Heel vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pas de eerste keer trouwens dat ik een topic in deze reeks open, dat is toch raar.
Ze kunnen ons toch niet continu negeren? Dat is pure minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Geen kijkersvragen helaas. Maar we proberen het weer met VI-Oranje!
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Joop een warm hart toedraagt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuke uitzending gisteren metJoop.
Heeft zich kranig geweerd tegen zuurpruim Johan. Jammer dat ie na een half uur moest wieberen voor
Hansie 'funniest home videos' Hansie.
Ik had hem graag de hele uitzending aan tafel gehad.
Joop.
Natuurlijk. Wie niet? Joop is een chef...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Joop een warm hart toedraagt.
Jij bent een fan van Joop, en dat is mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wie niet? Joop is een chef...
[ afbeelding ]
Dat doe ik vrijwel elke dag ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent een fan van Joop, en dat is mooi.
Maar wat hij doet is, hij gaat de wijken in.
Ja.quote:
Nee.quote:metJoop.
Nee.quote:Heeft zich kranig geweerd tegen zuurpruim Johan.
Nee.quote:Jammer dat ie na een half uur moest wieberen voorHansie 'funniest home videos' Hansie.
Nee.quote:Ik had hem graag de hele uitzending aan tafel gehad.
Nee.quote:Joop.
Welkom in de grote mensen wereld! Lekker makkelijk, metquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Caland het volgende:
Joop is een demagogische leugenaar die Twente weer naar de afgrond gaat brengen
Derde ring die afbreekt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld! Lekker makkelijk, metDerksen
meelullen...
Door Joop hebben we over 10 jaar een 3e ring! Let op mijn woorden!
Grootheidswaanzin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
meelullen...
Derksen beschermt Monsterman altijd man, wat jank je nouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
meelullen...
Hihhhiih lueken garpje man!!quote:
Derksen is over geen 1 voorzitter of clubman pro/anti. Hij meldt gewoon hoe het zit en lijkt verder geen behoefte te hebben aan vrienden binnen de voetballerij. Daarom beschermt of kleineert hij niemand, hij geeft louter zijn mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Derksen beschermt Monsterman altijd man, wat jank je nou
Alleen jammer dat half Nederland hem als dé voetbalautoriteit ziet, terwijl het eigenlijk maar een zure oude draaikont is. Ik vind hem erg vermakelijk, maar echt serieus nemen doe ik hem zelden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Derksen is over geen 1 voorzitter of clubman pro/anti. Hij meldt gewoon hoe het zit en lijkt verder geen behoefte te hebben aan vrienden binnen de voetballerij. Daarom beschermt of kleineert hij niemand, hij geeft louter zijn mening.
Als er iemand zijn vriendjes beschermd, is het Derksen wel joh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Derksen is over geen 1 voorzitter of clubman pro/anti. Hij meldt gewoon hoe het zit en lijkt verder geen behoefte te hebben aan vrienden binnen de voetballerij. Daarom beschermt of kleineert hij niemand, hij geeft louter zijn mening.
Ik hoop niet dat je dit serieus meent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is dan ook voorzitter van een grote voetbalclub, dan moet je ook hard zijn. Anders kom je niet zo ver. Ondanks dat laatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef eentwee het volgende:
Joop doet zich voor als de empathische allemansvriend maar is ondertussen natuurlijk een keiharde. Lijkt iemand met wie je geen ruzie kunt hebben maar de praktijk is toch anders. Het is allemaal veel te mooi wat hij zegt. Als hij echt zo is, was hij nu nog steeds een schoonmaker die elke dag netjes ja en amen zegt tegen z'n baas. Een huichelaar dus.
Hij heeft Van Halst en Janssen weggepest omdat die groter werden dan hijzelf. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij is dan ook voorzitter van een grote voetbalclub, dan moet je ook hard zijn. Anders kom je niet zo ver. Ondanks dat laatJoop
vaak zijn menselijke kant zien, maar dat is natuurlijk allemaal geacteerd hè.
Van Halst is weggegaan omdat hij wilde doorgroeien, en Joop van mening is dat hij dat niet kan. Eerlijk gezegd kan ik me dat goed voorstellen. Als je een directeur bij een voetbal club wilt worden moet je meer hebben dan een voetbalcarriere en commercieel talent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft Van Halst en Janssen weggepest omdat die groter werden dan hijzelf. Sneu hoor.
Dat zegt Jopie ja, ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van Halst is weggegaan omdat hij wilde doorgroeien, en Joop van mening is dat hij dat niet kan. Eerlijk gezegd kan ik me dat goed voorstellen. Als je een directeur bij een voetbal club wilt worden moet je meer hebben dan een voetbalcarriere en commercieel talent.
Het is gewoon een verhaal met 2 kanten. Als ik zie hoe kinderachtig Van Halst zich opstelt geef ik Munsterman groot gelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zegt Jopie ja, ik geloof er niks van.
Zou ik ook niet doen. Het is immers Joop Monsterman van de concurent. Die staat in hetzelfde rijtje als Hitler, Stalin, Pot en Mao. Joop, het keiharde emotieloze mens die altijd een stukje zeep op zak heeft zodat ie indien nodig het gewone volk voor de gek kan houden met grote bruine waterige ogen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zegt Jopie ja, ik geloof er niks van.
Het is natuurlijk niet voor niks dat mensen die vertrokken zijn bij Twente niet zo positief zijn over Munsterman. Ook Stam had volgens mij de nodige problemen met hem. Munsterman zal best prima dingen hebben gedaan, maar is nogal vol van zichzelf en denkt dat hij het allemaal heeft uitgevonden. Daarom is het zeker mooi om hem dit jaar op zijn bek te zien gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Het is immers Joop Monsterman van de concurent. Die staat in hetzelfde rijtje als Hitler, Stalin, Pot en Mao. Joop, het keiharde emotieloze mens die altijd een stukje zeep op zak heeft zodat ie indien nodig het gewone volk voor de gek kan houden met grote bruine waterige ogen.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet voor niks dat mensen die vertrokken zijn bij Twente niet zo positief zijn over Munsterman. Ook Stam had volgens mij de nodige problemen met hem. Munsterman zal best prima dingen hebben gedaan, maar is nogal vol van zichzelf en denkt dat hij het allemaal heeft uitgevonden. Daarom is het zeker mooi om hem dit jaar op zijn bek te zien gaan.
Dan moet je bij 'de media' gaan zeuren. Kennelijk vinden zij Joop belangrijk genoeg om hem de nodige aandacht te geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
...altijd zijn smoel in de media willen hebben.
Ik ben ook niet altijd positief over mijn leidinggevende, ondanks dat ie z'n werk gewoon prima doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet voor niks dat mensen die vertrokken zijn bij Twente niet zo positief zijn over Munsterman. Ook Stam had volgens mij de nodige problemen met hem. Munsterman zal best prima dingen hebben gedaan, maar is nogal vol van zichzelf en denkt dat hij het allemaal heeft uitgevonden. Daarom is het zeker mooi om hem dit jaar op zijn bek te zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |