Maar.. adoquote:
Misschien is het dan tijd om me ook geen uitnodigingen te sturen, heb ze niet bijgehouden maar ik denk dat ik er wel vijf van jou heb gehad sinds ik fb hebquote:
Kan aan de waslijst Fokkers worden toegevoegd dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Maar is er nou geneukt tussen Crack en Gridlok?
Hihi.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom voegt Crack mij niet toe op FB.
Wat een hoerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom voegt Crack mij niet toe op FB.
HAHAAHquote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Adolecens het volgende:
Kut, bier vergeten uit de diepvries te halen
Ik weet het zelf niet meerquote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Maar is er nou geneukt door Crack en Gridlok?
Wauwquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan aan de waslijst Fokkers worden toegevoegd dan.
nee man, minstens 10.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar.. ado![]()
Mijn naam komt ook ergens met voetbal steeds voorbij. Speler heet Crack ofzoiet i dont know..
[..]
Misschien is het dan tijd om me ook geen uitnodigingen te sturen, heb ze niet bijgehouden maar ik denk dat ik er wel vijf van jou heb gehad sinds ik fb heb. Gewoon een tip hé.
quote:
Die gaat naar de bodem van het meer.quote:
Komniehier.quote:
Ik las iets, ik dacht "HIER MOT IK AS DU KIPPUH BEI ZEIN"quote:
wel jammer dat de poort voor menig man altijd open staat.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
beetje zo chillen tussen alle mannen waarvan jij de vrienden uitnodigingen ook negeert enzo.
Elkaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay, wat hebben we dan in common?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |