moet nog extra stevige garen daarvoor vinden, voor de knopen
Anders vallen ze er af
Sowieso vind ik mijn winterjassen primaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen mooie winterjas, maar wil nooit een nieuwe kopen
Ja, dan krijg je spaarzegels :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolololol. Weer is zo veranderlijk als een wijf met PMS
Kunnen de mods zien of je braaf of stout bent geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... die notes wat kan je daarmee? kan je die inleveren tegen iets ofso? of krijg je bij 50 een ban? wat is dit?
ik wil gewoon een trekking jas wat je zomer en winter kunt dragen, maar ja, das natuurlijk weer niet in fashionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mijn winterjassen prima
Maar deze is speciaal, omdat zij <3
Nieuwe kleding kopen vind ik sowieso niks, ik ben een slecht vrouw wat dat betreft :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |