Okeuj. Doe maar eerst zonder iets erop. :$quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nog over, stukje hebben?Slagroom bij? Aardbeitjes dr op?
quote:
Aardbeien met slagtandenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is nog over, stukje hebben?Slagroom bij? Aardbeitjes dr op?
Ja.quote:
duurt nog 2 maanden denk ik. hou je updated vriend van mequote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
is cool man is cool. drop ej wel pix wanneer het zo ver is
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit kwarktaart gegeten?![]()
Ja, uiteraard, ik zat aan de tv geplakt.
Heb nog niet echt een duidelijke favoriet, maar denk wel dat er een paar zijn die zeker in de uitzending komen.
Heb jij al een favoriet?
En is goed, proef maar rustigquote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okeuj. Doe maar eerst zonder iets erop. :$
Dat mag ook hoorquote:
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?quote:
Verkapte uitnodiging.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?
En ja. Leuk voor een keertje maar het is niet echt mijn dingZoenen wel vaker overigens. Dat vind ik wel leuk.
bacardi breezersquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?
nigga wut. dan komt het tot aan je schouders ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
duurt nog 2 maanden denk ik. hou je updated vriend van me
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.quote:
Hij was kwam ook niet super gay over ofzo.. als ik hem voor het eerst zou zien, had ik misschien niet verwacht dat hij homo zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ja, bij een paar weet je gewoon zeker dat ze doorgaan. Zoals die jonge vent die zijn vriendin verloor en die weduwnaar. Mijn favoriet is die homoboer.Ja, heel verrassend, ik weet het.
Hij kwam echt een stuk wereldwijzer over dan veel andere boeren.
Ik gun hem veel brieven en een leuke man.
Inclusief knorgeluiden?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
Ik moest heel hard lachen om mezelf
[..]
En is goed, proef maar rustig(no pun intended :$ )
[..]
Dat mag ook hoor
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb een vast zoenvriendinnetje. Voor de padjeaf-feestjes.
Cock. Tail.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je bent wel vrij. wat gaan we drinken die avond?
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.quote:
JABESTquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed, ook zonder mij draait alles door, fijn om te weten.
HOESTMETAFSTUDERENDANGGG?!!!
Dear God thank you, ik dacht ook dat ik de enige was.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasDie heb ik ook. Dezelfde chick waar ik het laatst over had overigens
Zeker wel.. En zeekoeien met paringsdriftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |