Ik denk dat MyAt dat isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Mozy het volgende:
wie zou crack hebben uitgenodigd? zou het een insider zijn?
Leuke kroegquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof!
Leuke kroeg, of de plaatselijke hangout voor ouderen?
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?quote:
ze spytoolt wolvendagen over crack 24/7quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?
Nou nee, gewoon denken "Hey fok!". Dat jullie heb over mij hebben is puur toeval, als ik hier zou komen omdat mn naam hier werd genoemd was ik hier wel vaker hoor snuggie.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dan kan je ruiken dat we het over jouw hebben? door het lezen van een TT? of stalk je full creep?
De afgelopen keren dat het over jou ging was je ook toevallig binnen 10 minuten in de sc.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon denken "Hey fok!". Dat jullie heb over mij hebben is puur toeval, als ik hier zou komen omdat mn naam hier werd genoemd was ik hier wel vaker hoor snuggie.
Edit; dat Wolvendagen een keer crack zegt bedoel ik
Oh, dat is niet goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Als ik spytool kom ik alleen maar kutvoetbal tegen
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
De afgelopen keren dat het over jou ging was je ook toevallig binnen 10 minuten in de sc.
Nee, ADO is niet mijn clubquote:
wat. ben het alweer vergetenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?
oh shitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast wat, waar was ik dan toen je ging huilen over fb?
oh shitquote:
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dátquote:
Ik weet zoveel schatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh shit
[..]
oh shit
MAAR JE WEET HET WEL
Ik moet een beetje wenen als je koosnaampjes aan mij geeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dát.
[..]
Ik weet zoveel schat
oh was maar grapjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAAROM VOEGT CRACK MIJ NIET TOE OP FB, dát.
[..]
Ik weet zoveel schat
Voeg haar dan toe, heb gehoord is makkelijke prooi voor een man als jijquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom voegt Crack mij niet toe op FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |