Algemeen bestuurslid.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is lamon al leider van de SP ofwat btw?
Ben daarvoor geschorst geweest van school, ja.quote:
Mijn ook niet, tijd voor kneej.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Juminelle het volgende:
Goede TT.
Waarom gaat alles zo snel hier, mi jezus. Mijn autistenbrein kan het niet handelen.
haha je zei lidquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef Metaan het volgende:
Het verschil met de eerste plaats is nog 1,7 miljoen. Dit lijkt veel, maar Gers plaat wordt gemiddeld 21.000 keer per dag bekeken, die van Yes-R slechts 9.000 keer.
1 Yes-R - Uit Elkaar 14259424 views
2 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 12485659
3 K3 - Mama Se 12262422
4 YesR & Soesi B - Hey Schatje 11067727
5 Nick en Simon - Rosanne 10238829
6 Gio - Ik Denk Aan Jou 10110203
7 Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 9275878
8 De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof 8082154
9 Nino & Priester - Uit het oog 7811860
10 Yes-R ft Sjaak - Dubbel O 7742971
Bron en complete (?)NL top 200 : http://www.statoz.com/dutch
Laatst in een pub aangezet waar je zelf de muziek kan bedienen. Toen er wat smerige wijven binnen kwamen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben daarvoor geschorst geweest van school, ja.
Precies zoiets heb ik ook geflikt. Maar bij mij konden ze het dus niet waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatst in een pub aangezet waar je zelf de muziek kan bedienen. Toen er wat smerige wijven binnen kwamen.T is dat ik de eigenaar enigszins ken.
Watquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben daarvoor geschorst geweest van school, ja.
Opzetten elke keer als die twee chicks de klas in kwamen.quote:
Wow GMTA. Ik wou dit ook zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Juminelle het volgende:
Goede TT.
Waarom gaat alles zo snel hier, mi jezus. Mijn autistenbrein kan het niet handelen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Opzetten elke keer als die twee chicks de klas in kwamen.Zei dat het hun themesong was.
BAM. Blijf maar een paar daagjes thuis.
Childish is heel tof.quote:
Niet zo GM als je dit tempo niet kan bijhouden.quote:
Die is zo lekkerquote:
Vertel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]Wat een bullshit.
Ik ben een keer van school getraptIntellectuele badass aanwesuug.
OH SNAPquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet zo GM als je dit tempo niet kan bijhouden.
Gewoon veel te GM voor dit walgelijk lage niveauquote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet zo GM als je dit tempo niet kan bijhouden.
Ik vind Adele dr stem in die sample echt boemgeil.quote:
Let's get it on.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is zo lekkerIk ben in de mood voor die zwoele muziek, luisterde net Marvin Gaye
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon veel te GM voor dit walgelijk lage niveau.
Die eerste vier noten zijn de definitie van seks.quote:
Iets te confronterend voor nu.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die eerste vier noten zijn de definitie van seks.
Is geen spannend verhaal hoorquote:
De zeven magere weken ja?quote:
Dit een optie?quote:
Ik voel je.quote:
En nog 10?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen hier is vrijgezel behalve mozy & chai, ofniet?
Klopt. Al ben ik niet zo'n scharrelaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik voel je.
Al is dat ook best leuk zo af en toe
Niet in zijn geheel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Gridlok het volgende:
tliz heeft er een, ado en jbquote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Gridlok het volgende:
Allemaal? Ik was gewoon serieus hoorquote:
Wat?quote:
Nopequote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Gridlok het volgende:
en Mouzer en Vaseline en Zoskquote:
ben niet zo'n fobo persoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat.
Mozy, hoe kan jij nou geen konten in je Fobo hebben?
Jij kan haar niet eens handelen manquote:
Is zij zo labiel?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahaha dan was ik allang voor de spreekwoordelijke trein gedoken.
quote:
quote:
quote:
Lamon.quote:
Run and hide, my boyquote:
Afwas moet ook gebeuren.quote:
Als aandenkenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
Ally ook nog toch? Of heeft haar badboy haar inmiddels al verlaten en achtergelaten met 2 baby's in haar buik?
Daar hebben we een Miele banga voorquote:
Was vouwen dan?quote:
Gatverdamme wat ben jij voor een smerig persoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Heb half relatie met de kat, moet ik ook aan denken. Maar de andere helft kunnen jullie dus op de buik schrijven door CB.
Welke helft heeft met je kat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Heb half relatie met de kat, moet ik ook aan denken. Maar de andere helft kunnen jullie dus op de buik schrijven door CB.
Dit is geen toeval meer.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Vraag CB, hij weet hoe naughty ik kan zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gatverdamme wat ben jij voor een smerig persoon.
JB bangaatjequote:
Wat.quote:
Lig je nu in ziekenhuis omdat je bekken kapot zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag CB, hij weet hoe naughty ik kan zijn.
Ze noemen mij de Rompe Toto.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lig je nu in ziekenhuis omdat je bekken kapot zijn?
Mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die shit is echt supernatural.quote:
Nee, bij DHL voor de deurquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
Succes, harde werker.quote:
Laat me niet zo schrikken.quote:
Maak het waarquote:
Nee, niet juistquote:
Wat doe je voor een werk?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet juistDat is het probleem. Of ze bellen straks nog, en dan kan ik doorgaan tot morgenochtend waardoor ik meteen door kan gaan naar m'n andere werk
Dan ben ik de hele dag kankergaar.
Deel na de komma staat nog steeds. Driedubbele diensten draaien voor die keiharde pecunia.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet juistDat is het probleem. Of ze bellen straks nog, en dan kan ik doorgaan tot morgenochtend waardoor ik meteen door kan gaan naar m'n andere werk
Dan ben ik de hele dag kankergaar.
Mag ik nietquote:
1530quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
Hoeveel sta je eigenlijk Crack, 2 jaar terug was het 9.
Goed nummerquote:
Ik werk in een kroeg.quote:
True datquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deel na de komma staat nog steeds. Driedubbele diensten draaien voor die keiharde pecunia.
Beetje jammer dat je niet eerlijk bent nu.quote:
Ik vind eigenlijk alle reclame wel irritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind Merel irritant. Van die reclame van Nationale Nederlanden.
Ik stel voor het eerst een serieuze vraag aan crack, zonder dolan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Gridlok het volgende:
Waarom loop jij altijd zo te kankeren op crack Wd.
Moet je eens wolvendagen over crack spytoolen, het is echt grappigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Gridlok het volgende:
Waarom loop jij altijd zo te kankeren op crack Wd.
Krantenboykiquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
mensen die niet rondjes lopen voor geld
Tof!quote:
Ik denk dat MyAt dat isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Mozy het volgende:
wie zou crack hebben uitgenodigd? zou het een insider zijn?
Leuke kroegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof!
Leuke kroeg, of de plaatselijke hangout voor ouderen?
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?quote:
ze spytoolt wolvendagen over crack 24/7quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?
Nou nee, gewoon denken "Hey fok!". Dat jullie heb over mij hebben is puur toeval, als ik hier zou komen omdat mn naam hier werd genoemd was ik hier wel vaker hoor snuggie.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?
De afgelopen keren dat het over jou ging was je ook toevallig binnen 10 minuten in de sc.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon denken "Hey fok!". Dat jullie heb over mij hebben is puur toeval, als ik hier zou komen omdat mn naam hier werd genoemd was ik hier wel vaker hoor snuggie.
Edit; dat Wolvendagen een keer crack zegt bedoel ik
Oh, dat is niet goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Als ik spytool kom ik alleen maar kutvoetbal tegen
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
De afgelopen keren dat het over jou ging was je ook toevallig binnen 10 minuten in de sc.
Nee, ADO is niet mijn clubquote:
wat. ben het alweer vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?
oh shitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?
oh shitquote:
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dátquote:
Ik weet zoveel schatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh shit
[..]
oh shit
MAAR JE WEET HET WEL
Ik moet een beetje wenen als je koosnaampjes aan mij geeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dát.
[..]
Ik weet zoveel schat
oh was maar grapjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dát.
[..]
Ik weet zoveel schat
Voeg haar dan toe, heb gehoord is makkelijke prooi voor een man als jijquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom voegt Crack mij niet toe op FB.
Maar ik neuk als een autochtoon.quote:
Maar.. adoquote:
Misschien is het dan tijd om me ook geen uitnodigingen te sturen, heb ze niet bijgehouden maar ik denk dat ik er wel vijf van jou heb gehad sinds ik fb hebquote:
Kan aan de waslijst Fokkers worden toegevoegd dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Maar is er nou geneukt tussen Crack en Gridlok?
Hihi.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een hoerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
HAHAAHquote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Adolecens het volgende:
Kut, bier vergeten uit de diepvries te halen
Ik weet het zelf niet meerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Maar is er nou geneukt door Crack en Gridlok?
Wauwquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan aan de waslijst Fokkers worden toegevoegd dan.
nee man, minstens 10.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar.. ado![]()
Mijn naam komt ook ergens met voetbal steeds voorbij. Speler heet Crack ofzoiet i dont know..
[..]
Misschien is het dan tijd om me ook geen uitnodigingen te sturen, heb ze niet bijgehouden maar ik denk dat ik er wel vijf van jou heb gehad sinds ik fb heb. Gewoon een tip hé.
quote:
Die gaat naar de bodem van het meer.quote:
Komniehier.quote:
Ik las iets, ik dacht "HIER MOT IK AS DU KIPPUH BEI ZEIN"quote:
wel jammer dat de poort voor menig man altijd open staat.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
beetje zo chillen tussen alle mannen waarvan jij de vrienden uitnodigingen ook negeert enzo.
Elkaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay, wat hebben we dan in common?
Ja, lekkerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las iets, ik dacht "HIER MOT IK AS DU KIPPUH BEI ZEIN"
Kut van je bier btw
Grolschje dan maar?
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
wel jammer dat de poort voor menig man altijd open staat.
alles boeng hier, faka met du brede boy danquote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Mozy het volgende:
C_Na zemmel alles chill daar in grunn?? kan ik nog bami bij je bestellen
hey babyliciousquote:
Dat is ook niet diep..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die gaat naar de bodem van het meer.
[..]
Komniehier.
zijwaarts de bus in je weet hoe het voelt(copyright duh panzur)quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alles boeng hier, faka met du brede boy dan
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, lekker
Even ontdooien, het is wel lekker koud nu
En nog niet geknapt
Wordt je er geil van?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Een vriendin stuurt me telkens smsjes met sextalk omdat mijn smsjes tussen die van haar scharrel staan
Leuk om te lezen wel
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Een vriendin stuurt me telkens smsjes met sextalk omdat mijn smsjes tussen die van haar scharrel staan
Leuk om te lezen wel
Just the way i like itquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat scheelt iig
De mijne is koelkastfresh
Nee, het is allemaal heel zwoel van "ik wil je in me"quote:
Echt.quote:
hahahahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
zijwaarts de bus in je weet hoe het voelt(copyright duh panzur)
quote:
Want?quote:
dat was 2009 mang, mee met de tijd mee met de haar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahahahaha
waarom groei je die boris stylo niet meer dan
Ik ben niet koelkastfresh, ik ben oververhitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Just the way i like it
ow, het bier ook btw
Dat stuur ik ook als ik sextalk doe. Wil niet teveel vrijgeven.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal heel zwoel van "ik wil je in me"
wanneer daten danquote:
Wieckse rose voor jouquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik leef in een tijd waar opmerkingen van mannen die 2 keer zo oud als de vrouw zijn als ongepast of creepy worden beschouwd. Maar nofi.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?
Jij leeft nog in het tijdperk dat mannen het met vrouwen doen en verder niks?
Dan vraag ik me af waar bij jou het kantelpunt ligt dat het meer als zwoel isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang teasen dat ze gek worden en je bijna smeken om langs te komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat stuur ik ook als ik sextalk doe. Wil niet teveel vrijgeven.
Duidelijk, wanneer Jumi sextalk smst is het nastier dan de asscrack van Schenkstroop.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik jumi. Ik ben pro teaser.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang teasen dat ze gek worden en je bijna smeken om langs te komen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet koelkastfresh, ik ben oververhit
Ik had een mental image.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Duidelijk, wanneer Jumi sextalk smst is het nastier dan de asscrack van Schenkstroop.
En hen dan gewoon met een stijfje achterlaten terwijl ik rustig ga slapen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Duidelijk, wanneer Jumi sextalk smst is het nastier dan de asscrack van Schenkstroop.
Ja hoe zal dat komen.........quote:
Met een kwarktaartquote:
Dat moet ik nog eens proberen. Heb je BZV nog gekeken?quote:
Jeweetzellufffffffffffffffffffffquote:
Er is nog over, stukje hebben?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens proberen. Heb je BZV nog gekeken?
ik ga nieuwe stylo zetten maar ik moet nog even wachten want is nog niet lang genoegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Mozy het volgende:
AH C_N jij hebt nu echt te veel haar man. ga terug naar 2011 naar je hosselkapsel ja weet ik veel. veel haar is kut man warm ga je van zweten
Huiswerk gemaakt denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Zeg Jumi, heb je wel eens wat met een chick gedaan?
donderdagavond, hierquote:
Is dit een uitnodigingquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Heb jij nog nooit kwarktaart gegeten?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens proberen. Heb je BZV nog gekeken?
is cool man is cool. drop ej wel pix wanneer het zo ver isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ga nieuwe stylo zetten maar ik moet nog even wachten want is nog niet lang genoeg
Jij dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Okeuj. Doe maar eerst zonder iets erop. :$quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nog over, stukje hebben?Slagroom bij? Aardbeitjes dr op?
quote:
Aardbeien met slagtandenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nog over, stukje hebben?Slagroom bij? Aardbeitjes dr op?
Ja.quote:
duurt nog 2 maanden denk ik. hou je updated vriend van mequote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
is cool man is cool. drop ej wel pix wanneer het zo ver is
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit kwarktaart gegeten?![]()
Ja, uiteraard, ik zat aan de tv geplakt.
Heb nog niet echt een duidelijke favoriet, maar denk wel dat er een paar zijn die zeker in de uitzending komen.
Heb jij al een favoriet?
En is goed, proef maar rustigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okeuj. Doe maar eerst zonder iets erop. :$
Dat mag ook hoorquote:
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?quote:
Verkapte uitnodiging.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?
En ja. Leuk voor een keertje maar het is niet echt mijn dingZoenen wel vaker overigens. Dat vind ik wel leuk.
bacardi breezersquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?
nigga wut. dan komt het tot aan je schouders ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
duurt nog 2 maanden denk ik. hou je updated vriend van me
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.quote:
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja, bij een paar weet je gewoon zeker dat ze doorgaan. Zoals die jonge vent die zijn vriendin verloor en die weduwnaar. Mijn favoriet is die homoboer.Ja, heel verrassend, ik weet het.
Hij kwam echt een stuk wereldwijzer over dan veel andere boeren.
Ik gun hem veel brieven en een leuke man.
Inclusief knorgeluiden?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
Ik moest heel hard lachen om mezelf
[..]
En is goed, proef maar rustig(no pun intended :$ )
[..]
Dat mag ook hoor
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
Cock. Tail.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.quote:
JABESTquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.
HOESTMETAFSTUDERENDANGGG?!!!
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdriftquote:
HELEMAALGOUDquote:
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.
Ja en misschien gaan die Henrieke wel door.. maar die is op het oog niet zo spannend als die vorige twee meiden
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdrift
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doequote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.![]()
Heb ik gemist, link me up.
Plukkie al..quote:
Jij gaat verdomme heul nie slapenquote:
Binnenkort zijn het potvissen xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.
Draag je wel een jurkje voor me?quote:
High fivequote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doeZowel uit interesse als luiheid.
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.![]()
Die komkommerboer vond ik wel een enorme drol trouwens, die tweeling ook overigens.
Aha.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
En als de potvissen op zijn?quote:
nee man. en de achterkant doe ik wel wat korter. de voorkant moet nog even groeienquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
nigga wut. dan komt het tot aan je schouders ofzo
Nee, ik vond haar opmerking wat lame..quote:
Evian Christquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Album voor morgen op mijn werk. Help mij uit, mijn negers.
"Heb je weleens met een vrouw gezoend?" Toen kreeg ik al plaatsvervangende schaamte, want ik wist dat het antwoord nee zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."
Mien god...![]()
JA die vragen gaan soms te furrrr
Valt voelen misschien ook een beetje onder.quote:
Twijfel tussen watquote:
Da's kutquote:
Intensiteit is een must, anders ga ik langzaam werken.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar opmerking wat lame..
Oftewel: ben je nog maagdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Heb je weleens met een vrouw gezoend?" Toen kreeg ik al plaatsvervangende schaamte, want ik wist dat het antwoord nee zou zijn.
Pardon, wat een taalgebruikquote:
Zou ik niet weeeeetenquote:
Lekker schurenquote:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
Voelen trouwens. Wat is er mis met mij. Klinkt lame.
Moet je niet bijslapen?quote:[img]http://[quote][img]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
http://www.mediafire.com/?nryh94iuhg451bjquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Intensiteit is een must, anders ga ik langzaam werken.
wat ga je backenquote:
Sorry, da's flamoes bedoelde ik :$quote:
Nou doe dat eerste maar, als ik iets een walgelijk woord vind..quote:
Ik kan behoorlijk uitslapen morgen, dus komt goed.. Als ik maar 8 uur slaap hebquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lekker schuren
[..]
Moet je niet bijslapen?
Chimi'squote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou doe dat eerste maar, als ik iets een walgelijk woord vind..
* Whihio *quote:
OH NO YOU DID NOTquote:
je hebt zelf..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Whihio *
Dagdag zijn pm's waren wel meesterlijk
Ja en dan zie je hem zo ongemakkelijk kijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oftewel: ben je nog maagd![]()
subtieler kan niet hoor..![]()
Ja, of die vraag van "vraag je meisjes wel eens mee uit." (of iets in die strekking)..
Vind het altijd wel zo naar dat er nu een paar maanden gewacht moet worden voordat je überhaupt iets ziet. Dat kan toch wel sneller..?
quote:
wil jij niet in mij zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
WD, je moet in Fernandes zijn om je lesbische ervaringen te kunnen bespreken met lotgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |