Heel vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pas de eerste keer trouwens dat ik een topic in deze reeks open, dat is toch raar.
Ze kunnen ons toch niet continu negeren? Dat is pure minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Geen kijkersvragen helaas. Maar we proberen het weer met VI-Oranje!
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Joop een warm hart toedraagt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuke uitzending gisteren metJoop.
Heeft zich kranig geweerd tegen zuurpruim Johan. Jammer dat ie na een half uur moest wieberen voor
Hansie 'funniest home videos' Hansie.
Ik had hem graag de hele uitzending aan tafel gehad.
Joop.
Natuurlijk. Wie niet? Joop is een chef...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Joop een warm hart toedraagt.
Jij bent een fan van Joop, en dat is mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wie niet? Joop is een chef...
[ afbeelding ]
Dat doe ik vrijwel elke dag ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent een fan van Joop, en dat is mooi.
Maar wat hij doet is, hij gaat de wijken in.
Ja.quote:
Nee.quote:metJoop.
Nee.quote:Heeft zich kranig geweerd tegen zuurpruim Johan.
Nee.quote:Jammer dat ie na een half uur moest wieberen voorHansie 'funniest home videos' Hansie.
Nee.quote:Ik had hem graag de hele uitzending aan tafel gehad.
Nee.quote:Joop.
Welkom in de grote mensen wereld! Lekker makkelijk, metquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Caland het volgende:
Joop is een demagogische leugenaar die Twente weer naar de afgrond gaat brengen
Derde ring die afbreekt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld! Lekker makkelijk, metDerksen
meelullen...
Door Joop hebben we over 10 jaar een 3e ring! Let op mijn woorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |