JB bangaatjequote:
Wat.quote:
Lig je nu in ziekenhuis omdat je bekken kapot zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag CB, hij weet hoe naughty ik kan zijn.
Ze noemen mij de Rompe Toto.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lig je nu in ziekenhuis omdat je bekken kapot zijn?
Mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die shit is echt supernatural.quote:
Nee, bij DHL voor de deurquote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
Succes, harde werker.quote:
Laat me niet zo schrikken.quote:
Maak het waarquote:
Nee, niet juistquote:
Wat doe je voor een werk?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet juistDat is het probleem. Of ze bellen straks nog, en dan kan ik doorgaan tot morgenochtend waardoor ik meteen door kan gaan naar m'n andere werk
Dan ben ik de hele dag kankergaar.
Deel na de komma staat nog steeds. Driedubbele diensten draaien voor die keiharde pecunia.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet juistDat is het probleem. Of ze bellen straks nog, en dan kan ik doorgaan tot morgenochtend waardoor ik meteen door kan gaan naar m'n andere werk
Dan ben ik de hele dag kankergaar.
Mag ik nietquote:
1530quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
Hoeveel sta je eigenlijk Crack, 2 jaar terug was het 9.
Goed nummerquote:
Ik werk in een kroeg.quote:
True datquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deel na de komma staat nog steeds. Driedubbele diensten draaien voor die keiharde pecunia.
Beetje jammer dat je niet eerlijk bent nu.quote:
Ik vind eigenlijk alle reclame wel irritant.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind Merel irritant. Van die reclame van Nationale Nederlanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |