zijwaarts de bus in je weet hoe het voelt(copyright duh panzur)quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alles boeng hier, faka met du brede boy dan
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, lekker
Even ontdooien, het is wel lekker koud nu
En nog niet geknapt
Wordt je er geil van?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Een vriendin stuurt me telkens smsjes met sextalk omdat mijn smsjes tussen die van haar scharrel staan
Leuk om te lezen wel
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Een vriendin stuurt me telkens smsjes met sextalk omdat mijn smsjes tussen die van haar scharrel staan
Leuk om te lezen wel
Just the way i like itquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat scheelt iig
De mijne is koelkastfresh
Nee, het is allemaal heel zwoel van "ik wil je in me"quote:
Echt.quote:
hahahahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
zijwaarts de bus in je weet hoe het voelt(copyright duh panzur)
quote:
Want?quote:
dat was 2009 mang, mee met de tijd mee met de haar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahahahaha
waarom groei je die boris stylo niet meer dan
Ik ben niet koelkastfresh, ik ben oververhitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Just the way i like it
ow, het bier ook btw
Dat stuur ik ook als ik sextalk doe. Wil niet teveel vrijgeven.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal heel zwoel van "ik wil je in me"
wanneer daten danquote:
Wieckse rose voor jouquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik leef in een tijd waar opmerkingen van mannen die 2 keer zo oud als de vrouw zijn als ongepast of creepy worden beschouwd. Maar nofi.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?
Jij leeft nog in het tijdperk dat mannen het met vrouwen doen en verder niks?
Dan vraag ik me af waar bij jou het kantelpunt ligt dat het meer als zwoel isquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang teasen dat ze gek worden en je bijna smeken om langs te komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat stuur ik ook als ik sextalk doe. Wil niet teveel vrijgeven.
Duidelijk, wanneer Jumi sextalk smst is het nastier dan de asscrack van Schenkstroop.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik jumi. Ik ben pro teaser.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang teasen dat ze gek worden en je bijna smeken om langs te komen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet koelkastfresh, ik ben oververhit
Ik had een mental image.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Duidelijk, wanneer Jumi sextalk smst is het nastier dan de asscrack van Schenkstroop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |