HELEMAALGOUDquote:
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.
Ja en misschien gaan die Henrieke wel door.. maar die is op het oog niet zo spannend als die vorige twee meiden
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdrift
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doequote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.![]()
Heb ik gemist, link me up.
Plukkie al..quote:
Jij gaat verdomme heul nie slapenquote:
Binnenkort zijn het potvissen xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt steeds groter, eerst waren het nog maar zeehondjes.
Draag je wel een jurkje voor me?quote:
High fivequote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen zin om het terug te zoeken, maar is een vriendin die ik al heeeeel lang ken en waar ik letterlijk alles mee doeZowel uit interesse als luiheid.
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die ook wel denk ik. Ze is zo'n echte boerin. Yvon ook altijd met van die genante vragen.![]()
Die komkommerboer vond ik wel een enorme drol trouwens, die tweeling ook overigens.
Aha.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
En als de potvissen op zijn?quote:
nee man. en de achterkant doe ik wel wat korter. de voorkant moet nog even groeienquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
nigga wut. dan komt het tot aan je schouders ofzo
Nee, ik vond haar opmerking wat lame..quote:
Evian Christquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Album voor morgen op mijn werk. Help mij uit, mijn negers.
"Heb je weleens met een vrouw gezoend?" Toen kreeg ik al plaatsvervangende schaamte, want ik wist dat het antwoord nee zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zeg maar nee, dan krijg je er twee."
Mien god...![]()
JA die vragen gaan soms te furrrr
Valt voelen misschien ook een beetje onder.quote:
Twijfel tussen watquote:
Da's kutquote:
Intensiteit is een must, anders ga ik langzaam werken.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar opmerking wat lame..
Oftewel: ben je nog maagdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Heb je weleens met een vrouw gezoend?" Toen kreeg ik al plaatsvervangende schaamte, want ik wist dat het antwoord nee zou zijn.
Pardon, wat een taalgebruikquote:
Zou ik niet weeeeetenquote:
Lekker schurenquote:i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
Voelen trouwens. Wat is er mis met mij. Klinkt lame.
Moet je niet bijslapen?quote:[img]http://[quote][img]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
http://www.mediafire.com/?nryh94iuhg451bjquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Intensiteit is een must, anders ga ik langzaam werken.
wat ga je backenquote:
Sorry, da's flamoes bedoelde ik :$quote:
Nou doe dat eerste maar, als ik iets een walgelijk woord vind..quote:
Ik kan behoorlijk uitslapen morgen, dus komt goed.. Als ik maar 8 uur slaap hebquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lekker schuren
[..]
Moet je niet bijslapen?
Chimi'squote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou doe dat eerste maar, als ik iets een walgelijk woord vind..
* Whihio *quote:
OH NO YOU DID NOTquote:
je hebt zelf..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Whihio *
Dagdag zijn pm's waren wel meesterlijk
Ja en dan zie je hem zo ongemakkelijk kijken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oftewel: ben je nog maagd![]()
subtieler kan niet hoor..![]()
Ja, of die vraag van "vraag je meisjes wel eens mee uit." (of iets in die strekking)..
Vind het altijd wel zo naar dat er nu een paar maanden gewacht moet worden voordat je überhaupt iets ziet. Dat kan toch wel sneller..?
quote:
wil jij niet in mij zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
WD, je moet in Fernandes zijn om je lesbische ervaringen te kunnen bespreken met lotgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |