Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.quote:
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja, bij een paar weet je gewoon zeker dat ze doorgaan. Zoals die jonge vent die zijn vriendin verloor en die weduwnaar. Mijn favoriet is die homoboer.Ja, heel verrassend, ik weet het.
Hij kwam echt een stuk wereldwijzer over dan veel andere boeren.
Ik gun hem veel brieven en een leuke man.
Inclusief knorgeluiden?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
Ik moest heel hard lachen om mezelf
[..]
En is goed, proef maar rustig(no pun intended :$ )
[..]
Dat mag ook hoor
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
Cock. Tail.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.quote:
JABESTquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.
HOESTMETAFSTUDERENDANGGG?!!!
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdriftquote:
HELEMAALGOUDquote:
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.
Ja en misschien gaan die Henrieke wel door.. maar die is op het oog niet zo spannend als die vorige twee meiden
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdrift
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doequote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.![]()
Heb ik gemist, link me up.
Plukkie al..quote:
Jij gaat verdomme heul nie slapenquote:
Binnenkort zijn het potvissen xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.
Draag je wel een jurkje voor me?quote:
High fivequote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doeZowel uit interesse als luiheid.
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.![]()
Die komkommerboer vond ik wel een enorme drol trouwens, die tweeling ook overigens.
Aha.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
En als de potvissen op zijn?quote:
nee man. en de achterkant doe ik wel wat korter. de voorkant moet nog even groeienquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
nigga wut. dan komt het tot aan je schouders ofzo
Nee, ik vond haar opmerking wat lame..quote:
Evian Christquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Album voor morgen op mijn werk. Help mij uit, mijn negers.
"Heb je weleens met een vrouw gezoend?" Toen kreeg ik al plaatsvervangende schaamte, want ik wist dat het antwoord nee zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."
Mien god...![]()
JA die vragen gaan soms te furrrr
Valt voelen misschien ook een beetje onder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |